וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופרמרקט הגדול לבעלי החיים ודגי הנוי המיוחדים

בשיתוף חוות החיות של אפללו, בשיתוף חוות החיות של אפללו

5.2.2020 / 10:20

החנות באור יהודה נותנת את הכבוד הראוי לחיות המחמד בכלל ולדגי נוי בפרט. בין אם אתם מתעניינים בדגים, מכרסמים או ציפורים - זה המקום בשבילכם

חוות החיות של אפללו. יח"צ,
חוות החיות של אפללו/יח"צ

אחד מהמפיקים של מערכת "המומחים" הוא חובב דגי נוי מושבע, בכל כמה חודשים הוא משוויץ עם תמונות של דגים חדשים לאחר השרצה באקווריומים השונים בביתו.

את הדגים והציוד המשלים הוא נוהג לרכוש בחנות אחת שאותה הוא מכנה גן העדן שלי, "חווית החיות של אפללו". החנות פעילה כבר כ-30 שנה והיא מהראשונות בארץ שהעניקו את הכבוד הראוי לחיות בכלל ודגי נוי בפרט.

עורך המערכת החליט כי הגיע הזמן לערוך בדיקה מקרוב אחר החנות המדוברת. מפיקה של המערכת נשלחה למשימה, היא הגיעה לחנות אשר ממוקמת ברחוב היצירה 16 באור יהודה, אלו הם הרשמים שהביאה עימה.

חוות החיות של אפללו. יח"צ,
חוות החיות של אפללו/יח"צ

בצעדים הראשונים שלי אל תוך החנות, לרגע היה נדמה לי כי הגעתי לג'ונגל פראי ומצפה תת ימי. אושר גדול מילא את ליבי כאשר העיניים שלי הסתחררו ממגוון המוצרים לכל בעלי החיים, בין שריקות הציפורים ורעש המים שבאקווריומים המעוצבים.

מחלקת דגים הינה המחלקה המרכזית במקום. התוודעתי למבחר עצום של דגים מכל הסוגים, אקווריומים בגדלים כאלה ואחרים, כל הציוד הנלווה החשוב, פילטרים, דקורציה, מזון, תרופות ועוד.

ביקשתי לשאול מספר שאלות ורונן יהודה, הבעלים של החנות ב-6 השנים האחרונות, העניק לי הרצאה מפורטת ומעמיקה על אילו דגים מתאימים לגדלים השונים של האקווריומים, מי מסתדר עם מי, את מי לא כדאי ואסור לשים ביחד, כמויות של סוגי אוכל ועוד.

ההסבר שלו היה מרגש, כי אפשר היה לחוש כי הוא מדבר מנהמת לבו ממש, "אני מדמה אקווריום לגוף האדם, זו מערכת ביולוגיות שצריכה להחזיק אותם ולשמור עליהם וזה אתגר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חוות החיות של אפללו. יח"צ,
חוות החיות של אפללו/יח"צ

הטיפול השוטף של האקווריום נעשה גם בבית הלקוח לפי דרישה, מהתקנה של האקווריום עד לניקוי, שאיבה של רפש, החלפת מים, ניקוי פילטרים, ירקת שמצטברת עם הזמן הכול על מנת לשמור לכם על האקווריום חדש ולאורך זמן.

לאחר הדגים עברתי לבחון מקרוב את מחלקת הכלבים והחתולים, מצאתי מזון מכל הסוגים והמינים, כולל מזון הוליסטי, חטיפים מגניבים, תכשירים למניעת קרציות ופרעושים, מתקני האכלה שונים, מיטות, רצועות וקולרים, צעצועים ושאר הפתעות להולכים על ארבע.

מחלקת ציפורים הוסיפה על החוויה, כי אפשר היה להאכיל מכף היד מספר ציפורים ותוכים. מצאתי שם תוכונים, קוקוטלים, ציפורי אהבה, פינקים, קנרים, לורי, את הג'אקו המפורסם ולכולם יש כלובים שונים, מזון מותאם, מתקני האכלה ומשחקים. גם המחלקה למכרסמים לא מקופחת, ארנבים, שרקנים, אוגרים, גם עכברים, כולם חיכו בכלובים מעוצבים, עם כל הציוד הנלווה ואוכל מיוחד.

הלקוחות הרבים שבאו ויצאו העידו כי לא מדובר בחנות רגילה, אלא מקום עם מערכת יחסים מיוחדת שנרקמה בין הלקוחות, בעלי החיים לבעלי החנות, רונן, שעובד במקום ביחד עם אביו וחמו, מה שיכול היה להסביר את האווירה החמימה ומשפחתית מסביב.

חווית החיות של אפללו היא חנות שכולה חוויה צבעונית מהנה,
תמצאו בה את כל המוצרים האיכותיים והחשובים, במחירים אטרקטיביים, כאשר יש ללא הפסקה מבצעים מטורפים וכל אלו תחת שירות נעים ואדיב.

ליצירת קשר: 03-5334410/ 050-540-0917

עמוד הפייסבוק

בשיתוף חוות החיות של אפללו, בשיתוף חוות החיות של אפללו
  • עוד באותו נושא:
  • חיות
  • דגים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully