וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך החדשה להובלות בישראל

בשיתוף גט מובינג, בשיתוף גט מובינג

3.2.2020 / 9:25

תהליך מעבר דירה הוא מלחיץ, מעייף ומתסכיל. אתר גט מובינג מאפשר לכם לבחור את בעלי המקצוע המתאימים והמקצועיים במחיר הנוח ביותר

גט מובינג. גט מובינג,
הובלות/גט מובינג

אם אתם עומדים לפני מעבר דירה אתם בוודאי מכירים את המצב הזה: לצד תחושת ההתרגשות והשמחה שבמעבר למקום החדש מתגנבת ללב תחושה חמוצה וחשש לגבי תהליך הובלת הדירה. מציאת חברת הובלות אמינה, מקצועית ובמחיר הוגן אינה משימה קלה כלל. תחום הובלת הדירות הינו תחום פרוץ בו סף הכניסה נמוך וכמעט כל אחד יכול להפוך למוביל בין לילה.

שירותי ההובלות כיום

כיום, לצערנו ישנן חברות הובלה לא מקצועיות אשר יודעות להסוות את חוסר המקצועיות שלהן בצורה מעולה כך שהסיכוי שלכם לחשוף את חוסר מקצועיותם נמוך מאד. כמו בהרבה תחומים אחרים של מתן שירותים, גם כאן ההיצע ענק וקל מאד ללכת לאיבוד בין ים הצעות, הטבות, הבטחות והמחירים שנזרקים לכיוונינו בשלב של חקר השוק.

חקר שוק הוא כמובן חשוב אבל היכולת של הלקוח הממוצע לדלות מתוך שלל האינפורמציה את מה שבאמת חשוב ויותר מזה את נותני השירות האמינים הוא די מוגבל. כולנו מכירים את המצב המביך ומכעיס בו קבענו עם מוביל מחיר לשירות ולאחר שהמוביל מגיע ומתחיל בעבודתו הוא משנה לפתע את המחיר ואנו כבר באמצע התהליך ועם עצבים רופפים וחסרי כוח ויכולת להתמודד מול חברת ההובלות, ונאלצים לקבל זאת למורת רוחנו ומקווים כבר להגיע לסיום התהליך.

גט-מובינג - הבשורה הטובה בתחום ההובלות

בדיוק בגלל כל המתואר לעיל נפתח אתר בשם גט מובינג, זהו האתר הישראלי היחידי בתחום ההובלות אשר נועד לאפשר ללקוחות מכל הארץ להשוות בין חברות ההובלה השונות, למצוא את החברה המתאימה וליהנות משירות הובלה אמין ויעיל במחיר הוגן.

האתר הייחודי הזה מאפשר לכם בכמה לחיצות כפתור למצוא את המוביל המתאים לצרכים ולתקציב שלכם. היכנסו לאתר גט-מובינג להשוואת מחירי הובלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

איך זה עובד?

האתר עובד בשיטה של מכרז, ברגע שאתם מפרסמים את הדרישה שלכם להובלה הכוללת את כל הפרמטרים לגבי סוג ותכולת ההובלה, נפתח מכרז בתוך האתר וחברות ההובלה השונות יכולות להציע הצעת מחיר עבור השרות הנדרש. אנחנו הלקוחות יכולים לקבל ולראות בזמן אמת את ההצעות השונות, לבחון אותן ולהחליט באופן מושכל במי לבחור.

היתרון הגדול הוא כמובן בנוחות וביכולת להשוות בלחיצת כפתור בין החברות השונות ומאפייניהן מבלי להזדקק לחקר שוק ארוך ומתיש, בנוסף המחיר שנקבע באמצעות המכרז באתר הינו המחיר הסופי ללא שום אפשרות לשינוי כך שאתם יכולים להיות שקטים ורגועים לגבי המחיר שנקבע.

יתרונות נוספים

בנוסף לקבלת הצעות המחיר שבמכרז, אתר גט מובינג מאפשר לכם ליהנות משפע של שירותים משלימים במחירים אטרקטיביים ובלחיצת כפתור. כך לדוגמה תוכלו לרכוש דרך האתר חומרי אריזה וקרטונים במחירים מיוחדים ללקוחות האתר. בנוסף תוכלו לקבל רשימות של אנשי מקצוע נוספים, מומלצי האתר לשירותים קשורים כמו: הדברה, נקיון, צבע ועוד.

לסיכום, בבואכם לבחור היום בחברת הובלות יש לכם פתרון איכותי, מהיר, נגיש מקצועי ואמין. עשו מחקר שוק בלחיצת כפתור ותקבלו את ההצעה הטובה ביותר במחיר הטוב ביותר.

בשיתוף גט מובינג, בשיתוף גט מובינג
  • עוד באותו נושא:
  • הובלות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully