וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת זולה לגינה: המקום בו תרצו לשבת מדי יום

בשיתוף סביונית, בשיתוף סביונית

3.2.2020 / 9:01

גינה או מרפסת יכולים להשתפר פלאים באמצעות פינת זולה מפנקת. איך מרכיבים פינה כזו ואיפה כדאי לעשות את זה?

פינת זולה. סביונית,
פינת זולה/סביונית

בשנים האחרונות אנו מגלים את שטחי החוץ בבית. הן בגינה הביתית והן על המרפסות הגדולות ניתן למקם פינות זולה נפלאות. הן מתאימות לקריאת ספר, לשיחה ערה עם חברים, ללימודים או לשנת צהריים קצרה תחת כיפת השמיים. העיצוב שלהן יכול להיות סולידי עם כריות בצבע אחד או צבעוני ומשמח.

הכריות על פינות הישיבה כוללות כריות שניתן לנקות בקלות, והרהיטים עשויים עץ דוחה מים שאינו מתבלה תוך שנה בגלל החום או הגשם. והאפשרויות? בלתי מוגבלות. ממש כפי שאתם מעצבים את הסלון הביתי שלכם, כך תוכלו למקם ספות של שני מושבים או יותר וכסאות לצד שולחן קפה איכותי. אם יש לכם בריכה בבית או מטבח גינה, פינת הזולה היא המקום המושלם למנוחה, לצד נשנוש ושתייה קלה על השולחן בזמן שאתם משגיחים על הילדים.

כיצד לבחור פינת זולה לגינה שלכם?

לפני שאתם בוחרים את פינת הזולה, אספנו עבורכם כמה קריטריונים חשובים לפיהם כדי לבחור את המוצר הנכון עבורכם.

• מחיר הוגן: מומלץ לקנות ישירות מהיצרן. באתר "סביונית" תמצאו פינות זולה לגינה ללא פערי תיווך במחיר האטרקטיבי ביותר.

• גודל פינת הזולה: בחרו את כמות הפריטים בהתאם לגודל הגינה שלכם ולמתחם בו תרצו למקם את פינת הישיבה. תוכלו לבחור שטח מוגדר על הדשא, קרוב לבית מתחת לפרגולה או על אזור מרוצף. חשוב לקחת בחשבון כמה אנשים תרצו שישבו בדרך כלל בפינה זו? ולהתאים את כמות המושבים לישיבה נוחה של כמות גדולה של אורחים (עם הילדים, הנכדים ושאר בני המשפחה).

• עמידות גבוהה לנזקי מזג האוויר: פינת זולה בגינה צריכה להיות עמידה בפני השמש הקופחת וכן בפני הטמפרטורות הנמוכות והגשמים בחורף. לכן, כדאי לבחור פינת זולה המותאמת לאקלים הישראלי ההפכפך בשנים האחרונות. בדי קורדורה, מהם נתפרות הכריות של "סביונית" הם בין החומרים הנוחים, היפים והעמידים ביותר המותאמים לאקלים הישראלי.

• צבעים: בחרו פינת זולה המתאימה לערכת הצבעים השולטת בגינה. בתוך אתר "סביונית" תמצאו מגוון רחב של צבעים המאפשרים לכם התאמה אישית של גוונים למראה מושלם.

מטבח גינה. חסון מטבחי גינה,
מטבח גינה חיצוני/חסון מטבחי גינה

פינת זולה להשלמת עיצוב הגינה

חשוב לשלב את פינת הזולה אותה תמקמו בשטחי החוץ, בנוף הקיים. אם יש לכם בריכה או מטבח גינה חיצוני תוכלו לשלב גוונים כחולים שונים או בהירים דוגמת לבן או שמנת ולשוות מראה נעים ומזמין לאחר השהייה בבריכה. אם יש לכם גינה עם דשא ובה צמחים ופרחים רבים, תוכלו לבחור בגוונים עזים כגון: כתום או בורדו ואף ירוק עז אשר ימשיך את הצבעוניות והחינניות של גינתכם. אם ברשותכם גינה רחבת ידיים תוכלו לשלב מספר פינות זולה ואף ליצור פינות קטנות או גדולות בהמשך לצורכיכם.

אילו גדלים תוכלו לשלב בפינת הזולה שלכם?

בסביונית, אתם מעצבים את פינות הישיבה שלכם ומוסיפים ספות, כורסאות ומיטות שיזוף לפי המקום המתאים. תוכלו להשתמש בגדלים בהמלצת החברה של:

• ספסל זוגי במידות של 140X60 או 120X50
• ספסל יחיד 70X60 או 60X50
• שולחנות בגדלים שונים כמו: 120X60, 40X60 או שולחן קטן הממוקם בין הספות בגודל של 60X40.

הציצו כעת בגינה או המרפסת הביתית שלכם ודמיינו כיצד תוכלו להתרווח כבר מחר בפינת הזולה האישית שלכם.

בשיתוף סביונית, בשיתוף סביונית
  • עוד באותו נושא:
  • גינה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully