וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוסך שקיבל את מירב המלצות הקוראים של מערכת "המומחים"

בשיתוף מוסך המחרוזת, בשיתוף מוסך המחרוזת

3.2.2020 / 10:26

למוסכים יצא שם של עסקים שעושקים את לקוחותיהם - אבל לא תמיד זה נכון. ברחוב המחרוזת ביפו נמצא מוסך שמרבית גולשינו ממליצים עליו בחום

מוסך מחרוזת. יח"צ,
מוסך המחרוזת/יח"צ

מערכת המומחים ממשיכה להביא לכם, הקוראים, את המידע אחר בתי עסק ותיקים בתחום הרכב. מי שתפס לנו את העין מתוך אלפי אי-מיילים ששלחנו לקוראינו האדוקים בדבר המלצות שלהם על מוסכים מומלצים, היה מוסך המחרוזת ביפו. מפיק של המערכת יצא לשטח לבדוק מקרוב את ההמלצה שלכם, אלו הרשמים שהביא עימו.

בקרבת שדרות ירושלים, ברחוב המחרוזת 35 ביפו, מצאתי מוסך רחב ידיים וצבעוני במיוחד, המוסך קיים כבר 25 שנה והוא מורכב מצוות גדול של כח אדם.

בחדר ההמתנה על הספות הפזורות במקום פגשתי מספר לקוחות שחיכו לרכבם. אחד מהם, איתן מעודה, בן 31 מחולון סיפר לי: "זה מוסך הבית של אבא שלי ושל שני האחים שלי, כבר שנים שאנחנו מביאים לפה את המכוניות, מחכים בכיף בסביבת המוסך עד גמר העבודה, בידיעה שמקצוענים אמיתיים מטפלים לנו ברכבים, עובדה, מעולם לא קיבלתי רכב עם תקלה שחזרה על עצמה".

מוסך מחרוזת. יח"צ,
מוסך המחרוזת/יח"צ

מיטל כהנא, בת 43 מבת ים סיפרה לי גם כן: "אני יודעת שלמוסכים ישנה תדמית של עסק שעושק במחירים, אבל האמינות פה זה עולם אחר. לפני כמה שנים קיבלתי דיאגנוזה ממוסך אחר כי הלך לי מנוע. לא הייתי שלמה עם זה והגעתי לפה, לאחר שאבחנו את הרכב, מצאו בעיה קטנה בלבד, ככה שילמתי 700 שקל במקום 12,000".

בזכות הניסיון וותק של המוסך, הייחודיות שלו גדולה פי כמה משאר מקומות בסביב, לכן מעניקים מגוון רחב של טיפולים: דיאגנוסטיקה, צמיגים, מיזוג אוויר, חשמל, מצברים, מדחסים, שפוץ אלטרנטורים, סטרטרים, פחחות צבע, הרמות, הגבהות ועוד, מבצעים את כל העבודות המסובכות, גם לרכבי יוקרה 4X4, ג'יפים, רכבי שטח ומשאיות.

אגב, אם נתקעתם בשבתות או בחגים, במוסך מחרוזת עובדים כרגיל. אם יש בעיה מסויימת במכוניות, אפשר לצלם ולשלוח לנייד את התקלה ולקבל הצעת מחיר תוך מספר דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מוסך מחרוזת. יח"צ,
מוסך המחרוזת/יח"צ

מי שמנהל את העניינים הוא הבעלים, חמאדה. שאלתי אותו, איך במוסך נערכים עכשיו לתקופת הסופות והגשמים? הוא סיפר: "אנחנו עורכים בדיקות חורף כלליות לתקינות הרכב ללא עלות, בדיקת שמן ומים, בדיקת אורות, החלפת נורות, ובנוסף שטיפה חיצונית חינם".

יתרונות נוספים שלמדתי עליהם מקרוב הם כי במוסך המחרוזת ניתן לרכוש מערכות שמע ומולטימדיה.

ואם אתם שואלים לגבי המחירים, הם זולים באופן משמעותי מאשר מקומות אחרים, בזכות העבודה כי במחסניים הענקיים שלהם מחזיקים במלאי עצום של חלקי חילוף, תפיסה כלכלית סטייל רמי לוי, וזה עובד.

אפשר לצלם ולשלוח לנייד 050-4251000 את הבעיה במכונית ולקבל הצעת מחיר תוך חמש דקות בלבד!

מוסך המחרוזת

המחרוזת 35 יפ
ו
טלפקס 03-6502636

חמאדה 050-4251000

חפשו אותנו בפייסבוק

fixcar777@gmail.com

שעות עבודה:
8:00-13:00
8:00-17:00 שישי
10:00-17:00 שבת וחג

בשיתוף מוסך המחרוזת, בשיתוף מוסך המחרוזת
  • עוד באותו נושא:
  • מוסך
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully