וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הומי - שטיחים ועיצוב הבית, מחממים את הלב והנשמה

בשיתוף הומי - שטיחים ועיצוב הבית, בשיתוף הומי - שטיחים ועיצוב הבית

4.2.2020 / 16:42

אייל בבג'ני עזב משרה מצליחה בהייטק ופתח את הומי - חנות שכשנכנסים אליה מרגישים כמו בבית

שטיח גיאומטרי לא קונבנציונלי קוביות תלת מימד בצבע שחור וצהוב. יח"צ,
שטיחי הומי/יח"צ

מערכת "המומחים" ממשיכה להביא לכם, הקוראים, מידע על בתי עסק שנוצרו על ידי חשיבה מחוץ לקופסא. אייל בבג'ני הוא בדיוק מסוג האנשים שקרעו מעליהם את שלשלאות העולם הטכני, עזב משרת הייטק מצליחה ובחר להכניס לחייו צבעוניות אחרת לגמרי.

היום הוא הבעלים של חנות "הומי - שטיחים ועיצוב הבית", חנות אשר שמה לה למטרה לעצב לכם את הבית באופן שונה ומפתיע.

מפיקת מערכת "המומחים" יצאה לחנות ברחוב חיים עוזר 32 בפתח תקווה, אלו הם הרשמים שהביאה מהשטח.

שטיח וינטג' מודרני צבעוני וססגוני עם מדליון במרכזו. יח"צ,
שטיחי הומי/יח"צ

האסוציאציה הראשונה שחלפה במוחי כאשר פסעתי לראשונה אל תוך החנות הייתה, בית. השטיחים האיכותיים הרבים מסביב, וילונות, טפטים, כיסויי סלון אלסטיים, כריות נוי, פופים ועוד, כל אלה שידרו חמימות ורוגע משכרים.

היה לי העונג להסתובב בין כל הפריטים במשך דקות ארוכות, אני עם עצמי, כשיכולתי לגעת, למשש ולבהות בהנאה מרובה אחר העיצובים המיוחדים שיכולים להוסיף אור לכל מקום.

בין הלקוחות הרבים שהסתובבו ובדקו, פגשתי את עינת ברוך, בת 33 מהרצליה, היא סיפרה לי, "זו הפעם הרביעית שאני מגיעה לכאן, חווית הקנייה פה היא משהו שלא נתקלתי בו קודם בישראל, איכות המוצרים, הייחודיות שלהם, האמינות, היושרה והאוירה הנינוחה, הכייפית והלא פורמלית בעליל. אני מרגישה כמו בחלום כאשר מדמיינת את חללי הבית וגם את המשרד שלי, שאותם אני יכולה למלא בזכות הפריטים יוצאי הדופן שיש פה. ומעבר לכך המחירים משמעותית זולים מהמתחרים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שטיח גיאומטרי סופר מודרני קוביות תלת מימד בצבע שחור וצהוב. יח"צ,
שטיחי הומי/יח"צ

הרגשתי שעינת לקחה בדיוק את המחשבות שעברו במוחי, גם אני כבר התחלתי לתכנן איך מעצבת מחדש את סלון הבית שלי. מה שתפס לי את העין במיוחד היה שטיח קלאסי ויסקוזה דמוי משי שנהב כחול, מאויר בחיות תנ"כיות והאריג עצמו היה צפוף ונעים מאוד למגע.

הנתח העיקרי בחנות הינו השטיחים, ניתן למצוא פה מגוון גדול של שטיחים מכל הסוגים, מכל הסגנונות ומכל המידות: שטיחים מודרניים, שטיחים קלאסיים, שטיחי וינטג', שטיחים אבסטרקטיים, שטיחים גיאומטריים, שטיחי טלאים, שטיחי חבל, שטיחים לחדרי ילדים, שטיחי שאגי, שטיחי פרווה, שטיחים עגולים, שטיחי צמר עבודת יד ועוד. היופי היה לגלות את הקשר בינם לבין שאר המוצרים המשלימים, פשוט קורלציה מבריקה ומתוחכמת בין התחומים והעיצובים.

מי שמנהל את "הומי - שטיחים ועיצוב הבית" הוא אייל בבג'ני. לשמחתי אייל, שהוא בחור שנון ומסביר פנים לכל הדעות, התפנה לכמה דקות על מנת שאוכל לשאול מספר שאלות.

על אפשרויות הקנייה הוא סיפר לי: "יש את מי שמגיעים פיזית לחנות ומי שלא מתגורר באזור, מתקשה להגיע או סתם מעדיף את חווית הקניה ברשת, עבורו הקמתי את אתר האונליין של הומי. אתר אינטרנט גדול, נעים למשתמש, צבעוני, אינטראקטיבי, מהיר ומאובטח. האתר מכיל בתוכו מגוון שטיחים לסלון, שטיחים לחדר שינה, שטיחי ילדים, שטיחי אמבטיה, שטיחי מטבח, שטיחי כניסה ושאר פריטי עיצוב מיוחדים לבית. השטיחים שלנו דוחי כתמים, פרקטיים להפליא וסופר קלים לניקוי. באתר ניתן למצוא גם מאמרים פרודוקטיביים בשלל נושאים הקשורים לעיצוב הבית וגם מדור שלם של תמונות מבתים של לקוחות עם המוצרים שרכשו. מה שמייחד את הומי מחנויות אחרות זה שאנחנו מעניקים אחריות מקיפה על השטיחים שלנו לתקופת זמן ממושכת, ניתנת האופציה לקחת מספר שטיחים בלתי מוגבל לבדיקה בבית וישנה גמישות מירבית כשלקוח רוצה להחליף/להחזיר מוצר. השטיחים הכי פופולריים בהומי הם שטיחי ברבר מרוקאי, שטיחי וינטג' סמרקנד, שטיחי אבסטרקט ושטיחי חבל טבעי."

כדאי לעקוב באתר האינטרנט של הומי, בדף הפייסבוק ובדף האינסטגרם אחר מבצעים אטרקטיביים שצצים מדי פעם, כאלה המציעים הנחות חסרות תקדים למחירים שגם ככה אטרקטיביים ביותר.

"הומי - שטיחים ועיצוב הבית" - מחירים מעולים, אמינות, הגינות, יושרה, שירות אדיב וחייכני, איכות וגימור משובחים לכלל המוצרים. כמו כן החנות ידועה בביקורות מהללות ברחבי הרשת, משלוחים חינם, וכמובן מתן אחריות ממושכת על השטיחים ושאר המוצרים - כל אלה עושים את הומי לחנות ששווה מאוד לבקר בה.

ליצירת קשר:
טלפון: 052-5603292
מייל: sales@homie.co.il

שעות הפעילות של הומי:
א'-ה' 10:00-20:00
ו' 10:00-15:00

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף הומי - שטיחים ועיצוב הבית, בשיתוף הומי - שטיחים ועיצוב הבית
  • עוד באותו נושא:
  • שטיחים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully