וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתלת אזור - גן עדן לצמחיה ביתית וסחלבים

בשיתוף משתלת אזור, בשיתוף משתלת אזור

30.1.2020 / 14:06

מערכת המומחים יצאה לשטח כדי להרים כתבה על משתלות מצוינות. כשהגענו למשתלה באזור, הפסקנו לחפש... מצאנו גן עדן של טבע ביתי וחזרנו מאוהבים

משתלת אזור. יח"צ,
משתלת אזור/יח"צ

כבר 30 שנה קיימת משתלת אזור ולאחרונה היא עברה מתיחת פנים. את שמה של המשתלה קיבלנו כהמלצה מחברים, כאשר סיפרנו להם על רצוננו לעשות כתבה על משתלה מצוינת. הם אמרו לנו: "רוצו לשם. חניה בשפע, מקום נעים, מתוקתק שהתפרסם מאוד בסביבה, פתוח 7 ימים בשבוע ועושה משלוחים לכל גוש דן. אנו הגענו לשם דרך כרטיס המתנה ושוברי ההנחה של BUYME ועכשיו אנחנו גם שייכים למועדון החברים הענק של המשתלה, שמקבל הטבות. שווה לעקוב אחריהם בגלל שלל המבצעים שהם מייצרים. כשתגיעו לשם, תתחילו לסייר במחלקת הסחלבים ותתרגשו מאוד".

וכך היה. הגענו באמצע השבוע והמקום המה ממבקרים. פגשנו לקוחות קבועים שמגיעים פעם בחודש ושמענו מהם: "המשתלה מתמחה בסחלבים, כאן אנו מוצאים מבחר עצום. צוות המקום אדיב, סבלני ומקצועי מאוד. מצאנו פה אנשים ישרים שאוהבים לעזור ומומחים בתכנון הצמחייה הביתית. בכל קניה שלנו אנו מתייעצים בהם ולומדים הרבה לפני שאנו מתכננים את הגינה. כאשר קנינו בעבר במקומות אחרים, לא ממש הבנו מה אנחנו רוכשים. כאן מסייעים לנו להבין את הצורך והציפיות ואז מתאימים לנו את הסחורה. חווית השירות פה היא ברמה עולמית".

משתלת אזור. יח"צ,
משתלת אזור/יח"צ

לקוחות אחרים שהכרנו במקום סיפרו שהם מגיעים מספר פעמים בשנה כדי לחוות את חווית הטבע הזו. "אנחנו פה בשביל החוויה, ההתרשמות, הריחות", הם סיפרו.

פגשנו את בעלי הבית. ממש כמו המקום הם צנועים, חייכניים, לבביים ומקצועיים מאוד. יחד איתם סיירנו במשתלה ונחשפנו לצמחי בית פורחים וירוקים, מגוון צמחים שמתאימים לאזורים מוצלים וצמחי גינה למרפסת. את המפיקה של המדור עניינו במיוחד כלי אחסון והכלה שבעיניה היו מעוצבים להפליא. מצאנו מחלקת דשן, עציצים, אדמה, כלי אדמה וטוף.

חדי העין מיד איתרו את האזור בו ממוקמים עצי פרי ועצי נוי.

את הסיור חתמנו במחלקת הפרחים שם מככבים זרים מעוצבים ומוכנים. ההפתעה של היום הייתה כאשר גילינו את סחלבי המאכל, מוצר ייחודי בנוף המשתלות הישראליות. "הסחלבים הם הגידול שלנו במשתלת האם, סולושתיל, שבמושב שחר, שהיא המשתלה הגדולה בארץ לסחלבים", מתגאים בעלי הבית.

התרשמנו שהמשתלה ענקית. הצמחים עצמם צריכים מרחב כדי שהגידול יהיה אופטימלי. המחלקות רחבות במטרה לתת לצמחים מקום לגדול ולהתפתח. הכניסה למשתלה והנוף שמשתקף מהכביש הראשי שמוביל אליה, פשוט נפלא. בתוך המשתלה תראו מסביב המון ירוק כשהמשתלה מכילה צבעוניות מתפרצת. הצמחייה נראית רעננה ומזמינה, כמובן שלא התאפקנו ורכשנו עציץ וצמח הביתה.

בעלי המקום אמרו: "נשמח שאנשים יסתובבו כאן ויתרשמו מהמגוון הגדול שיש לנו. אנחנו באמת נהנים מלתת ייעוץ והכוונה לכל לקוח שמגיע אלינו שבעה ימים בשבוע. עבודה עם הידיים כדי לחוש את הצמחים זה אושר גדול. יש אינטראקציה, יש חוויית טיפול ותחזוקה. צמחים דורשים טיפול יומי שוטף וזו השקעה משתלמת לשני הצדדים."

לפני שנפרדנו חזרנו לרגע למחלקת הסחלבים. בעינינו זה ההיי לייט של השבוע. למדנו שסחלב הוא הפרח הכי מורכב לגידול. כאן מטפלים בו נכון והתוצאות גורמות לנו להתרגש. הסחלבים מיוצאים למדינות רבות בעולם.

לבקר במשתלת גידול זו חוויה אחרת, עצומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
משתלת אזור. יח"צ,
משתלת אזור/יח"צ

הטיפ שאיתו עזבנו את המשתלה: מי שרוצה להתחיל לפעול בעולם הצמחים, צריך לקנות צמחים עונתיים, לצמוח ולגדול עם הצמח. כך תתפתחו ותבינו איך לגשת אל הצמח".

בעתיד מתכוונים כאן לשווק עצי נוי גדולים יותר ולפתח את זני הסחלבים. הגידול המקומי בראש סדר העדיפויות. 2 האגרונומים שמלווים את המשתלה מייעצים ובודקים את הצמחים. לדבריהם, צמח מחזיר אהבה ברגע שאתה מגלה אכפתיות.

הייתה לנו חוויה אדירה במשתלת אזור. נצלו את השבת הקרובה, תנו לשם קפיצה, תמלאו את העיניים והלב בצמחיה הכי יפה שראיתם ותחזרו מאושרים.

משתלת אזור, דרך השבעה 104, חולון
03-556-8916
azurflowers2018@gmail.com

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

בשיתוף משתלת אזור, בשיתוף משתלת אזור
  • עוד באותו נושא:
  • משתלה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully