וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם קצב אישי?

בשיתוף קצביית בוטיק גבריאל הכשרה, בשיתוף קצביית בוטיק גבריאל הכשרה

4.2.2020 / 10:03

שיחות שקיימנו במערכת המומחים לימדו אותנו שיש כאן חברי מערכת שיש להם קצב אישי. מקצוען שמטפל להם בכל ענייני הבשר והם סומכים עליו מאוד. יצאנו להכיר אחד כזה וחזרנו מאוהבים

קצביית בוטיק גבריאל הכשרה. יח"צ,
קצביית בוטיק גבריאל הכשרה/יח"צ

חברי מערכת המומחים אוהבים לשתף את השאר בחוויות היומיומיות שלהם. כך למשל גילינו שיש בינינו חברים שיש להם קצב אישי. מקצוען בשר שמטפל עבורם באוכל שהמשפחה צורכת. "קצביית בוטיק גבריאל הכשרה", של גבריאל חגג', הוזכרה כמה פעמים ורצינו להכיר אותה.

האמת? מדלת הכניסה הריח בקצבייה הוא ריח של חנות בגדים בקניון ולא של בשר, קלטנו שפה מדובר במשהו אחר, קצביה אחרת בנוף. נקי מאוד, מסודר, האווירה משפחתית ואישית, כל לקוח ששהה בקצבייה מכיר את הבעלים בשמו וההזמנה שלו מוכרת מראש.

לקוח קבוע שפגשנו שם אמר: "אני קונה פה כבר 10 שנים. הקצב כאן הוא הבעלים חקר ולמד את עולם הבשר על שפע האפשרויות והתרבויות שבו. יש כאן חומרי גלם ומוצרים מוקפדים מרפת ישראלית יוקרתית שממנה הוא מביא בקר ישראלי בלבד. הקצבייה מתמחה בעגלות ופרות משובחות".

לקוחה אחרת שהכרנו במקום סיפרה: "כאן מיישנים את המוצרים בצורה מסורתית תחת תהליך בקרה קפדני".

קצביית בוטיק גבריאל הכשרה. יח"צ,
קצביית בוטיק גבריאל הכשרה/יח"צ

הקצבייה ממוקמת ברחוב שדרות טום לנטוס 60 בקניון נעימי, נתניה.

הבעלים סיפר לנו שסטייקים שמטופלים היטב לאחר יישון של 70 יום, גורמים לו אושר גדול. "אני חי את העסק בכל יום. חשוב לי שלקוחות מספרים לי על חווית הבישול או הצלייה של המוצרים שלי. הסחורה שלנו איכותית ומוקפדת ותפנק את הלקוחות בעת הכנת הבשר על האש. אני גאה בעבודה הקשה שעשינו כדי ליצור מוצרי בוטיק ברמה גבוהה בשילוב הכשרות שהיא חשובה לי מאוד".

לקוחות בחנות מעידים שהקצבייה הביאה אותם לצרוך מוצרים ברמה גבוהה יותר מזו שהתרגלו אליה במשך שנים. לקוח שיש לו רשת מסעדות אמר שהוא נוהג להתייעץ עם הקצב בקשר להתאמת סוגי בשרים לתבשילים שונים. הקצב שואל לגבי השימוש העתידי בבשר ובהתאם לכך ממליץ על סוג הסחורה ואופן הכנתה. מקבלים כאן את כל הכללים, ממידת הטמפרטורה לאיחסון ועד תפריטים, מתכונים וטיפים להכנה.

מה שגרם לנו אושר גדול זה גם הריח הנפלא שנישא באוויר. למדנו שבמקום פועל מועדון לקוחות משגשג שנהנה ממבצעים ומדוור קבוע לגבי נתחי בשר משובחים שנמצאים בקצבייה. יש גם הטבה בשווי 50 שקלים בתאריכי יום הולדת לקהילת החברים המונה 4.000 לקוחות קבועים.

חווית הביקור שלנו היתה נפלאה, באמת חווית קניה משובחת. היחס מאוד אישי וחם והכל מתקתק בשקט, בנועם וללא לחץ. זה מקום שגורם לך לחוש מאוד רצוי. הבעלים מוסר בשמחה את מספרו הנייד ומזמין את הלקוחות להתקשר במקרה הצורך גם לפני שהם עושים על האש.

מומלץ מאוד לפקוד את הקצבייה בימי שישי, אז תיחשפו לסבב טעימות בשר ויין. אנחנו פשוט התאהבנו ומצאנו לעצמנו קצב אישי ולא עוד חנות בשר. הניקיון, העיצוב, הריח וחלון התצוגה פשוט שבו את ליבנו.

יש משלוחים בחינם לכל הארץ ואפילו קצב צרפתי שמתמחה בבשר ממולא וספיישלים לחגים.


אם אתם מתכננים לקפוץ לשם בימים הקרובים, קחו בחשבון שיש מגשים מוכנים לחמין עשיר. שווה להתעכב גם על מדף המוצרים המשלימים: תבלינים משובחים, לחמים, סלטים, שמן, יין, עוגיות וכל מה שצריך כדי לארח בצורה מושלמת שיסחט מהאורחים קריאות התפעלות. במקום מתמחים בטחינת בשר איכותי ומיוחד להמבורגר.

נפרדנו מגבריאל והוא נופף לשלום ואמר: "כשאתם מגיעים, תשתפו את הקצב ברעיון של הבישול. אם יהיה לי המידע, אוכל להתאים לכם את הבשר הנכון לסוג הבישול ולהמליץ על צורת ההכנה המתאימה לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קצביית בוטיק גבריאל הכשרה. יח"צ,
קצביית בוטיק גבריאל הכשרה/יח"צ

הכנסנו את הבשרים לשקית המותג היפה של הקצבייה ואפילו קיבלנו במתנה צידנית קירור מיוחדת- זה הסטנדרט של החנות. ראינו שאפילו שקית החנות היא עטיפת מתנה.

כיף של מקום, כיף של קניה. מצאנו את הקצב האישי - בלי ספק.

לבירורים והזמנות: 09-7713037.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף קצביית בוטיק גבריאל הכשרה, בשיתוף קצביית בוטיק גבריאל הכשרה
  • עוד באותו נושא:
  • קצבייה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully