וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השווארמה החדשה והמבטיחה של אזור הצפון

בשיתוף שווארמה האחים חלבי, בשיתוף שווארמה האחים חלבי

3.2.2020 / 15:34

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על בתי עסק חדשים לאוכל ברחבי ישראל, הגענו גם לדלית אל כרמל. מי שעשתה לעצמה שם גדול בטווח קצר של שנה אחת בלבד, זו שווארמה האחים חלבי, בית ממכר לשווארמה, חומוס, פלאפל ושניצלים

שווארמה חלבי. יח"צ,
שווארמה האחים חלבי/יח"צ

שלושה מפיקים של המערכת, חבר'ה שחולים על אוכל רחוב, נסעו לצומת המוחרקה בדלית אל כרמל וביקרו בשווארמה האחים חלבי. אלו הרשמים שלהם מהמקום.

הסיפור כולו החל בכלל מאטליז משפחתי, שם איהאב חלבי התאהב בבשרים. לאחר שעבד בתחום יותר מ-20 שנה החליט לעשות מעשה ופתח מסעדת שווארמה משלו.

כאשר הגענו למסעדה, חיכה לנו תור של עשרים איש לפחות. אחד מהם, אביתר חזק מחיפה, סיפר לנו: "אני עובד מרחק נסיעה של 20 דקות, אומנם הנסיעה הלוך וחזור גוזלת לי לא מעט זמן מהפסקת הצהריים, אבל בשביל טעם השווארמה שמוכרים פה הזמן משחק תפקיד משני. בשר טעים, טרי, אחלה סלטים ליד, הכל נקי, שירות לבבי ובמחיר נהדר".

שווארמה חלבי. יח"צ,
שווארמה האחים חלבי/יח"צ

היינו נרגשים כאשר הגיע התור שלנו, לא יכולנו עוד לחכות עד הביס הראשון, אנחנו מוכרחים להגיד כי הציפייה היתה שווה כל רגע, מנה חמה מבשר פרגית צעירה שכולה אהבה.

בניגוד ללא מעט מקומות במרכז הארץ, הפיתה שקיבלנו היתה גדושה במנה מכובדת של בשר עסיסי שהיה מתובל בצורה מושלמת.

רוצים לשמוע את המחיר של כל הטוב הזה? כדאי לכם לשבת אחרת יש מצב שתיפלו מהרגליים, 25 שקלים בלבד!

שמחנו לשמוע כי בקרוב מאוד הולכים במסעדה להכניס מנות נוספות לתפריט, כולל מנות ארוחות בוקר עם חביתות או טוסטים מפנקים לאורך כל שעות היום, אם הם יהיו באותה איכות ומחיר של השווארמה, זו תהיה תוספת אדירה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שווארמה חלבי. יח"צ,
שווארמה האחים חלבי/יח"צ

לאחר שנרגע מעט עומס הלקוחות, הצלחנו לתפוס כמה דקות של שיחה עם הבעלים, איהאב חלבי. על תפיסת עולמו הוא סיפר לנו: "אני לוקח את התחום של הבשר ברצינות, למדתי לתת לו את הכבוד הראוי לו במשך שנים באלטיז המשפחתי שקיים עוד מ 1964.

שווארמה מבחינתי זו תרבות שלמה של איכות וירידה לפרטים הקטנים, חשובה לי מאוד חוויית הסועד ולכן אני לא מתפשר ולו לרגע אחד על איכות חומרי הגלם".

מעבר למסעדה עצמה, שווארמה חלבי עושים אירועים קולינריים במוקדים שונים לפי הזמנות מיוחדות. זה כולל הקמה של דוכן שווארמה ובשרים על האש, כך שאם בקרוב מאוד יש לכם חגיגת יום הולדת, חתונה, בר מצווה וכל אירוע משמח אחר, לנו לא נותר אלא להמליץ בחום על הטעמים, שירות ואיכות הבשרים של שווארמה חלבי.

ליצירת קשר: 04-6221332

050-3018070

עמוד הפייסבוק

בשיתוף שווארמה האחים חלבי, בשיתוף שווארמה האחים חלבי
  • עוד באותו נושא:
  • שווארמה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully