וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחש לכלבים, מאלף גזעי במיוחד

בשיתוף דוגי קייר, בשיתוף דוגי קייר

2.2.2020 / 10:08

מה גורם לכלב לנשוך? איך מתנהגים עם כלב ש"משתגע" כשאתם חוזרים הביתה? אורון איצקוביץ' מתמחה בבעיות התנהגותיות של כלבים ובאילופם

אורון איצקוביץ. יח"צ,
אורון איצקוביץ'/יח"צ

אחד המפיקים הגיע בשבוע שעבר נסער לעבודה, ערב קודם לכן בנו הקטן ננשך על ידי כלבם של השכנים, אומנם לא נגרם נזק פיזי ממשי משום שהיה מדובר בכלב פינצ'ר קטן, אולם הילד בן ה- 8 נשאר מבוהל כל הלילה מהמאורע.

בתגובה, עורך המערכת ביקש כי תעלה כתבה עם מאלפי כלבים היכולים לתת עצות זהב בכל הנוגע לטיפול ואילוף של בעלי החיים. לאחר שיחה עם מספר גדול של חנויות כלבים ברחבי הארץ בדבר אנשי מקצועי מתאימים, שם אחד חזר על עצמו יותר מפעם אחת, אורון איצקוביץ'.

אחד ממפיקי המערכת יצא לפגוש את האיש ובידיו שאלות רבות, לפניכם המידע ושאר תשובות חשובות.

אל עולם אילוף הכלבים אורון איצקוביץ' הגיע לאחר מספר גלגולים, בין היתר הוא בעל תואר ראשון בקולנוע ובשנים הראשונות עבד בתחום, אולם תוך כדי תנועה החל לרכוש לעצמו ידע בתחום כלבנות טיפולית, למד ב"מרכז אופק" ומשם החל לעבוד עם אנשים בעלי מוגבלויות ועם צרכים מיוחדים מכל הגילאים. בעתיד גם יעבוד עם אוכלוסייה מהספקטרום האוטיסטי, כאשר בתחום אילוף הכלבים הספציפי עוסק כבר כחמש שנים.

אורון איצקוביץ'. יח"צ,
אורון איצקוביץ'/יח"צ

על הדוגמא שסיפרנו לו על נשיכת חבר מהעבודה הוא הסביר: "בהנחה שהילד לא תקף את הכלב, מאוד יכול להיות שהנשיכה קרתה משום שהכלב בעצמו פחד וסובל מחוסר ביטחון, ההתנהגות הזו יכולה להגיע מהבעלים שלו, כי לכלבים יש נטייה להעתיק את בעליהם, סוג של מראה ממש".

זו הסיבה שאורון מלמד את הלקוחות שלו איך לעמוד עם גב זקוף, איך לחזק את התכונות החזקות שלהם בעצמם כך שבאופן טבעי זה יקרין ביטחון לכלב שחווה אותם כדמות סמכותית ואוהבת.

למדנו מאורון כי הכלבים שנחשבים לחכמים ביותר הם מסוג בורדר קולי, פודל וכלב רועים בלטי, יש להם אופי חזק ביותר ולכן דורשים עבודה סבלנית ומתמשכת, אחרת הם יוציאו את כל האנרגיה על הבית והרהיטים שלכם. המחקרים מראים שכלב קולט פקודה לאחר 10-20 חזרות של תירגולים ושכלב הבית הממוצע זקוק לדעת בין 5 ל-10 פקודות על מנת שהתקשורת בינו לבין המשפחה תהיה חזקה יותר ומאושרת יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אורון איצקוביץ. יח"צ,
אורון איצקוביץ'/יח"צ

הניסיון שאורון צבר במהלך השנים מעניק לו מטרייה רחבה של טיפול בבעיות שונות של התנהגות כלבים ובעליהם, לכן הוא מתמחה בטיפול בכלבים עם ביטחון נמוך, כיצד לשלב כלבים מאומצים לבית, אילוף של כלבים תוקפניים, חינוך בסיסי לגורים. בנוסף הוא מעניק סיוע חכם לאנשים אשר מעוניינים לאמץ כלב, כאשר הוא יבחן את סביבת המגורים, מי הם בני המשפחה, את האופי שלהם, על מנת למצוא סוג כלב שיתאים להם בדיוק.

טיפ חשוב שאורון שמח ללמד אותנו הוא כיצד לנהוג אל מול כלב נובח ו"משתגע" כאשר בני הבית עוזבים או נכנסים הביתה. "כשהכלב מתחיל לנבוח יש להתעלם ממנו עד שהוא נרגע, כי כאשר אנחנו מנסים להרגיע את הכלב על ידי ליטופים הוא רואה זאת כחיזוק חיובי על הנביחות שלו ושעליו להמשיך להתנהג כך".

עיקר העבודה של אורון, על מנת שנוכל להבין כיצד הכלבים שלנו מתקשרים זה עם זה ואיתנו, באה לידי ביטוי בלימוד שפת הגוף תוך כדי פידבקים חיוביים, חטיפים ועוד. כאשר הוא מתאים את העבודה לכל מטרה שהלקוח רוצה להגיע אליה עם כלבו, בהתאם לאופי הבעלים והכלבים.

אם גם אתם זקוקים לעצה או עזרה עם חברו הטוב ביותר של האדם, אורון איצקוביץ' הוא בדיוק האיש שאתם מחפשים, את תעודת האיכות כאיש מקצוע הוא קיבל מאיתנו ובגדול.

ליצירת קשר עם אורון- 054-7628177

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

עמוד האינסטגרם

בשיתוף דוגי קייר, בשיתוף דוגי קייר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully