וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה הדרוזית המפוארת שתלמד אתכם איך להכין את מטעמי העדה

בשיתוף עמאשה טאבון ומסעדה, בשיתוף עמאשה טאבון ומסעדה

4.2.2020 / 9:20

מערכת "המומחים" ממשיכה להביא לכם כתבות על מסעדות ומטעמים של המגזרים השונים. הפעם בחרנו במטבח הדרוזי, ומי שמציגה אותו בגאווה כבר כ-15 שנה היא "עמאשה טאבון ומסעדה" בעוספייה, מסעדה המתמקדת באוכל דרוזי ביתי אותנטי ומאפים מיוחדים

עמאשה. יח"צ,
עמאשה טאבון ומסעדה/יח"צ

מפיק של המערכת יצא לעוספייה למסעדת "עמאשה טאבון ומסעדה" כדי לטעום מהתפריט המיוחד, אלו הרשמים שהביא עימו בחזרה.

עוד לפני הכניסה, מבט ראשוני מבחוץ על המסעדה אשר בנוייה כמו בקתת עץ מפוארת הכניס אותי למצב רוח מיוחד, כאשר העיצוב מבפנים הוסיף להרגשה הכפרית שמאפיינת את הכפר החביב.

החמימות מסביב הורגשה גם בזכות תנור האבן המדהים שממנו בקעו ריחות משגעים, ככה עושים פה מאפים, בשיטה הישנה, כבר לא יכולתי לחכות עד שלב הטעימות ולכן הצצתי בתפריט והזלתי ריר.

העיניים שלי התרוצצו בין כל המנות והשמות, עלי גפן ועלי כרוב ממולאים באורז ותבלינים, מקלובה - אורז מבושל עם ירקות וגרגירי חומוס, עם אפשרות להוספת חתיכות כבש מבושל או עוף ומרק שעועית בצד.

עמאשה. יח"צ,
עמאשה טאבון ומסעדה/יח"צ

סלט עולש, סלט חורפי מיוחד, זה סלט ירוק חם עם עלים ירוקים המבושלים עם שמן זית ובצל. בנוסף קובה מיוחדת עם טחינה, קובה צמחונית ממולא בתפוחי אדמה ופטריות, מג'אדרה, במיה ועוד ועוד.
בחרתי בכמה מנות, עלי הגפן היו מושלמים, קטנים, קשים אך עסיסים, יודעים לדחוס פה נהדר את האורז בפנים.

הסלט עולש היה מרענן אמיתי והקובה הדרוזית, מקור לגאווה נוספת לעדה, הבצק היה לא עבה מדי ולא דק, פשוט מדוייק והתיבול של הבשר היה נהדר.

מי שמנהלים את המקום הן בעיקר בנות משפחת עמאשה, שתי אחיות ממלצרות, אם המשפחה, סנאא עמאשה, היא הבשלנית הראשית והבן, סנאד, אחראי על ניהול המקום ועמדת המנגל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עמאשה. יח"צ,
עמאשה טאבון ומסעדה/יח"צ

שוס גדול נוסף שלמדתי עליו הוא כי לאור הדרישה הגדולה, במקום מתקיימות סדנאות בישול של אוכל דרוזי. היוזמה התפתחה בעקבות דרישת לקוחות ללמוד כיצד להכין את המאכלים המיוחדים הנמכרים במקום. הסדנא מתקיימת בקבוצות קטנות, עד עשרה אנשים בכל סדנא.

לסיכום, טאבון ומסעדת עמאשה, אוכל ביתי נטו שלאחריו יוצאים עם טעם של עוד, אנחנו עוד נחזור, אי אפשר שלא.

ליצירת קשר: 04-8392176, 052-8391300

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

בשיתוף עמאשה טאבון ומסעדה, בשיתוף עמאשה טאבון ומסעדה
  • עוד באותו נושא:
  • עוספיה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully