וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה מוצאים עץ נוי בוגר ומושלם לשתילה?

בשיתוף אילן משתלות, בשיתוף אילן משתלות

30.1.2020 / 8:53

החלטנו לטפח את החצר ליד המערכת. פנינו לעשרות חברים כדי להתייעץ איתם. כמה מהם הפנו אותנו ל"אילן משתלות" וזה התברר כמהלך הכי טוב שעשינו

אילן משתלות. אילנית תורג'מן,
אילן משתלות/אילנית תורג'מן

חיכינו יותר מדי זמן, אבל סוף סוף החלטנו לטפח את החצר הגדולה של המערכת. חשבנו לשתול שם עץ נוי בוגר שישנה לחלוטין את המראה של הגינה הקטנה. התייעצנו עם חברים שהציעו סוגי פתרונות שונים, אבל רוב אלה שיש להם חצר, הפנו אותנו ל"אילן משתלות".

הלכנו לברר וגילינו שמדובר במשתלה מקצועית המייצרת ומשווקת עצי נוי בוגרים בסיטונאות לכל חלקי הארץ. מיד היה לנו ברור - זו מהמשתלות המובילות בארץ בתחום גידול עצי נוי.

לקוחות קבועים שלהם אמרו לנו: "הם כל הזמן עוסקים בתהליכי פיתוח של זני עצים חדשים. הם משחקים תפקיד ראשי בכל הקשור בהדגשת החשיבות של טיפוח וטיפול נכון בעצי נוי בארץ. העצים שם הם עצים המיוצרים בדרך כלל לגינון ציבורי, בעלי גזע מעוצב. הם משווקים את העצים בעיקר לעיריות, גינון מוניציפלי, רשויות, ופרויקטים לאומיים".

התחלנו לברר וגילינו שהמשתלה היא הספקית הבלעדית של פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, שביל האופניים בנתיבי איילון, וכן לקחה חלק משמעותי בפרויקטים גדולים אחרים כמו עיר הבה"דים, פארק אריאל שרון, רכבת העמק, מתחם שרונה, מתחם תוצרת הארץ, כיכר דיזינגוף החדשה ועוד פרויקטים רבים וגדולים בפריסה ארצית.

קפצנו לביקור לאחר תיאום מראש. מהרגע הראשון התאהבנו. המשתלה פרוסה על פני 500 דונם של עצים. המגוון שם אדיר, זנים וסוגים בלי סוף.

ברור מעל כל ספק כי מה שמוביל את המשתלה הזו זה הסטנדרט הגבוה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נשיא צ'כיה שתל עצים במסגרת קמפיין לדרום ירוק בשנה שעברה. יח"צ,
נשיא צ'כיה שתל עצים במסגרת קמפיין לדרום ירוק בשנה שעברה "/יח"צ

המבקרים במשתלה מבינים מהרגע הראשון שכאן הציבו רף סטנדרטים מאוד גבוה . צוות המשתלה משרה תחושה נעימה של שקט נפשי, אתה מרגיש שאתה בידיים של מקצוענים שאוהבים מאוד את התחום שלהם ואת הלקוחות, וזה בהחלט עושה חשק לקנות שם את העצים שאתה מחפש.

לקוחה קבועה שהכרנו בסיור אמרה: "הם פעילים כבר 25 שנה והניסיון הזה משתקף באיכות. איתי, שהוא היום המנהל המקצועי, הוא כבר הדור השלישי שמוביל את העסק המשפחתי הזה בו לכולם יש השכלה בתחום. אני כלקוחה רואה בהם מובילים בתחום ולדעתי, המשתלה היא הסמן הימני שכל השוק מתיישר לפיו".

לקוח אחר סיפר שהשירות של המשתלה הוא מושלם: "הם הגיעו לגינה שלי, שאלו לגבי מזג האוויר באזור לאורך השנה, בדקו גם את סוג האדמה והתאימו את זן העץ לאדמה, כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. הם לא עזבו אותי עד שהיו בטוחים שהעץ ישגשג במשך שנים רבות".

ל"אילן משתלות" יש אתר עם קטלוג מפורט ביותר על עצים, ממש אנציקלופדיה עם מידע שימושי מאוד. האתר הוא כלי עזר לעוד רבים העוסקים בתחום וגם ללקוחות פרטיים.

מתברר שבית העסק הזה פעיל מאוד מבחינה קהילתית. הם תורמים עצים לבסיסי צה"ל, לחטיבת מג"ב, לעיר הבה"דים. בתקופת השריפות בעוטף עזה הם יזמו קמפיין "דרום ירוק" ותרמו מאות עצים לעוטף ולפריפריה.

אילן משתלות. אילנית תורג'מן,
אילן משתלות/אילנית תורג'מן

בסיור פגשנו קבוצות של אדריכלים ומעצבי פנים בכירים מהמרכז. אלה מגיעים להשתלמות מקצועית וכמוהם גם מחלקות גינון מרוב הערים בישראל.

הבעלים סיפר לנו: "תחזוקת העץ לאחר שרכשתם, חשובה לנו מאוד. העצים שלנו מעוצבים בצורה כזאת שתמיד תהיה להם המשכיות, בלי פגמים ובעיות שידרשו תחזוקה אינטנסיבית בעתיד. העצים מעוצבים לפי סטנדרטים אירופאיים, לכל זן או מין של עץ יש פרוטוקול לפיו אנחנו עובדים. אנחנו שמחים להדריך את לקוחותינו, מקצועיים ופרטיים כאחד, באופן הנכון בו יש להמשיך לטפח את העצים שרכשו מאיתנו.".

אכן, מקום מקסים! חבורת מקצוענים שיודעים לתת שירות שמילא אותנו תקווה וגאווה לגבי עתיד עצי הנוי והגינון הציבורי בישראל.

איש קשר איתי- 054-4354617
טלפון: 0544354617, .08-8573047
שעות קבלה: 08:00-16:00 בתאום מראש בלבד.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

יום עיון מחלקת שפ"ע עיריית תל אביב באילן משתלות

בשיתוף אילן משתלות, בשיתוף אילן משתלות
  • עוד באותו נושא:
  • משתלה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully