וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לבנות אתר ללא מע"מ?

בשיתוף ערן פיקסר, בשיתוף ערן פיקסר

2.2.2020 / 15:18

כל בעל עסזק צריך לבנות אתר על מנת לקדם את העסק שלו ברשת האינטרנט ולהגיע ללקוחות רבים. כעת ניתן לעשות זאת במחיר נמוך יותר

ערן פיקסר. יח"צ,
ערן פיקסר/יח"צ

שיווק ופרסום עסקים הם ללא ספק דברים חשובים מאוד עבור כל עסק. על כל עסק לבחור את הפלטפורמות הטובות ביותר לשיווק העסק שלו, על מנת לחשוף אותו לקהל היעד הגדול ביותר ולהפוך אותו למוכר יותר, רווחי יותר ונבחר על ידי קהל גדול יותר של לקוחות. בעוד שבעבר הפלטפורמות הטובות ביותר אשר היו עומדות על הפרק לצורך שיווק ופרסום עסקים היו: מודעות בעיתונים, פירסומות בשלטי חוצות, פירסומות רדיו ועוד, הרי שכיום על אף שעדיין ניתן לשווק ולפרסם עסקים באמצעות הפלטפורמות המדוברות, אין ספק שהפלטפורמה הטובה והיעילה ביותר עבור פרסום איכותי היא האינטרנט.

האינטרנט מהווה כלי חשוב מאוד בכל הנוגע להענקת חשיפה רחבה לעסקים. מכיוון שבכל יום גולשים באינטרנט מליוני אנשים מהארץ ומהעולם כולו, הרי שכאשר בוחרים את הפלטפורמות הנכונות באינטרנט לשיווק ופרסום העסק, ניתן להגדיל את קהל הלקוחות של כל עסק באופן מהותי.

שיווק באינטרנט- השלב הראשון

כאמור, האינטרנט מהווה כלי חשוב מאוד בכל הנוגע לשיווק ופרסום עסקים. עסק המעוניין לפרסם את עצמו באמצעות האינטרנט, חייב בשלב הראשון ליצור נוכחות עסקית ברשת באמצעות בניית אתר אינטרנט. אתר אינטרנט איכותי לעסק הוא אתר אשר מכיל את כל המידע על העסק, על מוצריו או שירותיו. כמו כן, אתר אינטרנט איכותי הוא אתר שנוח וקל לבצע בו פעולות שונות. על מנת לבנות את האתר לעסק בצורה הטובה ביותר, חשוב לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום בניית אתרים. אנשי מקצוע אשר יודעים כיצד לעסוק במלאכת בניית אתרים בצורה הטובה ביותר, ידעו כיצד לבנות את האתר הטוב ביותר לעסק שלך בהתאם לכמה פרמטרים שיש לשים עליהם דגש:

1. סוג האתר הרלוונטי- אחת השאלות החשובות ביותר שבונה אתרים חייב לשאול אתכם היא: מהו סוג האתר הרלוונטי לעסק? האם מדובר באתר שמטרתו היא לאפשר לבעל העסק למכור את מוצריו, האם מדובר באתר תדמית שמטרתו היא ליצור לעסק תדמית איכותית ולמתג אותו כעסק מוביל מאוד בתחומו, האם האתר הוא אתר תוכן אשר בו ניתן למצוא תוכן איכותי המתחלף מדי פרק זמן קצר ומעניק ערך לגולשים ועוד.

2. הדבר השני שעל בונה אתרים לבחון הוא התאמת האתר לקהל היעד. מטרתו של אתר אינטרנט לעסק היא לאפשר לבעל העסק לאפיין בצורה איכותית וטובה יותר את העסק שלו ועוד. התאמת האתר לקהל היעד צריכה להתבצע הן בפן התוכני, הן בפן הוויזואלי, הן מבחינת הניווט שבאתר והן מבחינת מבנה האתר.

3. פרמטר חשוב נוסף שיש לשים עליו דגש הוא סוג מערכת ניהול תוכן. מערכת ניהול תוכן מאפשרת לבעל האתר לנהל את התוכן בעצמו ולעדכן את התוכן בכל פעם שהוא חפץ בכך. מערכת ניהול התוכן חייבת לאפשר לבעל האתר לבצע את תהליך החלפת ועדכון התוכן בצורה קלה, נוחה ומהירה ועל כן, חשוב לבחור במערכת ניהול תוכן איכותית עבור אתרים עסקיים.

4. אתר מניע לפעולה- על אף שחשוב מאוד להשקיע באתר איכותי, עשיר בתוכן ומעוצב בצורה דקורטיבית ומרשימה, הרי שאין ספק שחשוב לשים דגש גם על ההנעה לפעולה באתר. על מנת לצבור לקוחות, על העסק להציע מגוון דרכים באתר ליצירת קשר נוחה ואיכותית עם העסק, להשארת פרטים ועוד. חשוב להדגיש את אופציית יצירת הקשר ולהעניק לכל גולש את האפשרות למצוא את האופציה המדוברת בקלות ובנוחות.

5. דבר חשוב נוסף שיש לשים עליו דגש בטרם בונים אתר אינטרנט הוא התאמת האתר למכשירים ומסכי שונים. מכיוון שכיום לא מעט אנשים גולשים מהמכשירים החכמים שלהם ולאו דווקא מהמחשב האישי שלהם, הרי שאתר שאיננו מותאם למכשירים חכמים, יהיה מסורבל לגלישה ממכשירים מעין אלה ויגרום ללקוחות פוטנציאלים לעזוב אותו לטובת אתר אחר, שכן מותאם לגלישה נוחה בנייד או בכל מכשיר חכם אחר. לכן, דבר חשוב מאוד שיש לעשות הוא להתאים את אתר האינטרנט לכל מסך ומכשיר רלוונטים.

6. עיצוב חווית משתמש היא דבר חשוב מאוד. על מנת שלקוח פוטנציאלי יבחר להשאר באתר האינטרנט של העסק, יש צורך להעניק לו אפשרות גלישה נוחה באתר, ניווט מהיר ואיכותי והתמצאות נוחה באתר.

אין ספק שיש מגוון פרמטרים שיש לשים עליהם דגש בטרם בונים אתר אינטרנט לעסק, חברה או ארגון ולכן, עבור בניית אתרים, יש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

כמה זה יעלה לכם?

מחיר אתר אינטרנט איננו דבר קבוע, אלא דבר המשתנה בהתאם לצרכים שלכם ובהתאם לפרמטרים נוספים הקשורים לסוג האתר הרלוונטי לכם, סוג העיצוב אשר אתם מעוניינים בו ועוד. אולם, בוודאי תשמחו לדעת כמו שיש אייפון ללא מע"מ, מסתבר שיש גם בניית אתרים לא מע"מ. מבולבלים? אין צורך. לא פעם בוודאי חשבתם לרכוש מכשיר סלולרי חכם יקר ותהיתם היכן אתם יכולים למצוא אותו במחיר הזול ביותר שיש, נכון? ובכן, רבים מכם בוודאי עשו מעשה ופשוט כאשר הזדמן להם להיות באילת, הם רכשו את המכשיר המבוקש להם ללא מע"מ, דבר שכמובן הוזיל את עלות המכשיר באופן מהותי. גם בתחום בניית אתרים תוכלו לבחור כיום בחברה מקצועית ואמינה, המציעה שירות בניית אתרים באילת. כלומר, חברה אשר יש לה פטור ממע"מ ארצי. בניית אתרים ללא מע"מ, על ידי החברה הטובה ביותר בתחום, זהו ללא ספק דבר משתלם עבור כל עסק. כעת כל מה שנותר לכם זה לחפש את החברה הטובה ביותר באילת העוסקת בתחום בניית אתרים וקידום אתרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

החברה הטובה ביותר לבניית אתרים ללא מע"מ

אם אתם מחפשים את החברה הטובה ביותר באילת לצורך בניית אתרים ללא מע"מ וקידום אתרים ללא מע"מ, כדאי שתכירו את: ערן פיקסר פתרונות אינטרנט מתקדמים. החברה עוסקת בקידום אתרים ושיווק עסקים באינטרנט. מרכז הפיתוח והגרפיקה של החברה יושב באילת ומכיוון שכלל הפעולות של החברה נעשות באינטרנט, אין צורך בתשלום מע"מ. כלומר, מעבר להיות החברה, חברה מקצועית ואמינה אשר מבצעת את כלל הפעולות הנדרשות לצורך בניית אתרים לכל עסק בצורה המוצלחת והטובה ביותר, מדובר בחברה שבהחלט תחסוך לכם כסף בתהליך בניית אתר האינטרנט עבור העסק שלכם.

ומה לגבי קידום אתרים?

דבר חשוב לא פחות מבניית אתר אינטרנט מוצלח ואיכותי לכל עסק הוא כמובן קידום אתר האינטרנט במנועי החיפוש. קידום אתר אינטרנט וקידום עסק במנועי החיפוש יכול להתבצע כיום בשיטה האורגנית או בשיטה הממומנת. מכיוון שמרבית הגולשים כיום מחפשים שירותים, מוצרים, מידע או תוכן באמצעות מנוע החיפוש גוגל, הרי שחשוב מאוד לדאוג שאתר האינטרנט של העסק יופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות, בעת חיפוש רלוונטי. על כן, תהליך קידום אתרים איכותי במנועי החיפוש לרבות גוגל, יסב את התוצאות הטובות ביותר לכל עסק המעוניין להיות בפרונט של עולם העסקים וכן, לגרום ללקוחות לבחור דווקא בו על פני מתחריו. גם במקרה הזה, ערן פיקסר ישמח לסייע לכם בקידום איכותי של אתר האינטרנט שלכם בגוגל הן באופן אורגני והן באופן ממומן, באופן המקצועי ביותר ומתוך ניסיון רב בתחום והכל במחיר נוח ומשתלם.

בשיתוף ערן פיקסר, בשיתוף ערן פיקסר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully