וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים אוכל ביתי לשבת? מצאנו שוק אוכל מושלם

בשיתוף גריל 443, בשיתוף גריל 443

4.2.2020 / 10:02

מסעדת הגריל "גריל 443" בתחנת "סונול" בשילת מציגה את שוק האוכל הכי מרגש בישראל. ביקרנו שם בשישי וחזרנו עמוסי סלים שסחטו מחמאות מכל בני המשפחה

גריל 443. יח"צ,
גריל 443/יח"צ

מערכת המומחים מקבלת הרבה המלצות מהגולשים. כולם מספרים בהתלהבות על מקומות בילוי חדשים שגילו ומזמינים אותנו לעשות כתבות על המקום שבעיניהם הוא הטוב מכולם. בעת האחרונה שמענו סיפורים על שוק אוכל מיוחד שמתנהל מדי יום שישי במושב שילת. סופר על מסעדת גריל בשם "גריל 443" שמנהלת שם את ההצגה.

מצאנו שמדובר במסעדת גריל בשרים כשרה בת 20. באמצע השבוע היא מתפקדת כמסעדה בשרית עם נגיעות של מאכלי עדות. בסופי שבוע היא מוכרת אוכל מוכן לשבת ביתית.

במקום ניתן לקיים אירועים מ-40-100 אורחים. הלקוח מקבל אפשרות לבחור מתוך תפריט אירועים עשיר במיוחד, לצד מגוון בשרים ותבשילים. לקוחות קבועים מעידים שלכל אירוע יתלווה שירות מסור של המלצרים ואפשר לחוש אווירה מזמינה של בית. ניתן לעשות הזמנות של קייטרינג.

גריל 443. יח"צ,
גריל 443/יח"צ

המסעדה מבוססת על מנות פתיחה אגדתיות הכוללות סלטים טריים שנעשים במקום מדי יום. בהמשך יגיעו לשולחנות בשרים על האש בגריל פחמים.

החלטנו לקפוץ לשם לביקור. לקוחה קבועה שפגשנו במסעדה אמרה: "בשרים משובחים הם דרך חיים פה. אלה חבורת אנשים שפשוט אלופים באירוח. אני אוהבת את המורכבות בעשייה. הם אופים את הפיתות במקום ומסדרים חוויה מלאה שכוללת אוכל עם טעם של בית ושירות של מסעדה".

מסעדת "גריל 443" מכילה 120 מקומות. אוכל מהיר באיכות נדירה. הכל מתקתק פה בקצב חינני ותודעת שירות גבוהה מאוד. המקום נקי ומסודר ויש לך הרגשה שאוהבים אותך פה, אתה מרגיש בבית, בתוך משפחה.

המנות מוגשות בקצב מהיר. ישבת? קבלת תוך שתי דקות 14 סוגי סלטים, חומוס, ופיתות פרנה חמות מהתנור. ניתן לקבל גם מנות לטבעונים ולצמחונים וגם לאפה ללא גלוטן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גריל 443. יח"צ,
גריל 443/יח"צ

פגשנו במקום לקוחות תושבי העיר מודיעין והסביבה וגם תל אביבים וירושלמים שהפכו את המסעדה הזו למסעדת הבית שלהם.

אבל בואו נגיע לסיבה שלשמה התכנסנו: פסטיבל האוכל המוכן של ימי שישי. האוכל של יום שישי נעשה בעבודת יד. כל הבשרים נטחנים במקום מדי שישי. הטעם הוא של בית, האוכל מדבר בעד עצמו.

בשוק האוכל של שישי, אפשר ליהנות ממבצע: 5 מנות בשר, 5 מנות דגים, 3 ליטר תוספות, 5 סוגי סלט של רבע קילו, חלה עגולה מיוחדת ב- 300 ₪.

בקרוב יפתח מקום חדש במתחם שילת. המקום ישמש כאולם אירועים ל -250 איש ויהיה בו גם אוכל מוכן לקנות לסופ"ש.

המחירים במקום ממש אטרקטיביים.

במסעדה עצמה תוכלו לסעוד ארוחה זוגית מלאה - מנה בשרית, תוספת בצד, מבחר סלטים ושתייה בעלות סבירה של 150 שקלים לארוחה זוגית. המנות טעימות, חומרי הגלם משובחים השירות פשוט יוצא דופן והכל מוגש בנדיבות. את הלחמים אופים מדי יום.

גריל 443 מבצע משלוחים לאזור מודיעין והסביבה. כל הלקוחות הקבועים מעידים ששם הקוד הוא טריות, טעם ושפע.

08-9765268

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף גריל 443, בשיתוף גריל 443
  • עוד באותו נושא:
  • גריל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully