וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום בו ניתן לשבת סביב נרגילה איכותית ולנשום חופש

בשיתוף סהרה בית קפה ונרגילה, בשיתוף סהרה בית קפה ונרגילה

3.2.2020 / 13:57

בשנים האחרונות אחת מאטרקציות הבילוי הפופולריות ביותר ברחבי העולם היא עישון נרגילות בבתי קפה. תשכחו מהסטיגמות, זה כבר ממזמן לא בגדר תענוג ששמור לחברה הערבית בלבד

סהרה בית קפה ונרגילה. יח"צ,
סהרה בית קפה ונרגילה/יח"צ

במסגרת חיפוש מערכת "המומחים" אחר בתי עסק בישראל אשר מציעים ערב מהנה לצד עישון נרגילות, הגענו ל"סהרה בית קפה ונרגילה" בפתח תקווה. שתי מפיקות של מערכת המומחים קפצו לבית הקפה בערב של יום רביעי, אלו המסקנות שהביאו מהשטח.

הדבר הבולט ביותר בכניסה למקום אלו הם צבעי המדבר - אדום, חום וצהוב שמככבים על הספות, קירות ושולחנות. ניתן היה לזהות אותם דרך הוויטרינה הגדולה שהפרידה בין עשרות לקוחות שמילאו את בית הקפה והתיישבו במקומות הישיבה בפנים ובחוץ.

הלקוחות היו במגוון גילאים שונים, חבר'ה צעירים ומבוגרים, נשים וגברים, אווירה קסומה תחת מוזיקה טובה ברקע, משחקי קלפים ושש בש על השולחנות, מסכי טלוויזיה שהציגו משחקי כדורגל, נשנושים ובירות.

סהרה בית קפה ונרגילה. יח"צ,
סהרה בית קפה ונרגילה/יח"צ

עדן ברזילי, בת 23 מראש העין סיפרה לנו: "זה מקום הבילוי הקבוע שלי ושל חברות שלי, תמיד מלא באנשים מיוחדים, שיודעים להעריך בילוי איכותי מהו, אווירה טובה בין כולם, סוג של חוץ לארץ כי המקום מעניק תחושה של חופשה".

כמובן, גולת הכותרת של המקום זו הנרגילה, מבדיקה שערכנו המחיר עממי לגמרי, 30 שקל בלבד לנרגילה רגילה ו-50 שקל לנרגילה עם ראש פרי כאשר מדובר בטבק איכותי תוצרת חוץ.

הבעלים של המקום הוא אשרף מסארווה, בן 35. הוא מגיע ממשפחה של מסעדנים ולו עצמו יש ניסיון של למעלה מעשר שנים בתחום. בבית הקפה הזה מקיפים אותו שלושת אחיו, אי אפשר שלא היה להתרשם מהחריצות שלהם, כאשר בדקו ללא הפסקה כי הכל דופק כשורה וכי כל הלקוחות כולם מרוצים עד הגג.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סהרה בית קפה ונרגילה. יח"צ,
סהרה בית קפה ונרגילה/יח"צ

הצלחנו לתפוס כמה דקות עם אשרף ושאלנו אותו, מה היה הרעיון מאחורי פתיחת בית הקפה. הוא סיפר: "רצינו להקים מקום שמעניק חיי חברה ותרבות שמתאימים לכל כיס, המוזיקה לא רועשת, אפשר לשבת בכיף על בירה ולפטפט, גם ליהנות משידורי ספורט בזמנים משתנים, הנרגילה היא בעצם הדובדבן שבקצפת, מרגיעה ומריחה טוב, זהו תחום שתפס תאוצה והפך לבילוי לגיטימי בערים מרכזיות באירופה לכן אין סיבה שלא יהיה כך גם כאן".

סהרה בית קפה ונרגילה פתוחים בכל יום בין השעות 15:00 עד 3:00, כאשר עיקר הפעילות היא בשעות הערב.

סהרה בית קפה ונרגילה ברחוב מוטה גור 9 בפתח תקווה, קונספט מיוחד סביב הנרגילה, בזכות שירות מושלם, אווירה מרגיעה, מחירים עממים וטבק איכותי, כיף ומומלץ.

טלפון להזמנות ויצירת קשר - 03-9441446

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף סהרה בית קפה ונרגילה, בשיתוף סהרה בית קפה ונרגילה
  • עוד באותו נושא:
  • נרגילה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully