וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין צורך להרגיש במבוכה כאשר נזקקים למוצרי ספיגה

בשיתוף מרכז שיווק חדרה, בשיתוף מרכז שיווק חדרה

3.2.2020 / 10:09

תוחלת החיים עולה ואיתה גובר הצורך במוצרים אשר יסייעו לאיכות החיים של המבוגרים. החנות בחדרה מציעה מגוון מוצרי ספיגה לגיל השלישי לכל אזור השרון

מרכז שיווק חדרה. יח"צ,
מרכז שיווק חדרה/יח"צ

נתונים שמפורסמים בדרך קבע על ידי ארגון הבריאות העולמי מצביעים כי תוחלת החיים של הישראלים היא מהגבוהות בעולם, ומדובר בשני המינים. יחד עם זאת, בעיה ידועה היא, כי תוחלת חיים ארוכה יותר לאו דווקא הולכת יד ביד עם איכות חיים, כאשר מבוגרים רבים נאלצים לפנות למגוון של מוצרי ספיגה מיוחדים, כשהם כבר אינם ניידים או סובלים מבעיה רפואית.

בשבועות האחרונים, מערכת "המומחים" ביצעה מחקר מקביל עם עשרות אנשים מבוגרים ובני משפחותיהם, אשר צורכים את המוצרים הללו, על מנת לקבל תמונה ומידע על בית העסק הכדאי ביותר למוצרי הספיגה, השם שקיבל את מירב המחמאות והמלצות היה מרכז שיווק חדרה.

מרכז שיווק חדרה קיים יותר מארבע וחצי שנים. הוא מוכר מוצרי ספיגה למבוגרים כגון: חיתולים, תחתוני חיתול, סדיניות, פדים לבריחת שתן, מגבונים ומצאנו שיש מוצרי עזר ומוצרים משלימים נוספים לכל התחום.

מרכז שיווק חדרה. יח"צ,
מרכז שיווק חדרה/יח"צ

לקוחות ששוחחנו עימם סיפרו כי לא רק מוכרים להם מוצרים, אלא קודם דואגים לייעץ ולהתאים המוצרים לפי גיל, משקל, מצב גופני ועוד פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון, על מנת להשיג את המוצר המתאים ביותר.

סיבוב שערכנו במחסני החברה גילה לנו מגוון עצום של מוצרים במחירים הזולים בארץ, כאשר יש מבצעים יוצאים מהן הכלל, למשל: חיתולים גזרתיים ללילה במבצע של 5 חבילות + 1 חינם במידות L וXL-, או תחתוני חיתול ללילה, שתי חבילות במאה שקלים בלבד לגדלים S, M וL-.

מי שמתקשה להגיע לחנות שנמצאת ברחוב הנשיא 31, בחדרה, יכול להיעזר באתר האינטרנט של החברה, אתר נעים ונוח למציאה של מוצרים והזמנה און ליין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מרכז שיווק חדרה. יח"צ,
מרכז שיווק חדרה/יח"צ

מי שמנהל את כל האופרציה של מרכז שיווק חדרה הוא בן אבן, את התחום הספציפי הזה הוא חי ונושם כבר למעלה מ-12 שנה, על הייחודיות של מרכז שיווק חדרה הוא סיפר לנו, "אנחנו עסק שהוא מוחשי ולא רק וירטואלי.

"כמובן שניתן להתרשם מהמוצרים באתר הבית ומי שמגיע לפה פיזית, יכול לראות את כל המוצרים בחנות. כמו כן, אנו נותנים שירות עבור כלל המגזרים ובתוכם גם המגזר הערבי. חדרה היא עיר מרכזית בשרון שמספקת שירות ליישובי ואדי ערה והמשולש.

"במידה ויש מוצר שהוא פגום ויש צורך בהחלפה, או מוצר שלא מתאים, יש אבא ואמא, יש למי לפנות, זה הרצון שלנו לתת, כחלק משירות ללקוחות. כי גם בשנת 2020 יש מקומות שאכפת להם מהלקוח ומהצורך של הלקוח מעבר למכירה עצמה.

"לי חשוב מאוד שהלקוח ירגיש בנוח, בטח כשמדובר בתחום שדורש רגישות בגלל מצבים לא נעימים שבגינם מגיעים אלינו".

מרכז שיווק חדרה, אם במידה וגם הקרובים לכם זקוקים לעזרה בכל הנוגע למוצרי ספיגה למבוגרים ושאר מוצרים נלווים, כדאי לכם ליצור קשר, שירות אדיב, מבחר גדול של מוצרים במחירים הכי נוחים.

טלפון ליצירת קשר: 04-6996660.

עמוד הפייסבוק

בשיתוף מרכז שיווק חדרה, בשיתוף מרכז שיווק חדרה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully