וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את הבר הכי שמח בתל אביב!

בשיתוף טנג'יר, בשיתוף טנג'יר

4.2.2020 / 10:02

ברחוב יהודה הלוי 93 (פינת נחמני), בתל אביב, פועל בהצלחה בר-מסלולים "טנג'יר", הבר שיגרום לכם לרצות לחגוג יום הולדת

טנג'יר. יח"צ,
הטנג'יר/יח"צ

חברים הזמינו אותנו לבילוי לילי באמצע השבוע. "אנחנו עייפים" ענינו מתוך אינסטינקט קדום. "אל תדאגו, הבר הזה יעיר אתכם", ענו בפסקנות. בגלל שהם היו כל כך משוכנעים בצדקתם, הסתקרנו ונעתרנו לצאת איתם. קבענו ב"טנג'יר".

הבטיחו מקום שונה, מוזיקה אתנית, מרוקאית, אוריינטאלית ונגיעות מיינסטרים מזרחיות. בקיצור, הבטיחו את הבר הכי שמח בתל אביב. האמת? לא הגזימו בכלל. כבר מהכניסה התברר שהגענו למקום חלומי. המקום נקי, מסודר ומעוצב בקפידה. כיף להגיע, כדאי להישאר.

"טנג'יר" הינו בר-מסעדה הקיים מעל 7 שנים. הבר מציע תפריט אוכל בסגנון מרוקאי ומסלולי שתייה ללא הגבלה! לקוחות קבועים שפגשנו במקום סיפרו: "זה בר של מסלולים. מגישים כאן לבחירה מספר של חמישה מסלולי שתייה, כל אחד מהם הוא בדרגת מחיר ורמת אלכוהול שונה. האוכל הוא ברמה של מסעדת גורמה".

טנג'יר. יח"צ,
הטנג'יר/יח"צ

לקוחה אחרת אמרה: "לפני שאנו מגיעות, כבר אפשר לדמיין את ה- עראיס, כנאפה תרד (מנה מאוד מיוחדת), אל סיג'אר- סיגרים ממולאים בבשר שמוכנים במקום עם טחינה וסלט עגבניות טרי, מסאח'ן- פרנה של שווארמה עם תוספת בצד, ועוד מנות שאנו חולמות עליהן פעם בחודש".

את תשומת ליבנו תפס מגש הירקות העצום שנחתך על המקום (אכבר חודרה) והיפנט אותנו בצבעיו ובעושרו. נראה כי הצוות מוציא המון פינוקים לאורחים בנדיבות רבה.

ביקורנו במקום היה נפלא. קפצנו בסוף שבוע ונהנינו ממוזיקה חיה שניגן די ג'יי עדכני. אורחים במקום סיפרו שהם מקיימים שם טקסי חינה, אירועי חברה וחתונות קטנות 80-100 איש.

המקום התחדש במתחם VIP חדש המכיל כ-30 אורחים לאירועים מיוחדים. הבר צבעוני ומקושט בציורים. ממש הרגשתי חשק לשים תרבוש על הראש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טנג'יר. יח"צ,
הטנג'יר/יח"צ

ראינו שם הרבה מבלים שבאו להכיר מקרוב חוויה מזרח תיכונית אותנטית. מדובר בבר שמח ויש אווירה מעולה. מעבר לאוכל והעיצוב המדהים תקבלו ב"טנג'יר" מרקם שלם של ערב שיזרוק אתכם לפנטזיה מרוקאית אמיתית. המפיקות שעובדות במדור ממש קינאו בשמחת החיים המופגנת.

בשיחתנו עם הבעלים - אודי פילו ויוסי ברוש, עדכנו אותנו שבמקום יש "הפי האוור" מיום ראשון עד חמישי, משש בערב ועד 20:30. 1+1 על אלכוהול ושתייה קלה, והנחות של עד 50% על מנות אוכל.
ה"טנג'יר" הוא בר מסלולים מהוותיקים בעיר.

סיימנו את הלילה המומים מגודל החוויה. האורחים לא יתקלו בבר הזה במקרה, הבר ממוקם ברחוב יהודה הלוי, 93 מ' מרוטשילד. כל מי שנמצא כאן, טרח להגיע במיוחד ואין פלא. כל לקוח שנכנס ל"טנג'יר" שם על ראשו תרבוש ונכנס לאווירה.

להזמנות ובירורים: 03-6314826

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף טנג'יר, בשיתוף טנג'יר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully