וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך למצוא מאלף כלבים מקצועי ומיומן?

בשיתוף LADOG, בשיתוף LADOG

3.2.2020 / 9:50

כשמתכוונים לבחור מאמן לחבר הטוב ביותר שלנו כדאי לשים לב לניסיון שלו ולמומחיותו. מה השיקולים בבחירת מאלף מתאים?

LADOG - אילוף כלבים. LADOG - אילוף כלבים,
אילוף/LADOG - אילוף כלבים

יש שלב בו אנו מבינים שנזדקק להתערבות של מאלף כלבים מקצועי עבור הכלבים שלנו. כזה שיעניק לנו את היכולת להנהיג את כלבנו וכמובן יסגל לכלבים התנהגויות רצויות ויעלים את אלו הלא רצויות.

תנו משקל רב לניסיון של המאלף

בתחום אילוף הכלבים רצוי לבחור במאלף כלבים אשר צבר ניסיון רב בתחום. הניסיון שאיתו מגיע מאלף הכלבים, יאפשר לו להעניק לכלב אילוף מקצועי ומדויק ביותר. כך יהפכו שיעורי האילוף לממוקדים יותר ויניבו תוצאות בטווח הזמן הקצר.

לניסיון הרב של המאלף יש כמובן ערך מוסף בכל הנוגע ליכולתו לזהות התנהגויות נוספות אצל הכלבים שיש לטפל בהן אשר אינן בולטות לעין שלנו. כך תזכו לא רק לטפל בנושאים שלגביהם פניתם מלכתחילה לאותו מאלף, אלא בזכות ניסיונו הרב יזכו הן הכלבים והן הבעלים לטיפול יסודי ורחב יותר, שלא היה ניתן לקבל ממאלף כלבים בתחילת דרכו.

שימו לב אם ישנו חיבור טוב בין המאלף לכלב שלכם

קחו בחשבון שלכלב שלכם היכולת להרגיש את האנשים שבאים איתו במגע. יש פעמים שהמאלף שבחרתם לכלב שלכם יהיה מבחינה מקצועית מאלף ראוי, אך החיבור שלו עם הכלב שלכם לא יתקיים. יש פעמים שמשהו בגישה ובאופן בו מאלף מסוים ניגש לכלב יכולה להיות פחות נכונה ומתאימה נקודתית לכלב שלכם. זה השלב בו חשוב לעצור ולהבין שתצטרכו למצוא מאלף כלבים אחר שיוכל ליצור חיבור טבעי יותר עם כלבכם ובכך גם להגיע לתוצאות הרצויות.

מאלף כלבים מקצועי ומהימן יצהיר בעצמו לאחר זמן קצר שהוא גם חש את הקושי להתחבר ובכך להביא לשיפור בהתנהגות הכלב. מאלפים אשר פועלים כך, עושים את הדבר הנכון והראוי על אף שבטווח הקצר הדבר פוגע בפרנסתם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מומחיות המאלף לגבי סוגי כלבים שונים

בחיפוש אחר מאלף כלבים יש לשים לב כי לחלקם יש הידע המקצועי והניסיון אך הוא ממוקד בסוגים מסוימים של כלבים בלבד. הסיבה לכך נעוצה לא פעם במאלפים עצמם אשר מעדיפים להתמקד ולהתמקצע בכלבים מסוימים ובכך להפוך למאלפים להם נישה ייחודית . בחלק מהפעמים מדובר במאלפים אשר צברו ניסיון בעבודה עם סוג מסוים של כלבים וכשהפכו לעצמאיים בתחום בחרו להמשיך ולאלף את אותו סוג בו התמקצעו. דוגמה לכך ניתן לראות במקרים בהם מאלפי כלבים שעבדו במסגרות משטרתיות וצבאיות, ובחרו להמשיך לאלף כלבים כמאלפים עצמאיים כמו אלו שהיו רגילים לעבוד איתם במסגרת ממנה באו.

אי לכך אין כל צורך להתעקש על מאלף כלבים שלו מומחיות לכלבים מאוד מסוימים, ואין לו בעצם ניסיון עם סוג הכלב שלכם. אמנם יש נושאים משותפים רבים בתורת אילוף הכלבים הנוגעים לכלל הכלבים, אך אין כל סיבה להתפשר על מאלף כלבים מקצועי וטוב שאינו בקיא באילוף סוג הכלב שלנו.

בשיתוף LADOG, בשיתוף LADOG
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully