וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו: פייט קלאב מודיעין

בשיתוף פייט קלאב, בשיתוף פייט קלאב

29.1.2020 / 16:14

זה בדיוק כמו שזה נשמע לכם. בית ספר לאומניות לחימה שיהפוך את הילדים שלכם ואותכם לספורטאים מצויינים ויעזור לכם למצוא תרפיה בריאה ושפויה בין הלחצים שמסביב

פייט קלאב. אמיל באדר,
פייט קלאב/אמיל באדר

באזור התעשייה שילת מתרגשים מאוד. בבית גלי (מעל מחסני תאורה), נפתחה שם החודש האקדמיה לאומנויות לחימה בניהולו והדרכתו של איליה גרד, מתאגרף מקצועי ועמוס תארים עולמיים. איליה שב לישראל לאחר היעדרות בת 11 שנים וגייס צוות מאמנים ברמה בינלאומית. הוא סיים לבנות את האולם המרווח והשקיע בו באבזור ובציוד חדש ומקצועי.

השמועה על המקום הזה עשתה לה כנפיים למודיעין והסביבה ואל שיעורי הניסיון נהרו נשים, גברים ונוער - מגיל 10 ומעלה. בתפריט האימונים: אגרוף תאילנדי, ג'יוג'יטסו ברזילאי, MMA, יוגה ועוד.

איליה גרד מספר: "אני מקצוען בתחום כבר 16 שנים. זו פעילות שבנתה אותי וסייעה לי לייצג את המדינה לאורך תקופה ארוכה בתחרויות מסביב לעולם. לפני שנים רבות נסעתי לתאילנד שהיא המקור לספורט האגרוף התאילנדי, שם גרתי במשך 9 שנים, בהן התאמנתי עם אלופים גדולים מרחבי העולם. משם התפתחתי והוזמנתי לתחרויות בינלאומיות. ייצגתי את ישראל בכבוד בלמעלה מ-15 מדינות מסביב לעולם כולל מלזיה המוסלמית. התאמנתי בבנקוק בבית הספר הכי מקצועי לאגרוף תאילנדי".

פייט קלאב. אמיל באדר,
פייט קלאב/אמיל באדר

ההתחלה שלו היתה פחות נעימה. כשמכירים את איליה נחשפים לילדות בעייתית. המזל שלו היה אהבתו לספורט. "בגיל 16 החלטתי שאני אקח את זה למקום פוזיטיבי. נרשמתי למועדון אגרוף תאילנדי של 'בני קוגן' בירושלים ותוך חודשיים של אימונים יצאתי לקרב הראשון שלי ומשם לחיים של ספורטאי".

לקוחות ראשונים שנרשמו לפעילות מספרים שהניסיון של איליה מוגש בכל אימון. באימונים הוא שם דגש על טכניקה נכונה ואווירה כייפית במועדון.

תלמידים שפגשנו במקום סיפרו שהאימונים מאתגרים וגורמים לגוף לתחושת בריאות וחיות. ניתן היה להבחין בהורים שמבקשים להפנות את האנרגיות של הבנים שלהם לטובת ספורט בריא וערכי.

איליה מספר לנו: "אני יודע שיש ילדים שגדלו כמוני, עם עודף אנרגיה, חוסר בטחון ומשמעת עצמית. זה ספורט מחנך שיכול לעזור להם לפרוח. תמיד חלמתי לקחת ילדים ובני נוער ולתת להם את הכלים לגדול עם בטחון וערכים ספורטיביים. ואולי יום אחד גם לצאת ולייצג את המדינה בכבוד.

"אני מנחיל את הידע שלי מהניסיון שצברתי עם השנים. זה כיף לראות שכבר בימי הפעילות הראשונים, נרשמו קבוצות נשים וגברים שמתאמנות לחוד. בגילאי 10 עד 18 פועלות קבוצות לילדים ונוער".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פייט קלאב. אמיל באדר,
פייט קלאב/אמיל באדר

קפצנו למכון הספורט להתרשמות. לקוחות סיפרו בהתלהבות שהמקום נעים, נקי ונוח. הרמה גבוהה מאוד. המתאמנים מדווחים על תחושה פיזית מצוינת, רעננות והנאה גדולה מהפעילות הקבוצתית שיוצרת חברויות חדשות.

"חשוב לי שאנשים יבואו לראות במה מדובר ואת מהלך האימון. 90% מהאנשים שמגיעים לאימון ניסיון גם נרשמים. אני רוצה לבנות מועדון ברמה בינלאומית במודיעין. יש לנו מקום מקצועי ורמת אימון גבוהה. הבאתי אפילו את המאמן ז'אן קארלוס מברזיל (5 פעמים אלוף ארה"ב בג'יוג'יטסו ברזילאי) להעביר אימוני MMA ו-BJJ, שאימן עשרות אלופי עולם ולוחמים בכירים ב UFC".

"יש לנו מנוי ללא הגבלה במחיר שווה הכולל אגרוף תאילנדי, ג'יוג'יטסו ו- MMA למי שרוצה להתאמן בכל יום, כולל בשישי".

המקום פתוח כל יום, לקבוצות גדולות, קבוצות פרטיות ואימונים אישיים.

לפרטים נוספים ניתן להתקשר: 053-9234919.

ההתרשמות שלנו הייתה חווייתית ומלאת אדרנלין. האימון היה כמו תרפיה לראש, שכחנו מהכל ונהנינו מהגוף ותחושת הביטחון העצמי שהעניק לנו האימון. הרגשנו שהשקענו בעצמנו.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף פייט קלאב, בשיתוף פייט קלאב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully