וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה לכם להכיר את הוביקס, אבל רק אם יש לכם פנאי

בשיתוף הוביקס, בשיתוף הוביקס

6.2.2020 / 12:13

לא עוד חנות סטוק של מוצרים זולים. הוביקס מביאה מוצרי איכות בסידור מיוחד ומעורר השראה - מחזירים את היצירה לקידמת הבמה

הוביקס. יח"צ,
הוביקס/יח"צ

במערכת "המומחים" מאוד אוהבים למצוא בתי עסק שמאחוריהם יש רעיון ומחשבה מחוץ לקופסא. לאחרונה התגנבה לה שמועה לאוזנינו על חנות יצירה קטנה ומגניבה בשם הוביקס. לאחר חיפוש קצר בגוגל ראינו כי אתר המכירות של החנות מעיד על חנות בוטיק לחומרי יצירה, מה שכמובן עורר עוד יותר את יצר הסקרנות וברור שהיינו חייבים לברר על מה כל העניין.

החלטנו לשלוח את אחת המפיקות של מערכת "המומחים" - אמא לשני ילדים בגיל בית ספר יסודי - אל החנות הממוקמת בקניון גנים בפתח-תקווה ועל מנת להתרשם ולהבין מה מייחד את החנות משאר חנויות יצירה. אלו הם רשמייה.

בכניסה ראשונה לחנות ניתן בוודאות להבחין כי חנות הוביקס מספקת חוויה שונה של יצירה, החל מחלון הראווה המעוצב, דרך המדפים המסודרים וההיצע הצבעוני ואפילו בנחמדות של המוכרות ששמחו לסייע בכל שאלה.

בהביטי אל עבר הקופה, צדה את עיני טלוויזיה רחבה המציגה סרטוני השראה לעבודות יצירה שממש מעוררים חשק ליצירה. כששאלתי מה הם אותם הסרטונים, נוכחתי לדעת כי הוביקס גם מייצרים תוכן השראה מקורי אשר עוזר ללקוחות לקבל רעיונות לדברים חדשים. מה שעוד היה מפתיע שלא היה מדובר על יצירה לילדים, אלא על יצירה למבוגרים - תרבות פנאי, כך הם קוראים לזה.

ואכן מאותו הרגע, כאילו אורו עיני, שמתי לב שהחנות עצמה מספקת חווית יצירה שונה ממה שציפיתי ולאחר סיבוב של מספר דקות וירידה לפרטים אפשר היה להבין כי לא מדובר בעוד סטוק של מוצרים זולים ומלאי בנאלי, אלא מוצרים באיכות וסטנדרט אחר לגמרי. ואכן, מנהלת החנות בשם ליז סטריין, ציינה בפני כי רובם של המוצרים הם תוצרת חברות אירופאיות כמו edding ו-Rayher הידועות כמובילות בתחום היצירה האיכותית, DIY ועיצוב הבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הוביקס. יח"צ,
הוביקס/יח"צ

לרגעים הרגשתי כמו ילדה קטנה בחנות ממתקים, אבל במקום הריח המתוק של שוקולדים, אפשר היה כאילו להריח ניחוחות של חומרי יצירה באופן מעורר חשק, ליצירה כמובן.

חלל החנות מציע עושר של מגוון חומרים מכל הסוגים, ערכות יצירה לילדים ומבוגרים וסוגים שונים, כמו בטון ליצירה, חרוזים, סרטים, מקלות יצירה, אביזרים לקישוט, קלקרים, פיקסלים שונים לעיצוב תמונות, טושים וכלי כתיבה נוספים, צבעים, דבקים, עצים וניירות, מתכוני יצירה מיוחדים ותאמינו לי היריעה עוד קצרה מלתאר. הקטע הוא שהכל מסודר טיפ טופ!

עוד דבר שתפס לי את העין במיוחד; היו אלו לוחות עץ מחוררים הנקראים פג בורד, שעליהם ניתן לתלות אביזרים אופנתיים באופן מודולרי ואת הלוחות ניתן לתלות באופן שימושי ואופנתי בכל חדר בבית ואפילו במשרד.

לאחר מכן התפניתי לשיחה עם רועי חן, מי שמנהל את הפעילות השיווקית ואתר הסחר של החנות. ביקשתי לשמוע ממנו על תפיסת העולם של הוביקס. "את האתר השקנו לפני שנתיים וחצי ומכיוון שמדובר על תחום שהוא תרבות פנאי ולא תרבות צריכה, ידענו מראש שתהיה חשיבות גדולה בדרך בה נציג את המוצרים באתר. לכן, פרט לעובדה שממשק האתר נוח ומאובטח, אנו גם יודעים להציג את המוצרים באופן מעורר השראה הכולל שילוב של תמונות, סרטונים ותוכן כתוב, ובאופן המשלב מידע אינפורמטיבי ומועיל. מה גם שהחל מתחילת הפעילות - שמנו דגש על מיתוג החנות ככזו המספקת חווית רכישה נעימה, הן בחנות והן באתר ובסטנדרט שהוא הרבה מעל למקובל בארץ. לדוגמה: שירות לקוחות עם מענה מיידי, משלוחים מהירים ואפשרות החזרה של מוצרים ללא ויכוח בכלל. ובסופו של דבר, כל חווית הרכישה שלנו מתבססת על איכות המוצרים שאנו משווקים - שהם ללא ספק "טופ סקייל" בתחום היצירה והם שגורמים ללקוחות שלנו לשוב ולרכוש פעם אחר פעם. עצם קיומו של האתר מאפשר ללקוחות מכל רחבי הארץ ליהנות מאיכות המוצרים שלנו. אנו גם דואגים לעדכן באופן תדיר בטרנדים חדשים ומרעננים בחנות ובאתר ולכן גם שווה לעקוב אחרינו.

הוביקס. יח"צ,
הוביקס/יח"צ

"בשורה התחתונה אני חושב שהפעילות שלנו בהוביקס מהווה תרומה חיובית לקידום תרבות הפנאי בארץ ואינדיקציה לכך אנו רואים בצמיחה של מעגל הלקוחות שלנו, כמו גם את הביקורות המדרבנות שנכתבו עלינו בגוגל. ואני בטוח שהתחום הנישתי הזה של יצירה איכותית הוא משהו הכרחי כי לא כולם רואים בחומרי יצירה פיצ'פקס זולים ולאט לאט אנשים מפתחים מודעות לגבי טיב החומרים שהם מכניסים הביתה והכוונה גם ברמה של מוצרים בטוחים ותקניים".

לאחר שיצאתי מהחנות הרהרתי והודתי ביני לבין עצמי כי אכן גיליתי פנינה מיוחדת בנוף, וככל שהעמקתי - הבנתי כי הוביקס היא חנות קטנה אך עם נחישות גדולה להכניס לתרבות את המושג יצירה.

"הוביקס" , מרכז מסחרי רח' העצמאות 65, פתח תקווה.

לבירורים והזמנות: 03-7173727

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

ערוץ היוטיוב

עמוד האינסטגרם

הוביקס בפינטרסט

בשיתוף הוביקס, בשיתוף הוביקס
  • עוד באותו נושא:
  • יצירה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully