וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה המשפחתית של הדרום

בשיתוף רוקפור, בשיתוף רוקפור

2.2.2020 / 12:19

משאל שערכנו בין גולשי המדור בדרום הארץ קובע: מסעדת "רוקפור", מדימונה היא המסעדה החלבית-אסיאתית האהובה של ינואר 2020

עמיחי ואשתו רון- בעלי המסעדה רוקפור. יח"צ,
עמיחי ורון - בעלי רוקפור/יח"צ

את תחילת דרכו במסעדה אשר פעילה כעשור, עשה עמיחי כטבח מן המניין, לפני ארבע שנים ביחד עם אשתו רון, השניים עשו צעד משמעותי כאשר רכשו את המקום.

תוך זמן קצר עיצבו את המסעדה כך שהיא מעניקה חזות מודרנית, העמידו סטנדרט אירופאי בכל הנוגע לשירות הלקוחות. הדימונאים בשטח מספרים עליהם כי מכורים לעבודה ועושים הכל על מנת להוציא איכות מושלמת.

מסעדת רוקפור מתחם VIP. יח"צ,
מתחם ה-VIP במסעדת רוקפור/יח"צ

במסגרת משאלי הלקוחות שקיימנו החודש, ביקשנו גם מתושבי הדרום לבחור את המסעדה המשפחתית-חלבית המוצלחת מכולן. מסעדת "רוקפור", של עמיחי אטדגי, היא מסעדה חלבית אסיאתית הפועלת ברחוב הפועלים 5 בדימונה כבר עשור.

המסעדה מוכרת מאוד באזור הדרום. ישנו חדר VIP צדדי פרטי עד 50 איש לאירוע, ניתן לראות את המזנונים החלביים לערבי מקווה, חינה, ימי הולדת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ערב מקווה בבאר שבע- קייטרינג רוקפור. יח"צ,
ערב מקווה בבאר שבע - קייטרינג רוקפור/יח"צ

רוב תושבי הדרום נתקלו במטעמי המסעדה גם באירועי חוץ. במסעדה עצמה ניתן להזמין: דגים, סושי, פסטות מיוחדות, סלטים מנות פתיחה ועוד. התפריט עשיר ומגוון.

לקוחות שהמליצו על המקום סיפרו כי רון, מנהלת מערך השירות לאירועים מקומיים וחיצוניים, עושה את ההבדל העיקרי מבחינת השירות והאיכות, כי מבחינתם אין מקום לפשרות, איכות השירות נמצא במקום הראשון.

קפצנו למקום כדי להתרשם ומיד הבחנו בניקיון המופתי, בסדר המוקפד ובאווירה הביתית משפחתית ששוררת שם. הצוות קשוב, חכם ונדיב ונותן תחושה שאתה רצוי שם. טעמנו את האוכל וניכר כי חומרי הגלם מוקפדים, איכותם גבוהה והכל טרי מאוד.

פגשנו שם קהל דימונאי, לקוחות קבועים שאחד מהם סיפר: "לאחרונה מגיעים יותר אורחים מבחוץ. עוצרים כאן הרבה תיירים בדרכם לאילת. השילוב בין מחירים סבירים ומנות דגל טעימות, טריות מחומרי גלם באיכות גבוהה במיוחד, גורם למקום להצליח".

לקוחה אחרת שהגיעה כדי לסגור תאריך לאירוע, אמרה: "הדגים הטריים הם נפלאים והבליטו מאוד את המסעדה. כל אחד מבני המשפחה יכול למצוא פה מנה לטעמו: סלטים, פיצות, סושי, פסטות. אנו משפחה בת 10 אנשים, עם טעמים שונים. כאן תמיד אפשר למצוא מענה לכולם".

הוא מספר: "כל מי שעובד במסעדה מחובר מאוד לקולינריה ברמה גבוהה ולאנשים שמתארחים כאן. לטעמים שלנו ולטריות אין תחליף.
את רוב תושבי העיר אנו פוגשים כספקי אוכל בשמחות שלהם. כל מנה, כל אורח, כל אירוח נלקח כאן במאה אחוז אחריות".

חווית הביקור שלנו היתה מצוינת. זו מסעדה שתענוג להתארח ולאכול בה. בפעם הבאה שניסע דרומה, אנחנו יודעים איפה לעצור.

טל' להזמנות: 08-6572010

אתר הבית

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף רוקפור, בשיתוף רוקפור
  • עוד באותו נושא:
  • דימונה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully