וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את מגש האירוח הטוב בישראל!

בשיתוף נוגטין קונדיטוריה אחרת, בשיתוף נוגטין קונדיטוריה אחרת

2.2.2020 / 15:43

טרנד מגשי האירוח, מגשי פינגר פוד, מלוח ומתוק, חם ובועט. מערכת "המומחים" הזמינה מגשי אירוח ממספר ספקים. המגשים של "נוגטין קונדיטוריה אחרת" הפילו אותנו מהרגליים. רצנו לשם לברר מה הסיפור מאחורי ההצלחה הזו

נוגטין קונדיטוריה אחרת. יח"צ,
נוגטין קונדיטוריה אחרת/יח"צ

חגגנו אירוע פרטי במערכת "המומחים" והזמנו מגשי אירוח ממקומות שונים. המפיקות שלנו נמשכו במיוחד לכמה מגשים שהגיעו מ"נוגטין", שהשאירו אותן המומות. המגשים מקונדיטוריית העילית הזו הביאו אלינו שילוב של אוכל משובח עם אסתטיקה גבוהה, וכל זה במנות אישיות. היה מושלם!

החלטנו לבקר ברחוב הסיבים 4 בפתח תקווה, בקונדיטוריה המטורפת שפתח עמר ערן לפני 12 שנים. בכניסה לקונדיטוריה פגשנו כמה לקוחות קבועים שהגיעו כדי לאסוף מגשי אירוח שהזמינו לאירועים עסקיים. אחד מהם סיפר: "ערן בנה כאן קונדיטוריה שונה בנוף. זה מקום שהתפתח מדי שנה וקנה לו שם ותהילה בכל גוש דן". לקוחה אחרת הגיעה לאסוף מגשי אירוח לאירוע פרטי שעורכת בביתה. היא סיפרה: "אני קונה כאן מזה עשור. הקונדיטוריה מתמחה במגשי אירוח וקייטרינג חלבי לאירועים. כמו שאתה רואה יש כאן גם מאפים, פטיסרי, פטיפורים, עוגות, עוגיות וכריכונים. אני תמיד בוחרת ב'נוגטין' באירועים שלנו. הרמה תמיד גבוהה והמגוון תמיד מתחדש ומתעדכן".

במהלך סיורנו שם, יצאו עשרות הזמנות של מגשי אירוח לבתי עסק וחברות בארץ, ישיבות, הרמות כוסית, האפי האוור לעובדים.

עמר בוגר "תדמור" שהשתלם באירופה, עבד בצרפת, ארה"ב ובקנדה.

נוגטין קונדיטוריה אחרת. רמי לוי,
נוגטין קונדיטוריה אחרת/רמי לוי

אפשר להרגיש בעבודותיו את מגוון הטעמים הרחב, מגוון ההשפעות שספג לאורך השנים והרצון להישאר עדכני ביחס לשוק המטורף שיש היום.

נכנסנו למקום - והתאהבנו. באמת היה שם משהו שונה. האווירה ביתית ומשפחתית, המקום נקי ומסודר ונראה שכל חומרי הגלם במקום הם באיכות אדירה ומוקפדים מאוד.

זהו מקום שהוא בין מפעל לקונדיטוריה-קפה. מצאנו כאן את כל מה שאפשר לדמיין בכל הנוגע למתוקים - ויותר מכך. נוגטין מייצרת גם ללקוחות פרטיים וגם לחברות קייטרינג, ומכינה בעצמה הכל: קישים, כריכי קונספט למיניהם, סלטים ועוד עשרות סוגי מגשי אירוח מרהיבים. המטבח מייצר שלל טעמים. הכל צבעוני. הכל מזמין ועושה חשק.

הכרנו את עמר שסיפר "יש לי תשוקה למקצוע. אני אוהב את הטעמים, העיצובים השונים שאפשר לעשות למוצרים. אני תופס את תהליך הכנת המגשים כאומנות. הטיפול הנכון במוצר, בקונספט שאני רוצה שהוא יביא, איזון הטעמים שלו, העיצוב שלו, ההכנה עצמה ובסוף - ההגשה ללקוח. הכל יחד יוצר תהליך שלם שהוא גדול מסך כל חלקיו".

הבדיקה שלנו גילתה שכדאי מאוד להזמין מגשי אירוח מ"נוגטין". שילמנו רק על האוכל וכל מה שמסביב היה רווח נטו: בניית התפריט, הייעוץ, הליווי,
התאמת המנות לצרכים. אפשר לקבל שם שלל הצעות ומגוון תפריטים לכל כיס. הם מסייעים באכפתיות להתאים את האוכל לקהל, לטעם האישי ולסגנון. גם כריכונים בריאים ותפריט שהוא "ירוק" בא בחשבון. הטבעונים והצמחונים ימצאו פה פתרון הולם.

מה שאנחנו טעמנו היה נפלא: המיני קישים, שיפודי הסלמון, מגוון כריכוני קונספט, ובסיום - מבחר מרהיב של פטיפורים לקינוח, כאלה שאפשר רק לחלום עליהם.

טרנד מגשי ה"פינגר פוד"- סוג הגשה חדש יחסית בתחום האירועים, חם ובועט. מדובר במגשים המאפשרים לאורחים לאכול במשיכה מהמגש עם מפית או עם היד, ללא צורך בצלחת.

המפיקות שלנו ציינו לטובה את איכות האוכל והאסתטיקה המירבית. הטעמים היו נדירים והמזון הוגש בנדיבות ובעושר, ובקיצור, חוויה קולינרית אחרת ומוצלחת.

למרבה הפתעתנו, קיבלנו למחרת הודעה שביקשה מאיתנו פיד-בק מקצועי. עמר מספר: "חשוב לשמוע שהכמויות היו טובות, שהיה שפע, שהיה איזון, ושהיה טעים אך לא נזרק אוכל. השקיפות מול הלקוח ומול המחיר חשובים בדיוק כמו הגיוון והעושר. תמיד נקפיד שהלקוח יקבל שולחן בופה שהוא צבעוני, אסתטי עם קומפוזיציה יפה, וגם יקלע לטעמם ולסגנונם האישי של המוזמנים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
נוגטין קונדיטוריה אחרת. יח"צ,
נוגטין קונדיטוריה אחרת/יח"צ

בעת ביקורנו הסתובבנו בחנות המפעל. פגשנו קהל שהגיע מכל רחבי הארץ כדי לקנות מתוקים הביתה. המקום בהחלט מציע מגוון גדול של מתוקים ועוגות. חווית ההיכרות עם "נוגטין" היתה מושלמת. אנחנו מצאנו לעצמנו את מגשי האירוח שישרתו אותנו בכל הזדמנות!

"נוגטין"- הסיבים 4, פתח תקווה

טלפון להזמנות- 050-7274809, 03-9342936

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

עמוד האינסטגרם

בשיתוף נוגטין קונדיטוריה אחרת, בשיתוף נוגטין קונדיטוריה אחרת
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully