וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה בעצם כדאי לנו לקנות מגרש ריק?

בשיתוף א.ב מוראנו, בשיתוף א.ב מוראנו

5.2.2020 / 11:48

לרכישת מגרשים להשקעה יש יתרונות רבים לעומת אפיקי השקעה אחרים - מדובר בהשקעה מניבה, בטוחה ולא יקרה יחסית

מגרש. pixabay,
מגרש/pixabay

כולנו חוסכים לא מעט כסף בצד לעתיד לבוא. יש המשקיעים את הכסף בדירה, אחרים שומרים אותו עד הפנסיה, ויש שבאים לקנות מגרש המיועד למכירה. מגרשים למכירה במקומות שונים ברחבי הארץ, מוצעים לתושבים. צריך רק לבחור את המגרש הנכון בהתאם לסכום הכסף שיש לכם ולדרישותיכם. אבל לפני הכול, חשוב להבין מה כל כך טוב ברכישת מגרשים.

מדוע הפכו מגרשים למכירה לאטרקטיביים כל כך?

חושבים להשקיע את הכסף שלכם במגרש? מגרשים למכירה הופכים ליותר ויותר פופולריים ולא בכדי. קבלו כמה סיבות טובות להשקיע במגרשים דווקא עכשיו עם א.ב מוראנו.

אתם צריכים לחסוך בכסף

יותר ויותר אנשים מבינים שמצב יוקר המחייה בארץ אינו עומד להשתנות בקרוב. הם מבינים שעליהם לדאוג לעצמם ולחסכונותיהם לא רק כדי למצוא מקום לגור בו לעת זקנה, אלא גם כדי לעזור לילדיהם: לרכוש להם דירה, לממן את לימודיהם ועוד.

הנדל"ן הוא השקעה מניבה

על מנת להרוויח כסף, קיימת אפשרות להשקיע בכמה אפיקים דוגמת הבנק ומסחר בשוק ההון. העניין הוא שההשקעה בבנק אינה מניבה דיה, ואילו המסחר בשוק ההון כרוך בסיכונים לא מעטים, וכדי להצליח בו באמת, נדרש ידע מקצועי של מומחה. ההשקעה בתחום הנדל"ן, לעומת זאת, היא השקעה מניבה שיש לה פוטנציאל תשואה גבוה. העניין הוא שבעקבות עליית מחירי הדירות, המשקיעים אינם יכולים לעמוד בהוצאות הנלוות לרכישת דירה. במקום זאת, מוצעת להם אלטרנטיבה זולה יותר: מגרשים למכירה אשר נמצאים בשלבים של הפשרה - לקראת בנייה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

לא כדאי לחכות

במדינה קטנה כמו ישראל מגרשי הקרקעות הולכים ואוזלים. ככל שמספר המגרשים למכירה קטן יותר, כן המחיר שלהם הולך ועולה. משקיעים רבים מבינים שזה או עכשיו או לעולם לא, ולכן הם מעדיפים לנצל הזדמנויות שונות על מנת לרכוש את המגרשים.

תקן 22

תקן 22, אשר נכנס לתוקפו בשנת 2014, מעודד את המשקיעים לרכוש מגרשים. על פי התקן, מוכרי האדמות מוכרחים לנהוג בשקיפות בעת מכירת קרקעות שעדיין לא אושרו לבנייה. הם נדרשים להציג למתעניינים בקרקעות חוות דעת משמאי מוסמך המפרטת את כל העבודה שנעשתה בעקבות הפשרת הקרקע, את ערכה הנוכחי של הקרקע, את שוויה ואת ההשלכות של תשלומי המסים על העסקה כולה. המשקיעים מצדם מקבלים את כל המידע הרלוונטי עבור הקרקע שהם עומדים לרכוש, ולכן הם יכולים לבצע את העסקה בלב שקט.

לומדים מההיסטוריה

לאורך השנים, ערים ושכונות שלמות ברחבי הארץ נבנו על גבי קרקעות פרטיות. בעלי הקרקעות עצמם זכו ליהנות מתשואה נאה, לאחר שרכשו את הקרקעות האלה.

משלמים על הקרקע ולא מתעסקים עם הדירה

אחד היתרונות הבולטים של רכישת מגרשים הוא שאינכם צריכים להתעסק עם כל הבעיות וההוצאות הנלוות של תחזוקת דירה: תיקון תקלות, שיפוצים, גביית שכר דירה וכדומה. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת רכישת קרקעות למכירה הוא להתאזר בסבלנות, לחכות למימוש פוטנציאל ההשבחה ולקצור את הרווחים.

מוצאים את הקרקע הטובה ביותר

מחפשים דרך מניבה שבה תוכלו לעשות הון מהחסכונות שלכם? שימו ידיים על הקרקע. בעזרת חברת א.ב מוראנו, המתמחה בפיתוח, שיווק, ואיתור מגרשים וקרקעות להשקעה, אתם יכולים לזכות בקרקע שתמיד רציתם. כאשר מדובר בהשקעה משמעותית כל כך כמו השקעה במגרש, לא מומלץ לעשות זאת באופן עצמאי, בייחוד אם אתם חדשים בתחום. תנו למקצוענים לעשות את העבודה ולעזור לכם למצוא את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם. ברגע שיש לכם קרקע בטוחה, תוכלו לבחון את הפוטנציאל הרווחי הטמון בה ולממש אותה על הצד הטוב ביותר. אז אם חסכתם די כסף, אל תחכו. לפני שמאגר הקרקעות ייגמר, פנו לא.ב מוראנו.

א.ב מוראנו - קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

03-9499669

בשיתוף א.ב מוראנו, בשיתוף א.ב מוראנו
  • עוד באותו נושא:
  • מגרש
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully