וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיב העץ משיקה קולקציית כסאות חדשה לשנת 2020

בשיתוף טיב העץ, בשיתוף טיב העץ

2.2.2020 / 13:33

יבואנית וספקית הכיסאות "טיב העץ" השיקה בשבוע שעבר קולקציית דגמים חדשים במחירים מפתיעים. בואו נראה מה הם חידשו וקבלו כמה טיפים שווים לפני רכישת פינת אוכל

הצצה לקולקציית כסאות 2020 של טיב העץ. יח"צ,
הצצה לקולקציית כסאות 2020 של טיב העץ/יח"צ

בשנים האחרונות בעיצוב פינות אוכל ניתן לראות יותר ויותר שילוב של כסאות מרופדים לעומת העץ של פעם, אין ספק שהם יותר נוחים, מודרניים וקלי משקל. כמו כן, הצבעים הבהירים כמו השמנת והלבן נשכחו ולעומת זאת, הצבעים הכהים כמו אפור ושחור נכנסו יותר לתחום עיצוב הבית, במיוחד כאן בישראל.

חברת טיב העץ המשמשת כספקית ראשית של כסאות בר ופינות אוכל למגוון חנויות ריהוט בארץ מחדשת לנו כעת קולקציה חדשה של כסאות שכולם מתבססים על ריפוד בד קל לניקוי מסוג "איזי קלין" עם רגלי מתכת בצבע שחור. בהתאם ל"כניסת" הצבעים הכהים לעולם עיצוב הבית, כך גם החברה התאימה את עצמה לשינויים וייבאה את רוב הדגמים בצבעים כהים המבוססים על אפור, שחור וכחול כהה, אך בדגמים בודדים הוסיפה גם צבעים מיוחדים כמו חרדל וירוק. כמו כן, הפעם מדובר על קו של דגמים במחירים זולים החל מ-290 ש"ח עד 350 ש"ח בלבד, לעומת קולקציות ישנות של החברה עם מחירים גבוהים יותר. ניתן למצוא את הדגמים החדשים במגוון חנויות הריהוט בארץ וגם באולם תצוגה הראשי של החברה שנמצא בכפר חב"ד.

האם משתלם לקנות בנפרד כסאות לפינת אוכל?

אם אתם מעוניינים לקנות כסאות לפינת אוכל, עומדות בפניכם שתי אפשרויות עיקריות. אפשרות אחת היא לקנות סט שלם של שולחן וכיסאות. אפשרות נוספת היא לקנות אותם כל אחד בנפרד.

בחנויות רהיטים רבות, ניתן למצוא סטים מוכנים של שולחן בתוספת 4 כסאות או יותר. במקביל, קיימת אפשרות לקנות שולחן וכיסאות בנפרד, ולהתאים ביניהם. האם משתלם לקנות סט שלם או כל פריט בנפרד? יש יתרונות וחסרונות לכאן ולכאן.

היתרונות והחסרונות בקניית סט שכולל שולחן וכיסאות

היתרון הראשון הוא כמובן המחיר. ברוב חנויות הרהיטים, המחיר שיוצע לכם עבור סט הכולל שולחן אוכל וכיסאות, יצא משתלם יותר מאשר רכישה של כל פריט בנפרד ולעתים גם תוכלו לחסוך במחיר ההובלה של כל הפריטים שכן הם יובלו אליכם ביחד. היתרון השני הוא החיסכון בזמן. במקום לחפש בנפרד כסאות שיתאימו לשולחן שבחרתם, תוכלו לבחור בפינת אוכל מושלמת הכוללת הכול. היתרון השלישי הוא שקנייה של סט פינת אוכל מתאימה אם אתם לא יודעים בדיוק מה אתם מחפשים, ואתם רוצים להתרשם מקולקציה קיימת.

לצד היתרונות, יש גם חסרונות. כשאתם קונים סט שלם של פינת אוכל, אין לכם אפשרויות בחירה רבות ואתם צריכים להשלים עם ההתאמה בין השולחן לכיסאות, כפי שהיא נעשתה על ידי היצרן או היבואן. כמו כן, אם אתם זקוקים ליותר או פחות כסאות, המחיר ישתנה בהתאם ולא בהכרח יישאר אטרקטיבי. חיסרון נוסף הוא שאם אתם אנשים יצירתיים עם חוש לעיצוב, ואתם יודעים בדיוק מה אתם מחפשים ואיך אתם רוצים שפינת האוכל שלכם תיראה, ככל הנראה תתקשו למצוא סט שלם שיענה על הדרישות שלכם. אז מה תוכלו לעשות? לרכוש כסאות בנפרד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

היתרונות בקניית כסאות לפינת אוכל בנפרד

לקנייה נפרדת של כסאות לפינת אוכל יש מספר יתרונות. הראשון הוא שלמעשה תוכלו לפצל את הקנייה ולרכוש שולחן בחנות אחת וכיסאות בחנות אחרת. מדוע זה יתרון? מכיוון שלא תמיד מצליחים למצוא באותה החנות גם שולחן וגם כיסאות שאוהבים ואנשים רבים נאלצים להתפשר.

היתרון השני הוא שקנייה נפרדת שלהם, מאפשרת לכם לשחק עם שילובים שונים. לרוב, סט שלם של פינת אוכל כולל שולחן וכיסאות מדגם זהה, אך כשאתם רוכשים את כל אחד מהם בנפרד, תוכלו לבחור דגמים שונים וגם צבעים אחרים, וכך ליצור פינת אוכל מיוחדת ומקורית, במקום המראה האחיד והבנאלי. החיסרון הוא שהמחיר הסופי עלול לצאת גבוה יותר מסט שלם, אך אם אתם אנשים יצירתיים, הרואים בדמיונם כיצד פינת האוכל שלהם תיראה ואלו כסאות ישתלבו בצורה מושלמת, זוהי כנראה האופציה האידיאלית עבורכם.

לעמוד הפייסבוק של טיב העץ

בשיתוף טיב העץ, בשיתוף טיב העץ
  • עוד באותו נושא:
  • ריהוט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully