וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווארמה 11, מי שטועם תמיד חוזר

בשיתוף שווארמה 11, בשיתוף שווארמה 11

2.2.2020 / 16:35

אחד המפיקים של מערכת "המומחים" הגיע בתחילת שבוע עבודה חדש למשרד והודיע בצורה חד משמעית כי מצא בית שווארמה שלטענתנו הוא הטוב ביותר בארץ

שווארמה 11. יח"צ,
שווארמה 11/יח"צ

לאחר טיול משפחתי בצפון, בדרך חזרה הביתה עצר חבר מערכת "המומחים" בדלית אל כרמל והגיע לשווארמה 11. התיאורים שלו על החוויה וטעמים עסיסים עשו לנו תאבון גדול ועורך המערכת החליט לשלוח צפונה שני נציגים נוספים, למבחן טעימות והתרשמות מקרוב של השווארמיה על מנת לגבש חוות דעת שנייה, אלו הם הרשמים שלהם מהמקום.

הגענו לדלית אל כרמל ביום שני ב-11:30, למרות השעה המוקדמת יחסית לאכילת בשר, החל להשתרך תור בכניסה למקום.

מדובר במסעדונת קטנה ובה אווירה ביתית, חמימה ונעימה, כאשר הבטנו מסביב מצאנו כי מעבר לשווארמה ניתן להזמין בשרים נוספים, מעורב ירושלמי, נקניקיות, המבורגר וחזה עוף.

שווארמה 11. יח"צ,
שווארמה 11/יח"צ

הגיע זמן מבחן הטעימה. קיבלנו מנת שווארמה שנחתכה והוגשה לנו בפיתה טריה וחמה עם טחינה ועמבה, הביס הראשון היה מרגש, וקשה מאוד להעביר במילים את ההנאה שקיבלנו בכל נגיסה נוספת.

איכות הבשר היתה מורגשת במיוחד. רואים מיד שמדובר בבשר טרי ולא כזה שהגיע לאחר הקפאה, הוא היה עשוי במידה הנכונה, כאשר תוספת שומן הכבש השלימה את המעדן בצורה שקשה לשכוח.

הדובדבן שבקצפת היו הסלטים הטריים ובעיקר המתבלים החריפים שחיכו לנו בצד, מתכון ביתי של המקום, כדאי להם לרשום עליהם פטנט, כי טעמים מושלמים כאלה לא טעמנו בשום מקום אחר בארץ.

לאחר שהסדרנו נשימה מארוחה סופר טעימה, ביקשנו לשוחח עם הבעלים, אדם חסון, שאלנו אותו מה סוד הקסם. הוא הסביר: "אין סודות, פשוט צריך לדעת לעשות זאת נכון. לא מדובר במקום מפואר כי החלטנו שהפאר יגיע בזכות מוצרי הגלם וטעם הבשרים, הם אלו שמייצגים אותנו ולא העיצוב. בסופו של דבר מדובר בשווארמה טעימה בטירוף, מנה גדולה ומשביעה, סלטים טריים יום יום, כך שכל מי שמבקר מקבל חוויה קולינרית אחרת, לכן מי שביקר אותנו פעם אחת, חוזר שוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שווארמה 11. יח"צ,
שווארמה 11/יח"צ

אולי זו בגלל הצניעות, אבל מה שאדם לא סיפר לנו אבל למדנו לבד, זו העובדה שבמקום שומרים על טיב הבשר באדיקות, ברגע שהשיפוד נגמר, הוא יורד, לא מחליפים ולא שומרים ליום למחרת.

שווארמה 11, צריך לבוא כדי להבין, אוכל איכותי במחיר ששווה כל שקל, הפסקה נעימה באמצע החיים הסוערים, אנחנו לתל אביב חזרנו שבעים, מאושרים ועם טעם של עוד.

לבירורים והזמנות: 04-7740669
050-6091050

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף שווארמה 11, בשיתוף שווארמה 11
  • עוד באותו נושא:
  • שווארמה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully