וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתום בנשיקה: חנות גדולה ומטריפה

בשיתוף חתום בנשיקה, בשיתוף חתום בנשיקה

4.2.2020 / 8:30

שמרית שטרית עבדה בכלל כגרפיקאית אבל אז החליטה לנצל את הידע שלה ולפתוח חנות לקישוטים לעוגות ממרנג

מדפי החנות. יח"צ,
חתום בנשיקה/יח"צ

במסגרת כתבות תחקיר מערכת "המומחים" התרות אחר עסקים מבריקים, כאלה המעניקים שירות מחוץ לקופסא, קיבלנו המלצות אינסוף מלקוחות של בית עסק מיוחד במינו בשם "חתום בנשיקה". מדובר בבית עסק אשר מנהל חנות אונליין למכירת מוצרים לאפייה, המתמחה במוצרים וכלי עבודה מקוריים לייצור מרנגים מעוצבים, ובנוסף מוכר ציוד ליצירת מרנגים בנקודות מכירה ברחבי הארץ.

מפיקה של המערכת לקחה על עצמה את המשימה, לבדוק מקרוב על מה מדובר, אלו הרשמים שהביאה מהשטח.

מי שמנהלת את כל האופרציה רחבת הידיים הזו היא שמרית שטרית. לחנות הממוקמת ברחוב האבות 44 בבאר שבע הגעתי ביום חמישי אחר הצהריים. החנות ממוקמת בעיר העתיקה וכאשר נכנסתי לתוכה הרגשתי כאילו אני נמצאת בסרט מצוייר של וולט דיסני.

פו הדב בצנצנת מרנג. יח"צ,
מרנג פו הדב/יח"צ

עוגיות, נשיקות, קישוטים, תבניות, מקלות, כתרים, גביעים ועוד במאות צורות, גדלים וצבעים, דבר כזה עוד לא נראה בארץ.

אחת הלקוחות שפגשתי בחנות, רעות בצלאל, מורה מאשדוד סיפרה לי: "באחת ממסיבות יום ההולדת של הבת שלי בגן נשארתי המומה למראה עיצוב העוגה, נאמר לי שמי האמנית שאחראית על העניין, זו שמרית, לכן מאז ובכל פעם שיש לנו בבית חגיגה, אני מגיעה לפה לבחור עיצובים וקישוטים לעוגות, עוגיות וכל המסביב".

בנוסף, לאחרונה שמרית פיתחה מגוון רחב של דפי טרנספר, תבניות סיליקון שיוצרים איתן אלמנטים לקישוטי עוגה, כמו חד קרן, זנב בת ים, כתר לעוגה, מספרים ואותיות.

בשיחה עם שמרית, שאלתי אותה איך הרעיון המדהים הזה נולד. היא סיפרה לי כי במקרה ממש: "במקור אני בכלל גרפיקאית, עבדתי כעצמאית ויום אחד כאשר הבן שלי חזר מהגן, הוא החזיק בידו שקית עם נשיקות ועליהן ציורים של דגל, שם נפל לי האסימון על הפוטנציאל לשילוב הדברים, זה השתלב לי נהדר עם הידע כגרפיקאית והתחלתי לעצב דפי טרנספר, בהתחלה קטלוג של דפים ששיווקתי דרך הרשתות החברתיות ומשם הדברים התגלגלו כמו כדור שלג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ארנבון מרנג. יח"צ,
ארנבון מרנג/יח"צ

חתום בנשיקה עובדים עם גופים גדולים ואנשים פרטיים על פי הזמנות, ישנו שירות משלוחים של הציוד לכל רחבי הארץ, אבל בכל הנוגע למרנגים, מדובר באיסוף אישי משום שמדובר במוצר שביר.

מי שלא יכול להגיע לבאר שבע, יכול להתרשם ולהזמין את כל המוצרים המיוחדים דרך אתר האינטרנט של החנות, הוא מכיל בתוכו גם עשרות סרטונים ששמרית העלתה לערוץ הפרטי שלה ביו-טיוב, שם היא מדגימה על העשייה בעזרת טיפים מיוחדים.

אבל לא רק עמוד יוטיוב, אלא גם סדנאות מיוחדות שהיא מעבירה, שם מלמדת את כל הטכניקות שסיגלה לעצמה עם השנים.

חשבתם שכאן זה נגמר? טעות גדולה, אם לא הגעתם לחנות בבאר שבע או לא ביקרתם בחנות האונליין, המוצרים של שמרית עשו לעצמם שם גדול בכל רחבי הארץ ולכן נמכרים מדרום ועד הצפון הרחוק, את נקודות למכירה ברחבי הארץ ניתן לראות באתר.

חתום בנשיקה, אימפריה שנבנתה על ידי אשה אחת מוכשרת במינה.
ליצירת קשר: חנות 08-6338999, נייד 054-3115113

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף חתום בנשיקה, בשיתוף חתום בנשיקה
  • עוד באותו נושא:
  • מרנג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully