וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניהול אתרים מקצועי מה זה כולל ואיך עושים את זה?

בשיתוף webuildit, בשיתוף webuildit

3.2.2020 / 14:16

כל בעל עסק בימינו מקים אתר אינטרנט לצורך קידום העסק והגעה ללקוחות חדשים. חברה מקצועית יכולה לנהל את האתר בצורה אופטימלית, להביא יותר לקוחות ולחסוך כאב ראש מבעל העסק

תסכול. depositphotos,
איך בונים אתר?/depositphotos

כשיפעת החלה את דרכה עם אתר תדמית פשוט עבור מותג השמלות שהיא החליטה לפתוח, היא לא האמינה כי שנתיים אחרי היא תהיה בדרכה לפתוח את האתר ה-חמישי בתחום האופנה והלבוש. יפעת, תופרת בעלת חלום להשמיע את קולה דרך שמלות ופרטי אופנה, הבינה כמו רבים נוספים, כי האינטרנט, מאפשר חשיפה אדירה לקהל נוסף. דרך אתרי אינטרנט, ניתן להגיע למאות ואף אלפי לקוחות חדשים מדי חודש.

אך אל תחשבו שליפעת הייתה דרך פשוטה. בתור תופרת, לא היה לה מושג קלוש כיצד לפתוח בכלל אתר, ויותר מזה, איך בכלל להביא את האתר לדירוגים טובים ולגרום לו להיות יפה, מעוצב ורווחי בדיוק כמו השמלות בחנות הפיזית שלה.

אחד משינויי המפתח שיפעת מספרת היה כשהיא החליטה לפנות לניהול אתרים מקצועי ובכך להוריד ממנה את "העול" בתפעול היומי של האתר ובמקום זאת לאפשר לה לעבוד על השמלות, הלקוחות והאסטרטגיה שלה לעסק.

אם גם אתם כמו יפעת, חולמים על אתר אשר יביא לחשיפה יפה, יגביר את כמות העבודה, יגרום ליותר טלפונים וללקוחות להיכנס וכמובן יוסיף לרווח החודשי שלכם, ניהול אתרים מקצועי ללא ספק יכול לסייע לכם משמעותית.

במדריך שלפניכם, נסביר בצורה ברורה ומקיפה מהו ניהול אתרים מקצועי, מה זה כולל ואיך עושים את זה.

רעיון. depositphotos,
לחברה מקצועית יהיו רעיונות יצירתיים/depositphotos

מה זה ניהול אתרים מקצועי

ניהול אתרים מקצועי הינו שירות שמציעות חברות דיגיטל במטרה לסייע לעסקים לתפעל את אתר האינטרנט שלהם. חברות הדיגיטל אשר מציעות שירות זה שמו לב, כי כיום יש כמעט לכל עסק אתר אינטרנט ועם זאת, העסק נתקל בקשיים רבים בתפעול האתר ובהוספת תכנים לאתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מה המטרה של ניהול אתרים מקצועי

לניהול אתרים מקצועי יש מספר מטרות:

● מטרה מרכזית: המטרה המרכזית של ניהול אתרים מקצועי הינה להעביר את כל תהליך הניהול של האתר לידי חברה מומחית בתחום זה.

● יד מסייעת: מוחות נוספים לאתר שלכם, יאפשרו לכם לזהות הזדמנויות, חידושים ורעיונות שלא שמתם לב אליהם קודם. בעזרת חברה מנוסה תוכלו להנות מידיים נוספות אשר יסייעו לכם בהכוונת העסק בעולם האינטרנט.

● הגברת החשיפה: כתוצאה מניהול אתרים מקצועי, תוכלו להגיע לקהל נוסף שלא הגעתם אליו קודם.

● העלאת הרווחים: עבודה נכונה של ניהול אתרים, לא רק תגרום ליותר לקוחות להיכנס וליותר תכנים של האתר אלא גם להפיכת האתר לנכס שמניב לכם יותר כסף.

● פינוי זמן ללקוח: בתור בעלי אתר, ישנן פעולות רבות אשר גוזלות ממכם זמן וכסף. לעיתים, בעלי אתרים מדווחים כי הם עסוקים רק באתר במקום להתעסק בדברים נוספים חשובים לא פחות. בזכות ניהול אתרים מקצועי, אותו זמן יקר ערך, מתפנה לשם עבודה על נושאים אחרים.

אינטרנט. depositphotos,
האתר מתנהל ובעל העסק מתפנה לעסק/depositphotos

מה כולל ניהול אתרים

השירותים הכלולים בתוך ניהול אתרים משתנים לעיתים בין חברה לחברה, אך יותר מהכל מושפעים מסוג האתר שיש ברשותכם. להלן פירוט על סוגי האתרים והשירותים המוענקים לכל סוג אתר:

אתרי תדמית

לקטגוריה זו נכנסים אתרים אשר בנויים בתצורה הבאה: דפי שירות, דף אודות ובלוג. מטרתו של אתר תדמית הינה לספק מידע על החברה ולהציע שירותים או מוצרים אותם ניתן לרכוש דרך השארת פרטים או יצירת קשר עם בעלי האתר.

מה כולל ניהול של אתר תדמית? במסגרת הניהול של אתר תדמית אתם תקבלו ניהול של כל מימד התוכן (בדיקת תכנים קיימים, תיקונים לתוכן קיים, הוספת תכנים ושיפורים) ועדכונים שוטפים. לעיתים ישנן חברות אשר מציעות גם לאתר זה ניהול מימד השיווק (בניית וניהול מערכת ניוזלטר, פרסום בגוגל ועוד).

אתרי מכירות

לקטגוריה זו נכנסים אתרים אשר מטרתם למכור מוצרים ושירותים אונליין. אתר בעל סליקה דרך האתר, נחשב לרוב כאתר מכירות.

מה כולל ניהול של אתר מכירות? במסגרת הניהול של אתר מכירות אתם תקבלו ניהול של כל מימד התוכן (בדיקת תכנים קיימים, תיקונים לתוכן קיים, הוספת תכנים, עדכון תיאור של מוצרים ושיפורים), עדכונים שוטפים, ניהול תהליך הרכישה ועוד. לעיתים ישנן חברות אשר מציעות גם לאתר זה ניהול מימד השיווק (בניית וניהול מערכת ניוזלטר, פרסום בגוגל ועוד).

ניהול אתרים גדולים

אתר אינטרנט יכול להיחשב לאתר גדול בשל כל אחת מהסיבות הבאות:

● מדובר באתר בעל תנועה של אלפי ומאות אלפי ביקורים בחודש.

● מדובר באתר בעל מאות ואף אלפי עמודים, פוסטים ומוצרים.

● מדובר באתר בעל פורום גדול ופעיל.

מה כולל ניהול של אתר גדול? במסגרת הניהול של אתר גדול אתם תקבלו ניהול של כל מימד התוכן (בדיקת תכנים קיימים, תיקונים לתוכן קיים, הוספת תכנים, ושיפורים), עדכונים שוטפים ועוד. לעיתים ישנן חברות אשר מציעות גם לאתר זה ניהול מימד השיווק (בניית וניהול מערכת ניוזלטר, פרסום בגוגל ועוד). ניהול נכון של אתר גדול יכול לעשות הבדל בין כאוס וסדר ובין בעיות להצלחות.

אתרים חברתיים ומדיות חברתיות

לקטגוריה זו נכנסים כל האתרים בהם יש משתמשים פעילים אשר מגיבים, כותבים, יוצרים תוכן ועושים פעולות. לקטגוריה זו נכנסים פורומים, דף פייסבוק, דף אינסטגרם, לינקדין ועוד.

מה כולל ניהול של אתר חברתי? במסגרת הניהול של אתר גדול אתם תקבלו ניהול של כל מימד התוכן (בדיקת תכנים קיימים, תיקונים לתוכן קיים, הוספת תכנים, ושיפורים), עדכונים שוטפים ועוד. לעיתים ישנן חברות אשר מציעות גם לאתר זה ניהול מימד השיווק (בניית וניהול מערכת ניוזלטר, פרסום ממומן ועוד).

זוכרים את יפעת מתחילת המדריך? אז יפעת היא רק דוגמה אחת מתוך אלפים לכך שניהול אתרים מקצועי יכול לסייע לבעלי אתרים לשדרג את האתר בצורה ניכרת, לא משנה אם אתם בעלי אתר אחד או יותר.

בשיתוף webuildit, בשיתוף webuildit
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully