וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הכושר שריגש אותנו עד דמעות

בשיתוף טום דבש, בשיתוף טום דבש

29.1.2020 / 15:56

טום דבש גמגם בכבדות במהלך ילדותו ואף מומחה לא הצליח לעזור לו. לבסוף הצליח דבש להתגבר בעצמו על הבעיה. את המשמעת שרכש הוא מעביר לאימוני הכושר

טום דבש. יח"צ,
טום דבש/יח"צ

אחד הדברים האהובים על חברי מערכת "המומחים" היא מציאת אנשי מקצוע שונים שמאחוריהם יש סיפור מעורר השראה. כחלק מכתבות בנושאי ספורט ותזונה שאנחנו עורכים כבר למעלה משנה, קיבלנו מידע על איש מקצוע צעיר שעושה לעצמו שם בעיר ראשון לציון, טום דבש שמו.

מפיקה של המערכת יצאה למכון כושר מוכר בעיר, לפגוש את טום ולספר את סיפורו המדהים, היא התרשמה מהאיש וסימנה אותו כאחד שבקרוב מאוד יעשה לעצמו שם בכל רחבי ישראל.

עד גיל 18 טום סבל מגמגום כבד, לא משנה לכמה אנשי מקצוע שונים ומומחים בתחום הוא פנה, אף אחד מהם לא הצליח לעזור לו להתגבר על המכשול הרגשי. לעומת אחרים, טום עשוי מחומרים שונים לגמרי, לכן באופן עצמאי ובעזרת טכניקה אישית שפיתח לעצמו, הצליח להיפטר מהגמגום באופן מלא, עד כדי כך שבתפקידו כמפקד בצבא, גם כאשר פיקד על עשרות אנשים עשה זאת ללא בעיה.

טום דבש. יח"צ,
טום דבש/יח"צ

תוך כדי תנועה הוא הבין את היכולת שלו לסגל משמעת עצמית גבוהה וכיצד בעזרה הוא יכול להתגבר על כל מכשול שהחיים מציבים, לכן החליט ליישם זאת גם בתחום הכושר האישי.

את הכשרתו המקצועית בתחום הספורט עשה טום במכון וינגייט. כאשר פגשתי את טום במכון, היה קשה לי מאוד לשוחח עימו, כל כמה רגעים הגיעו אליו מתאמנים שונים, ללחוץ לו את היד, להגיד שלום ולהודות לו על טיפים שהעניק להם על אימון ותזונה נכונה. על כך טום סיפר לי: "כילד הייתי ילד רזה מאוד, מעבר לגמגום אחת המטרות שהצבתי לעצמי היתה לעלות במשקל אבל בצורה חכמה.
לצערי כיום ישנם לא מעט מאמנים שמציעים תוכניות תזונה מבלי שלמדו זאת. אומנם לא בכל דבר צריך לפנות ליועץ תזונתי, אבל אם מישהו הולך לאיבוד זו בהחלט המלצה, מעבר לזה, הטיפ הבסיסי ביותר לכל מתאמן הוא כי חייבים לאכול ארוחות מסודרות, לאכול פחות מכמות הקלוריות ששורפים באימון, על מנת להגיע לאיזון הנכון".

טום מתמחה באימוני TRX, אימוני משקל גוף כנגד אביזרים שונים, בתוכם הוא משלב אימונים פונקציונליים שונים.

שאלתי את טום, מדוע בכלל לקחת מאמן אישי, הוא הסביר, "תראי, יש המון מידע באינטרנט וביו-טיוב, אבל בסופו של דבר יש הבדל עצום בין לקרוא או לראות איך מתאמנים מרחוק, לבין הצורה שבה מיישמים זאת בשטח. המטרה העיקרית של מאמן כושר אישי הוא להתאים את התרגילים הנכונים, להדגים מקרוב איך עושים את התנועות נכון על מנת למנוע פציעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טום דבש. יח"צ,
טום דבש/יח"צ

"מעבר לזה יש את העניין המנטלי, את בטח יודעת איך זה כשיש את ההתלהבות הראשונית, נרשמים לחדר כושר, משלמים כסף, מתחייבים לשנה ואז לאחר חודשיים מגיעה המשוכה הקשה הראשונה, הקושי להתמיד במטרה, רבים מתייאשים ומוותרים לעצמם ומפסיקים להגיע. זה קורה רק משום שלא היה מישהו צמוד שילווה אותם, ידריך אותם ויהיה שם למשענת מנטלית, שיעזור להם לשמור על מוטיבציה גבוהה לאורך כל הדרך, את שני הדברים הללו אני עושה".

טום דבש מאמן כושר אישי מזן אחר, מבריק, בעל ידע מקצועי נרחב ובעיקר, סיפור חיים מעורר השראה שבעזרתו יודע להדריך גם אחרים להתגבר על מכשולים בחיים, הוא ההוכחה כי אפשר לנצח את הכל בדרך למטרה.

טום מאמן אישי, זוגי וקבוצתי בסטודיו בראשון, כמו כן אפשרי לתיאום אימונים אישיים עד הבית באזור ראשל"צ והסביבה.

טלפון של טום ליצירת קשר: 054-6731860.

עמוד האינסטגרם

בשיתוף טום דבש, בשיתוף טום דבש
  • עוד באותו נושא:
  • מאמן כושר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully