וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצבייה שנבחרה במקום הראשון בשאלון מערכת "המומחים"

בשיתוף דרזי מעדני בשר, בשיתוף דרזי מעדני בשר

4.2.2020 / 10:01

עם עשרות שנות ניסיון מאחוריו, אילן דרזי מנהל קצבייה המספקת בשר ועוף באיכות וניקיון שהביאו אותה למקום הראשון בהמלצות קוראי "המומחים"

דרזי מעדני בשר. יח"צ,
דרזי מעדני בשר/יח"צ

במשך החודשיים האחרונים, מערכת "המומחים" שינתה גישה כאשר עבודת המחקר שלה התרה אחר בתי עסק מיוחדים, נעשתה על ידי הצלבה של שאלון טלפוני וכתוב במקביל, ללקוחות של עסקים בחלקים שונים ברחבי המדינה. במבחן המערכת של הערים אור יהודה, יהוד גני תקווה וסביון , שם של קצבייה אחת נבחר בקול תרועה במקום הראשון, "דרזי מעדני בשר".

מפיק ומפיקה של המערכת יצאו לשטח, לבחון את מי שאתם, הקוראים, בחרתם כבית עסק ששווה לכתוב עליו יותר מכל, אלו הם הרשמים שהביאו עימם.

דרזי מעדני בשר הוא בית עסק שפעיל כבר כחמש שנים, מדובר בעסק משפחתי שמנוהל על ידי אילן דרזי ואשתו. קודם לפתיחת הקצבייה, היה אילן בעלים של מפעל לפירוק של עופות במשך 20 שנה, כך שהוא חי ונושם את הענף מכל הכיוונים.

דרזי מעדני בשר. יח"צ,
דרזי מעדני בשר/יח"צ

אל הקצבייה הגענו ביום רביעי בצהריים, היא ממוקמת באזור מסחרי שקט, עם חנייה גדולה מסביב, כך שעל נוחות ההגעה סימנו וי ראשון. כאשר נכנסו פנימה, קיבלו אותנו שתי ויטרינות גדולות ומאחוריהן נתחי בשר מרשימים ביותר, מה שהדהים אותנו היתה העובדה כי בניגוד לבתי בשר אחרים, פה לא היה ריח בעייתי, למרות הבשר והעופות, דבר שהעיד על הניקיון וטריות.

אחת הלקוחות שפגשנו בקצבייה, פאני עמר תושבת האזור, סיפרה לנו: "אני לא מגיעה לפה רק בגלל הבשר המשובח, אלא גם בזכות העופות בגריל שמכינים במקום. הילדים שלי משתגעים על זה ודורשים זאת לפחות פעמיים בשבוע לארוחת צהריים, ביחד עם תפוחי אדמה".

איכות המוצרים והאריזה שהוצעו לכל לקוח היו מרשימים מאוד, בעיקר הניקיון הקפדני ששמים עליו דגש. לשמחתנו אילן יכול היה להתפנות אלינו למספר שאלות. ראשית ביקשנו לדעת איך הוא מגיע לרמה שהוויטרינה נראית נוצצת ומבריקה ממש כמו ויטרינה של חנות תכשיטים. אילן הכניס אותנו פנימה והראה לנו איך העובדות מנקות בפינצטה נוצה נוצה וכך העוף נראה מבריק ורואים שעבר טיפול באופן אישי.

ובעניין הבשר סיפר אילן שהם עובדים עם תו התקן של חברת מרעה גולן, זוהי חברה שמוכרת בשר ללא אנטיביוטיקה מניעתית ללא הורמונים ומזרזי גדילה ומקפידים מאוד על רווחת בעלי החיים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דרזי מעדני בשר. יח"צ,
דרזי מעדני בשר/יח"צ

אילן סיפר: "אנחנו במשפחה מאוד אוהבים בשר, אשתי דרום אמריקאית כך שזה בטח לא צריך להפתיע. באופן אישי אני מאוד מבין בבשר ועופות, בזכות ניסיון שצברתי לאורך השנים, כיף לי להתאים את הידע הזה שלי ללקוחות שבאים לבקש ייעוץ לגבי הבשרים, כמה כדאי לקחת למספר אנשים, איזה סוג של נתחים, על מתכונים ועוד, אני עובד בעבודה שהיא מבחינתי אהבה, זו ממש מתנה".

דרזי מעדני בשר, קצבייה משפחתית ואיכותית ביהוד, לא פלא שתושבי האזור בחרו בה למקום הראשון, מגיע להם את כל הכבוד.

שעות פעילות-
ימים ב' - ה'- 7:00-19:00 , שישי עד 14:30.
ראשון- סגור.

להזמנות ויצירת קשר- 03-5662021

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף דרזי מעדני בשר, בשיתוף דרזי מעדני בשר
  • עוד באותו נושא:
  • קצבייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully