וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברטוב: 21 גוונים של בירה

בשיתוף ברטוב בר, בשיתוף ברטוב בר

4.2.2020 / 10:01

תכירו את אולג ברטוב מבת ים: מומחה לבירות מהחבית. תושבי העיר בת ים זכו בבר ברטוב, בר שכונתי שנותן "פייט" לכל בר בארץ. קפצנו להתרשם וחזרנו "מגיחה" קצרה באירופה

ברטוב בר. RomaBay,
ברטוב בר/RomaBay

מזה שלוש שנים, פועל ה"ברטוב" ברחוב יוספטל 27 בבת ים. אולג הבעלים העמיד שם בר עם אווירה ביתית ומשפחתית שגרמה לבת ים להתאהב. ההיי לייט של המקום טמון במבחר הבירות העצום. 21 סוגי בירות שכולן קרות וטריות בזכות שיטות האחסון בקירור ושיטות המזיגה החדשניות.

כמו כן, בבר מותקנת מערכת שמאפשרת מזיגת בירה ישירות לבקבוק מבלי לאבד מאיכותה ומהגזים ובכך לאפשר ללקוח לקחת את הבירה שלו הביתה או לבילוי בחוף הים בבקבוק סגור, לפתוח את הבקבוק כאשר הגיע לשם ולהרגיש כאילו נמזגה ממש הרגע.

אחרי ששמענו המלצות רבות, קפצנו לפגוש את אולג בבר שלו ושמענו ממנו: "בברטוב ישנה יחידת קירור המאפשרת לשמור על כמות גדולה של חביות בירה קרות. החביות נמצאות בקירור וכך הבירה תמיד נשמרת במצב איכות מקסימלי. הבירה יוצאת קרה, רעננה וטרייה".

ברטוב בר. RomaBay,
ברטוב בר/RomaBay

תאמינו לנו, שלחנו אליו את מיטב שתייני המערכת שחזרו שמחים, ומרוצים מבירה מעולה. אולג מגיש בירות מיוחדות. אין אצלו קרלסברג, הייניקן או גולדסטאר ושאר המותגים שהם כיום המיינסטרים. הוא רוצה לחשוף אותנו להכיר ולהתעניין בבירות אחרות, כאלה שאינן מוכרות, אלה שמגיעות ממקומות בעלי תרבות שתיה, מסורת, ומתכון שרץ שנים רבות.

"חשוב לי שאנשים יפתחו את הראש ויטעמו טעמים חדשים. אני נותן מגוון של בירות שמרגשות את הקהל. יש גם בירות ישראליות: "אלכסנדר", "דובים" ועוד מגוון מותגים ישראלים, אך רוב הבירות מגיעות מלמעלה מ-10 מדינות בניהן צ'כיה, אוסטריה, בלגיה, אנגליה, ארה"ב".

הביקור שלנו לימד אותנו שמדובר במקום חברתי עם אווירה כיפית ומחירים נוחים. המקום מאפשר לחגוג אירועים קטנים, ימי הולדת ואירועי חברה עד 15 איש. יש מספיק חניה באזור.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ברטוב בר. RomaBay,
ברטוב בר/RomaBay

לקוחות קבועים שפגשנו בביקור השני שלנו במקום סיפרו שהפואנטה טמונה במגוון האדיר של הבירות. מחירי הבירה מצויינים ומאפשרים לטעום כמה סוגים. חצי ליטר עולה החל מ-22 ₪ שזה מחיר טוב וזול ביחס למתחרים. לקוחות יכולים לבלות ולשתות כמה בירות מבלי לקרוע את הכיס.

פגשנו במקום זוגות שהכירו בבר. אחת המטרות של אולג היא שאנשי השכונה ייפגשו בערב באווירה חמימה ויעמיקו את הקשרים החברתיים. "בר זו קהילה", הוא אומר. "בר צריך לאפשר לאנשים להכיר אחד את השני, לדבר בצורה משוחררת, נעימה ומאפשרת".
המוזיקה אקוסטית (רוק קלאסי) בשילוב מוסיקה ישראלית.

אולג הוא "אזרח וותיק" כשמדובר בבירות: "כאשר עבדתי בקנדה, צברתי ידע וניסיון בתחום הברים האירופאים, האמריקאים וכל סוגי הברים המערביים.

שלושה סניפים קיימים ל'ברטוב'

בת-ים- יוספטל 27

חולון- רבינוביץ 58 (מרכז דרגת)

פתח תקווה- ההגנה 16

שעות הפעילות:

א'-ד' שעות: 15:00-00:00
ה' - 15:00-01:30
ו' - 11:00-01:30
ש' - 09:00-00:00
עד אחרון הלקוחות.

שעות הפעילות וימי הפעילות יכולים להשתנות מסניף לסניף.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף ברטוב בר, בשיתוף ברטוב בר
  • עוד באותו נושא:
  • בירה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully