וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את אהובת הגולשים: קונדיטוריית מאיה

בשיתוף קונדיטוריית מאיה, בשיתוף קונדיטוריית מאיה

3.2.2020 / 11:34

חודש ינואר הביא איתו הרבה משימות בדרום הארץ. צוות מדור המומחים בילה בדרום ואסף המלצות מהתושבים המקומיים לגבי עסקים שהם אוהבים במיוחד. קונדיטוריה אחת כיכבה בראש הרשימה

קונדיטורית מאיה. יח"צ,
קונדיטוריית מאיה/יח"צ

את חודש ינואר בילינו בעיקר בדרום הארץ ובחיפוש אחרי עסקים שכדאי לחשוף בפני קהל הקוראים. אספנו המלצות רבות ושמה של קונדיטוריית מאיה חזר על עצמו פעמים רבות. קפצנו לרחוב לכיש 37 בקריית גת כדי לגלות קונדיטורית בוטיק מקסימה, בת 32 שנה, בניהולו המבריק של דודו נעים.

האמת? התאהבנו מהרגע הראשון. המקום נקי ומסודר, משדר תחושת ביתיות ומשפחתיות. כיף להתארח שם, השירות אישי והיחס חם מאוד. ריחות נפלאים נישאים באוויר כשהסחורה נראית מבוססת על חומרי גלם משובחים ועשויה בטוב טעם.

מצאנו שם מאפים חלומיים: עוגיות, עוגות, עוגות ימי הולדת בעיצוב אישי ועוד. לקוחות קבועים שפגשנו שם מספרים כי הבעלים מגיע בחצות הלילה כדי להכין את הסחורה לבוקר. הכל סופר טרי ואיכותי.

קונדיטורית מאיה. יח"צ,
קונדיטוריית מאיה/יח"צ

לקוחה שהגיעה לרכוש מאפים ליום הולדתה אמרה: "כל הסחורה שנמכרת כאן היא ברמה גבוה והאורחים שלי תמיד מתפעלים ושואלים איפה קניתי. מייצרים במקום את כל סוגי הבורקסים והקרואסונים. בשבילי המלכה כאן היא עוגת יום ההולדת. כאן מכינים אותה לפי הזמנה אישית".

לקוח אחר ציין לטובה את סדרת הקינוחים. "אני נהנה לבחור כאן קינוחי חלב ופרווה. הם עובדים עם כשרות למהדרין ברמה הכי גבוהה ועם רישיון יצרן של משרד הבריאות, שזה ממש חשוב לי".

בעלי הקונדיטוריה סיפר: "תמיד אהבתי לאפות. למדתי המון, עברתי השתלמויות, והחלטתי לפתוח קונדיטוריה. מאז סייעתי גם לאחרים בייעוץ מקצועי. אני מעביר בעצמי השתלמויות אפייה וקישוטי עוגות ועושה הכל עם אהבה ענקית לתחום ולמקצוע. תהליך היצור שלנו מתחיל כשלשים את הבצקים ועד להקצפת השמנת והעוגות. אנחנו מתחלקים לשניים, הצד הקונדיטורי שקשור בעוגות ואפיה, והצד של אפיית הבצקים והמאפים. את הכל אנחנו מכינים פה במקום ועובדים עם הספקים החיצוניים הכי מומלצים בשוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קונדיטורית מאיה. יח"צ,
קונדיטוריית מאיה/יח"צ

הניסיון שלנו העיד שהייצור העצמי אכן עושה את ההבדל בטעם. נהנינו לטעום את הסחורה המעולה ואכן יש פה משהו שלא מצאנו במקום אחר. יש הרבה מאפיות שקונות סחורה קפואה כי לא קל לקבל רישיון יצרן.

במקום מתייחסים לכל סוגי הקהל. הטבעוניים ימצאו סחורה מתאימה, גם מי שאוכל ללא גלוטן וללא סוכר.

בעת שהותנו במקום הגיעו עשרות לקוחות שהזמינו עוגות לחגיגות יום הולדת. נראה שהמחירים כאן טובים. המקום בנוי כך שהלקוח רואה את אולם הייצור מתוך החנות. הכל גלוי, נקי ומטופח. כיף לגלות פנינה שכזו, כל הכבוד.

דודו נעים- 0537285073
08-6087705

שעות פעילות: 05:00-21:00
שישי- עד 14:30

עמוד הפייסבוק

בשיתוף קונדיטוריית מאיה, בשיתוף קונדיטוריית מאיה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully