וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג פסח מתקרב ובא ומה יותר משחרר מלתת?

בשיתוף קשרים פלוס, בשיתוף קשרים פלוס

5.2.2020 / 8:45

חג הפסח הוא הזדמנות נהדרת למעסיקים להודות לעובדיהם על ההשקעה הרבה שלהם במהלך השנה. happy gift card זו דרך נפלאה לעשות זאת

מתנות. freepik,
מתנה/freepik

החגים הם תמיד תקופה רוויה בתרחישים המזמנים הצפה של רגשות, שאלות קיומיות (איפה ואצל מי עושים את החג?) ותהיות לגבי המשמעות של כל זה בחיינו כיום. מצד אחד ישנה השמחה על החופש, על ההזדמנות להירגע ולהיות עם הקרובים והאהובים שלנו ומצד שני הלחץ לנקות, לקנות לארח ולהתארח.

חג הפסח במיוחד, הוא חג שרבים יעידו שהוא קשה במעט לעיכול. הוא מעין חג כזה שבו אנו מצופים לעבוד קשה מאוד בכדי להיות מסוגלים בכלל לחגוג אותו. מהניקיונות היסודיים ועד לחיפוש הבלתי פוסק של מתנות למארחים, בגדים לילדים ועוד. למה זה כך? מודע החג הזה נקרא חג החירות כאשר אנחנו בעצם מרגישים מעין עבדים לדרישות שלו? התשובה לשאלות הללו היא כי בחג הזה אנחנו בעצם חוגגים את המשמעות של להיות אנשים חופשיים באמת. המשמעות היא שכאנשים חופשיים, עם ישראל התחייב לא לקחת לעצמו עבדים, ואם לקח עבדים אז לשחררם לחופשי לאחר שש שנים ולהציף אותם במתנות בנדיבות. ישראל גם צווה להתייחס לגר ולזר יפה כי גם אנחנו היינו גרים במצריים ולכן עלינו להיות כל הזמן מודעים ולזכור כמה נורא זה כשהאנוכיות, חוסר הנדיבות והבערות שולטים בעולם.

היום בימינו אלו, לפחות פה במדינת ישראל, לא קיימת עבדות, אבל אנשים בהחלט עובדים קשה מאוד. אנשים עובדים בממוצע 10 שעות ביום וצריכים לרוב לפרנס משפחה וילדים. המשכורת שאדם מקבל על עבודתו היא תשלום שלא תמיד תואם את כמות הזמן והאנרגיה שהוא באמת משקיע בעבודה וגם אם כן, זה עדיין תשלום שחובתנו לתת לו כשכר על עבודתו.

פסח, הוא לפיכך הזדמנות נהדרת למעסיקים לתרגל נתינה, מכל הלב ובנדיבות לעובדים שלהם בכדי באמת להגיד תודה ולהוקיר את העבודה הקשה שהם עושים. לפיכך, מנהלות ומנהלי הרווחה שעומלות/ים למצוא את המתנה המושלמת, עושים ממש עבודת קודש. לא פשוט למצוא מתנה כזו שהעובדים באמת ישמחו לקבל ולא ירגישו ששוב נתנו להם רק בכדי לצאת לידי חובה. החיפוש אחר המתנה המושלמת יכול להיות מלחיץ ומייגע. השוק מציע מגוון רחב של אפשרויות מטיולי ג'יפים למסעי קניות מפנקים, צימרים, ספא, תווי שי לקניה ברשתות ביגוד, גיפט קארד ועוד... החוכמה היא כמובן להצליח לקלוע לטעמו של כל אחד מהעובדים ולדאוג לכך שבאמת כולם יהיו מרוצים. כאן המשימה נהיית כבר כמעט בלתי אפשרית, אלא אם כן, משנים גישה ומבינים שכדי לשמח את כולם צריך למצוא מתנה שתטמון בחובה את כל האופציות כולן ואף יותר.

כרטיסי המתנה של קשרים פלוס מציעים פשוטו כמשמעו את העולם בכף היד. יש יותר רחב מזה? הם כוללים מבחר ענק של פינוקים ושל מתנות לעובדים שלכם: מסעדות, טיפולי ספא, כרטיסי קולנוע, צימרים, ביגוד והלבשה ולא רק בארץ! הכרטיס כולל מגוון עצום של רשתות סחר בינלאומיות כמו אי ביי, אמזון, עלי אקספרס והוא מתנהל ממש כמו כרטיס אשראי בינלאומי. הוא ניתן לטעינה מחודשת ויכול לשימוש בארץ ובחו"ל. הכרטיס יכול להיות דיגיטלי או מנייר. הוא יכול לשמש את מנהלת הרווחה וכוח האדם בחברה לשם ניהול קופה קטנה, תשלומים לספקים. ניהול הוצאות נסיעה של גורמים שונים בחברה ועוד. כרטיסי המתנה של קשרים פלוס בהחלט טומנים בחובם עולם ומלואו. העובדים שלכם בוודאי יצליחו למצוא מתוך מגוון האפשרויות הרחב פעילות שתשמח אותם באמת. שתאפשר להם להרגיש שאכפת לכם מהם ושהם חשובים לכם כבני אדם. ומה ממלא יותר מזה? הרי זוהי כל התורה כולה "ואהבת לרעך כמוך".

בשיתוף קשרים פלוס, בשיתוף קשרים פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • פסח
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully