וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון מבינה בקפה

בשיתוף קפה קרמה, בשיתוף קפה קרמה

29.1.2020 / 17:09

יצאנו לשאול את תושבי רמת השרון לגבי בית הקפה האהוב עליהם, כי הרי זו עיר של בתי קפה. "קפה קרמה" מרחוב יצחק אלחנן 5 זכה במירב הקולות. קפצנו להכיר את המקום וחזרנו מאוהבים

קפה קרמה. דיוויד ששון,
קפה קרמה/דיוויד ששון

לרגל סדרת כתבות הקפה שאנו עושים החודש, החלטנו לערוך מדגם רחוב ברמת השרון - עיר של בתי קפה. קבלנו עשרות תשובות וביניהן בלט מאוד מיקומו הגבוה של "קפה קרמה". קפצנו לבדוק את בית הקפה שמציע מגוון ארוחות בוקר, קינוחים, תפריט צהריים וערב. מתן שנק הבעלים מריץ את הקפה המוצלח הזה שמלאו לו 15 שנים ואין פלא.

כבר מדלת הכניסה אתה יכול להבחין באווירה החמימה-ביתית, בסדר והניקיון המופתי. אתה מרגיש שם בבית, מרגיש כאורח רצוי.

הקפה השכונתי מצטיין גם בעבודה קהילתית של ממש: כאן כולם מכירים את כולם, משוחחים על ענייני היום ומפתחים קשרים אישיים ומסחריים. לנו צדו את העין סדרת המרקים, עשירה במספר ומגוון מנות ללא גלוטן וטבעוניות- החל מארוחות בוקר, מרקים, צהריים וערב.

לקוחה קבועה שפגשנו במקום אמרה: "זה קפה כמו בסיפורים. אוכל מוקפד וטעים, חומרי גלם בטופ של הענף, מנות נדיבות. אפשר למצוא פה מנות גריל של בשרים ודגים פשוט טריים ומעולים".

קפה קרמה. דיוויד ששון,
קפה קרמה/דיוויד ששון

הבעלים הוא חיה וותיקה בענף. פעילותו בתחום המסעדנות חצתה יבשות והמומחיות שרכש באה כאן לידי ביטוי בכל פינה. אתה מיד מבחין שהעסק ממטופל נכון, שלוקחים אותך אישית, אין כאן טעויות ולא חפיף. גם שירות המשלוחים לאזור רמת השרון, מתוקתק.

לקוח קבוע שהכרנו במקום אמר: "אני אוהב שיש כאן מגוון רחב של מנות ,עם דגש על תבשילים בייתים ומנות קלילות כמו פסטות, סלטים, מוקפצים. תמיד אמצא כאן ספיישל יומי מפתיע לפי העונה וגם מנות ראשונות מפתיעות. את מגוון הבשרים על הגריל, אפשר להזמין כארוחה עסקית בערב. זה כולל מנה ראשונה לבחירה, פלטת בשרים מהגריל, קינוח ושתי כוסות יין ב-189 שקלים. מחיר נהדר לתושבי הסביבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קפה קרמה. דיוויד ששון,
קפה קרמה/דיוויד ששון

החוויה שלנו היתה נהדרת. טעמנו מבחר מרקים כולל מרקים טיבעוניים על בסיס ירקות, הכל נעשה במקום במתכון ביתי. ההקפדה על הניקיון, השירות והטעם ראויה לשבחים רבים. חווית הבילוי מעולה.

לקראת סיום למדנו שבערב, בהזמנת מנה עיקרית לסועד, תינתן כוס יין במתנה על חשבון הבית. בשעות הבוקר, הזמנת ארוחת בוקר זוגית תזכה אתכם בשייק בריאות בחינם.

בית הקפה הזה פשוט מצוין. תושבי רמת השרון בחרו נכון. אנחנו נחזור לפה.

להזמנות ובירורים- 03-5409430

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף קפה קרמה, בשיתוף קפה קרמה
  • עוד באותו נושא:
  • בתי קפה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully