וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזר נאמן: המקום אליו כדאי ללכת כשצריך חיתולים למבוגרים

בשיתוף עזר נאמן, בשיתוף עזר נאמן

2.2.2020 / 9:08

לא נעים לדבר על זה, אולם בינינו חיים לא מעט אנשים מבוגרים וסיעודיים שסובלים מבריחת שתן. הכתבה הזו מיועדת להם ולבני משפחותיהם, כאשר יכולה להקל במעט על המציאות הכואבת

חיתולים למבוגרים. יח"צ,
עזר נאמן/יח"צ

מערכת "המומחים" ביקשה לחקור לעומק את תחום מוצרי הספיגה למבוגרים, לשם כך מספר מפיקים חברי המערכת יצאו למטה חברת "עזר נאמן", חברה אשר פעילה כבר כחמש שנים וממוקמת ברחוב המסגר 13 בחיפה, אלו הם הרשמים שהביאו מהשטח.

הצעד הראשון אל תוך מחסני "עזר נאמן" לא השאיר לנו מקום לספק, זה המקום שמכיל בתוכו את מגוון מוצרי הספיגה למבוגרים הגדול ביותר. חיתולים למבוגרים, תחתונים סופגים, סדיניות, פדים לגברים ונשים, חיתולים לילדים ונוער, תחתוני ספיגה בכל הגדלים ורמות הספיגה, קרמים, כפפות, סינרים, מטליות ספוג ללא סבון, עם סבון ועוד.

לאחר סיבוב ראשון בו העפנו מבט במדפים העמוסים, אחד מהעובדים במקום התלווה אלינו על מנת שנוכל לקבל הסבר מפורט על המוצרים עצמם. מבין כל המותגים השונים, בחרנו להתמקד בכמה מובחרים.

חיתולים למבוגרים. יח"צ,
עזר נאמן/יח"צ

חיתולים למבוגרים ממותג אברי פרום של חברת "אבנה" נותנים מענה לכל רמות הספיגה, אף הקשות שבהם במחיר שווה לכל כיס. מדובר במוצר שהוא ידידותי לסביבה אשר מעניק הגנה אופטימלית מדליפת שתן, בזכות מחסומי דליפה רכים שמגיעים עד הקצה האחורי של החיתול.

החיתולים הללו הם בעלי מערכת ייבוש ייחודית, כאשר במקרה של רטיבות, ניתן לדעת עליה על ידי בדיקה חיצונית אחר השימוש.

מוצר נוסף, תחתונים סופגים של חברת "אינספייר אובר נייט" לנשים וגברים העשויים מבד נושם ונעים, עם ספיגה שמגיעה ל-2.1 ליטר שנותן מענה מקסימלי שיכול לתת תחתון ובמחיר מצוין. התחתון עשוי מחומר אלסטי אשר מתאים את עצמו לצורת הגוף בצורה מושלמת, ממש כמו תחתונים רגילים.

יכולת הספיגה שלו משופרת במיוחד לאורך שעות, כך שגם בשעות הלילה הנשים יכולות להרגיש בנוח ובביטחון, כאשר חומר ייחודי מנטרל ומעלים ריחות לא נעימים, התחתון הזה מגיע בכמה מידות שונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חיתולים למבוגרים. יח"צ,
עזר נאמן/יח"צ

מעבר למגוון הרחב של מוצרי ספיגה למבוגרים ב"עזר נאמן" הלכו צעד אחד קדימה בניסיון להקל על מי שנזקק למוצרי העזר מסוג זה, על כל רכישה מרוכזת של 11 חבילות תקבלו חבילה אחת בחינם.

מעבר לכך, אם חשבתם שבחרתם סחורה לא מתאימה, אין בעיה להחליף זאת, תוך חמישה ימים ניתן להחזיר מוצר גם אם הוא פתוח, מוצר סגור ניתן להשיב ללא הגבלת זמן.

החנות האינטרנטית של "עזר נאמן" מבצעת משלוחים לכל חלקי הארץ.

"עזר נאמן", חנות שהיא שליחות אחת גדולה, המוצרים כולם ושירות המשלוחים היעיל, קיבלו את תו איכות התקן של מערכת "המומחים".

ליצירת קשר 1-700-553-222

בשיתוף עזר נאמן, בשיתוף עזר נאמן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully