וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרכז לקוסמטיקה מתקדמת, קליניקה שמשנה חיים

בשיתוף אביטל איסקוב, בשיתוף אביטל איסקוב

30.1.2020 / 14:38

אביטל איסקוב פתחה את הסניף הראשון שלה לפני כ-17 שנה ומאז היא מעניקה מיכולת האבחנה שלה וטיפולי קוסמטיקה מכל הסוגים לכל החפצה בכך

אביטל איסקוב. יח"צ,
אביטל איסקוב/יח"צ

אחד הדברים שמסבים לנו אושר גדול, הוא למצוא בתי עסק בישראל, שנבנו מאפס ממש על ידי יחידים, אנשי מקצוע אמביציונים שמוכיחים כי אין חלום גדול מדי. מערכת "המומחים" גאה להציג את אביטל איסקוב, הבעלים של המרכז לקוסמטיקה מתקדמת.

את תחילת דרכה בתחום עשתה אביטל כשהיתה בין החלוצות שלמדו תחת חווה זינגוביום, אחת מהנשים המובילות בתחום הקומסטיקה בארץ ובעולם. לאחר לימודיה יצאה לדרך עצמאית ולפני כ-17 שנה פתחה את הסניף הראשון שלה בבת ים, ולפני ארבע שנים התווסף סניף חדש בשוהם, כאשר בין לבין נבחרה ללמד באקדמיה הבינלאומית של מריקה בראשון לציון.

אביטל איסקוב. יח"צ,
אביטל איסקוב/יח"צ

שוחחנו עם לא מעט אנשי מקצוע שמכירים את אביטל, ולקוחות עכשווים שלה, כולם סיפרו לנו על אשה פורצת דרך, בעלת יכולת יוצאת דופן לאבחן במדויק בעיות ולהעניק פתרון מושלם הבתאם לאופי הפנים וסוג העור, תוך כדי מתן שירות נעים ויסודי ללא שום פשרות.

מספר מפיקות של צוות "המומחים" נסעו לקליניקה של המרכז לקוסמטיקה מתקדמת בשוהם, לפגוש את מי שחיה ונושמת את תחום הקוסמטיקה רפואית עוד מגיל 18, אלו הם הרשמים שלהן.

כבר בכניסה לקליניקה אפשר היה להרגיש כי הגענו למקום מיוחד, אווירה שקטה, נינוחה וחמימה קיבלה אותנו ומספר לקוחות נוספות, חלקן חיכו לתור שלהן, חלקן ביקשו לשאול שאלות בדיוק כמונו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

קיבלנו אישור מיוחד לעשות סיבוב במקום, התרשמנו מאוד מהסדר וניקיון בכל עבר, גם מהמכשור המקצועי, החדשני ומתקדם, שמעניק מכלול רחב ביותר של טיפולים, מסייע בטיפולים של מיקרו פיגמנטציה, הדגשת תווי פנים בטכניקות מתקדמות, טיפולי פנים וקוסמטיקה, העלמה, מיצוק, העלמת קמטים, טיפול באקנה, טיפול בפיגמנטציה, טיפול ברפיון עור, בנוסף להסרת איפור קבוע כושל והסרת קעקוע בלייזר ללא צלקות.

כאשר פגשנו את אביטל, התרשמנו מהרגע הראשון, אשה נאה ומרשימה, מאסטרית לאיפור קבוע, מגיעים אליה לקוחות מכל הארץ ואפילו מחו"ל, שאלנו אותה, איך עושים זאת? היא סיפרה לנו, "אני מאוד אוהבת את העולם הזה, אוהבת לעשות את מה שיש בו תוצאות, ומאוד נהנית מהתוצאות של הלקוחות. לראות לקוחה שאומרת שהיא מוותרת על האיפור כי שיניתי לה את הפנים ושהיא כבר לא מתביישת להסתובב ברחוב, זה מה שבעצם נותן לי דרייב להמשיך בעשייה הזו".

אביטל איסקוב. יח"צ,
אביטל איסקוב/יח"צ

למרות ההצלחה הגדולה והשם שעשתה לעצמה, אביטל לא עומדת במקום, היא דואגת לצאת להשתלמויות וכנסים בתחום בארץ ובעולם. שאלנו אותה, בנוסף לשני הסניפים הקיימים, האם יש מחשבה של התרחבות נוספת. היא ענתה: "כן, בוודאי, להתרחב ולהפיץ את הבשורה שלנו בעוד מקומות, גם מרכז לימודים על מנת להעביר את הידע שלי בצורה רשמית לעוד אנשים שרוצים להיכנס לתחום עומד על הפרק".

אנחנו נמשיך לעקוב וכמובן להמליץ לכל הנשים שזקוקות לקליניקה מקצועית וחדשנית לבעיות העור השונות.

הסניף הותיק בבת ים נמצא ברחוב בלפור 64, הסניף החדש בשוהם נמצא ברחוב החיטה 8, אל תהססו לרגע, מקצועיות, אמינות והצלחה מובטחת.

ליצירת קשר- טלפון של אביטל 052-832-5338
avital77777@gmail.com

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף אביטל איסקוב, בשיתוף אביטל איסקוב
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully