וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת סאראי: חוויה תרבותית מסחררת

בשיתוף מסעדת סאראי, בשיתוף מסעדת סאראי

6.2.2020 / 15:13

חברי מערכת "המומחים" אוהבים לבקר ולאכול במקומות מיוחדים. לכן הם מבלים זמן רב בחיפושים אחר אותם מקומות ברחבי הארץ, שכדאי להגיע אליהם על מנת לקבל מנה שונה של נוף וטעמים

סראי. ג'וני אליאס,
מסעדת סאראי/ג'וני אליאס

במסגרת החיפושים אחר מקום מיוחד לאכול, בו הגיעו מספר מפיקים אל העיר שפרעם ומסעדת סאראי. אלו הם הרשמים שלהם מהמקום.

בשוק הישן העתיק של שפרעם ליד מבצר שפרעם ובמרחק נגיעה מבית הכנסת העתיק וצמוד לכנסיית סיינט פטר ופאולוס ומסגד שפרעם הישן. קיים מבנה אבן עתיק ומרשים בן 300 שנה (1720), בו מצאנו מסעדה מיוחדת אשר מתפרשת על פני שתי קומות, במרכז המסעדה ממוקם בר משקאות עשיר ומגוון.

המראה החיצוני והפנימי של המסעדה שילבו בתוכם את תרבויות המזרח ומערב. למדנו כי לא רק בנראות אלא גם בטעמים.

סראי. ג'וני אליאס,
מסעדת סאראי/ג'וני אליאס

התפריט היה עשיר בכל טוב. מבחר סלטים גדול עם נגיעות ממגוון מטבחים ברחבי העולם, אסיאתי, ערבי, יווני, מבחר גדול של מנות ראשונות שכללו בין היתר, סינטה בציפוי פיסטוק, פטריות ממולאות בסוגי גבינות, קרפצ'יו עגל, נקניקיות ערביות עם רוטב שום ולימון, סינטה איטלקית עם פרמז'ן.

במנות העיקריות מצאנו פלטות בשרים חמות, סטייקים מנתחים מובחרים, קוקטייל פירות ים ותוספות לבחירה כגון פריקה, אורז, תפוחי אדמה ועוד.

טעמנו לראשונה את סלט הפריקה שהיה מתובל באיזון מושלם ואת סלט השווארמה עם עלי גרגיר, הקרפצ'יו עגל היה הקרפצ'יו הכי טעים שאכלנו אי פעם. לא נעים לנו להגיד, אבל הוא שם בכיס הקטן לא מעט מנות דומות שמוגשות במסעדות בתל אביב. הנקניקיות הערביות עם רוטב שום ולימון היו אלוהיות ממש, אם יש טבחים ושפים ממרכז הארץ, זה הזמן לנסוע שלכם לשפרעם, לטעום, ללמוד ולהביא את הטעמים הללו גם למקומות אחרים בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סראי. ג'וני אליאס,
מסעדת סאראי/ג'וני אליאס

בין ביס אחד לשני, הורדנו את האוכל עם יין אדום משובח, בזכותו תפסנו ראש טוב שהשתלב נהדר עם האווירה ומוזיקה במסעדה.

לאחר שהיין הוריד את הבשרים, הזמנו את הקינוחים, בחרנו בקינוח הבית על בסיס גלידת חלווה, תמרים וסילאן, זה היה קינוח מטורף, טעמים שגרמו לראש שלנו להסתובב בדיוק כמו יין טוב.

בסיום הארוחה ביקשנו להודות מקרוב לבעלים של המסעדה, ג'אן דור , הודנו לו על החוויה הקסומה שעברנו, הוא סיפר לנו כי המסעדה פותחת את שעריה גם לאירועים פרטיים עד 50 איש. אלו נערכים בקומה הראשונה, כאשר לעיתים נערכות במסעדה גם הופעות אמנותיות, זמרות ערביות, נגנים מקומיים, מסיבות עם די ג'יי ועוד.

מסעדת סאראי, עושר תרבותי, טעמים משגעים, אווירה מסחררת במחירים לכל כיס, התענוג היה שלנו, עכשיו זו ההזדמנות שלכם.

לבירורים והזמנות: 04-8268777

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף מסעדת סאראי, בשיתוף מסעדת סאראי
  • עוד באותו נושא:
  • שפרעם
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully