וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו גוש זה קודם כל מסעדת נעורה

בשיתוף נעורה, בשיתוף נעורה

4.2.2020 / 8:59

הגולשים של המדור הכתירו את המסעדה בתור הכוכבת של אבו גוש. המסעדה המזרחית אוחזת בקצבייה מצוינת וקנתה את תהילתה ב-16 השנים האחרונות

מסעדת נעורה. יח"צ,
מסעדת נעורה/יח"צ

משאלי חודש ינואר 2020 נשלחו לאלפי גולשים שהתבקשו להמליץ על עסקים נבחרים מסוגים שונים. בתחום המסעדות, בלט מאוד שמה של מסעדת "נעורה". ראייד סאלח, הבעלים ממשיך את פעילותו של אביו שייסד את העסק על בסיס הבישולים המשפחתיים של רעייתו, אם המשפחה.

על גבי שטח קרקע של המשפחה, נפתחה "נעורה" ומאז היא צמודה לכביש מספר 1. האב הביא לפתח המסעדה גלגל מים, שבערבית שמו "נעורה" וכך עיצב את המסעדה והקנה לה את שמה.

כרגע, נשענת המסעדה על שלושה מתחמים פנימיים וחיצוניים, כל אחד יכול להכיל כ-80 אנשים. החדר הפרטי מיועד לאירועים ויש בו 30 מקומות.

קפצנו לאכול כלקוח סמוי. מיד בכניסה הבנו שמדובר באוכל מזרחי אותנטי. המקום נקי ומסודר, אווירה ביתית-משפחתית עם צוות מלצרים קשוב, אדיב ומחוייך. בפתיחה הוגשו אל השולחן הסלטים, שמתבססים על חציל, טחינה וחומוס והרבה סלטים ירוקים (רוקט, גרג'יר) ובסך הכל כ-18 סלטים רעננים, טריים ומעולים בתיבולם. הבנו מיד, חומרי הגלם במקום הזה הם באיכות אדירה, הכל טרי ונחתך במקום.

מסעדת נעורה. יח"צ,
מסעדת נעורה/יח"צ

עברנו לדגום את המרקים והתבשילים. התעכבנו על מקלובה - תבשיל מיוחד, עוף ממולא וצוואר כבש ממולא. התברר שזו מנה שלקוחות מגיעים לטעום אותה מכל רחבי המדינה.

בתפריט גם מבחר גדול של דגים ובשרים על האש. טעמי הקבב וצלעות הכבש היו עשירים, עסיסיים ויחודיים.

באגף המתוקים מצאנו בקלוואה, בוואריה, מלבי ומוס שוקולד.

לקוחות קבועים שפגשנו במקום סיפרו: "הקצבייה של המסעדה היא הסוד. שם מכינים בשרים משובחים בכל הצורות. הבשר והדגים טריים ובריאים מאוד. אנחנו לא אוכלים בשר בכל מקום וכשמתחשק לנו להתפנק, עולים על הרכב ומגיעים לפה כבר עשור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מסעדת נעורה. יח"צ,
מסעדת נעורה/יח"צ

לקוחה אחרת, בעברה מבקרת מזון, הוסיפה: "אני מאוד אוהבת את האווירה כשהמסעדה מלאה. הכל מתקתק בזריזות והצבעים, הריחות של המאכלים גורמים לי לחייך. כבר הייתי פה כשהגיעו קבוצות של מאות אנשים והחגיגה היתה מושלמת. בערב שבת המסעדה חצי מלאה, אז לדעתי האווירה הכי מושלמת. כולנו מגיעים ליהנות בלי לחץ, לטעום מנות, לוקחים את הזמן ומקבלים כל מני מנות חדשות שמנסים במטבח".

שלושת האחים שמנהלים את העסק מספרים שבשבת עצמה המקום הומה ועובד במהירות וביעילות. מחלקת האירועים במקום משרתת כמה מאות לקוחות בשבוע. פגשנו שם גם תיירים רבים.

המחירים במסעדה סבירים, שמחנו לשלם עבור מנות נדיבות, טעמים משובחים ושירות שהיה יוצא דופן.

שמנו לב שהורים רבים מנצלים את הג'ימבורי במקום ושולחים את הילדים לשחק בזמן שהם מתענגים על אוכל משובח.

לא שכחנו לבדוק שיש גם מנות ללא גלוטן, צמחוניות וטבעוניות. במסעדה מגדלים ירקות אורגניים ויש גם חניה רחבה.

לפני סיום שמענו מהבעלים: "בנינו תנור מטפונה ובו מכינים תבשילים מיוחדים בתוך האדמה. זה מצטרף לטאבון החדש. האתר התחזק ולקוחות רבים מבצעים הזמנת אוכל הישר באינטרנט".

החוויה שלנו היתה שלמה. יש במסעדה הזו המון אותנטיות וחום נעים. אתה מרגיש רצוי ובא לך לבלות שם שעות ארוכות. האוכל נהדר, מגיע בכמויות מספקות, כל אחד יכול למצוא פה מה שהוא אוהב.

חגיגה של אוכל ישראלי אמיתי.

ליצירת קשר: 02-5341175 או נייד 0509066866.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף נעורה, בשיתוף נעורה
  • עוד באותו נושא:
  • אבו גוש
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully