וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו מקום שבו אוהבים את הרכב שלכם יותר מכם

בשיתוף EMP, בשיתוף EMP

29.1.2020 / 15:25

ב-EMP תוכלו להעביר את הרכב שלכם טיפול שיתקן כל נזק לפח ואף יעזור במניעת נזקים עתידיים. במקום גם מייצרים שטיחים לרכב בהתאמה אישית

מוסך EMP. יח"צ,
EMP/יח"צ

מזג האוויר הקשה שפקד את מדינת ישראל בשבועות האחרונים הוביל לא רק לשטפונות ופגיעה בתשתיות, גם כלי הרכב השונים קיבלו מכה אחת הגונה. אחד מהעורכים של צוות "המומחים" סיפר באחת מישיבות הצוות כי מכת ברד שנמשכה במשך דקות ארוכות במקום מגוריו בהוד השרון, פגעה קשות בפח של רכבו.

החלטנו לחפש אחר מקומות שיכולים לתקן ולמנוע נזק עתידי של מזג אוויר קיצוני. לאחר מספר ימים שבהם שוחחנו עם מספר גדול של אנשי מקצוע בענף הרכב, הגענו אל EMP, סדנת רכבים בטכנולוגיה מתקדמת ציפוי ננו קרמי ודייטלינג לרכבים, אופנועים, כלי שייט ועוד.

שלושה מפיקים חברי המערכת הצפינו למפרץ חיפה, לרחוב המסגר 10 אלו הם הרשמים שלהם מהמקום. אם יש מילה אחת שיכולה לתאר במדויק את הנעשה ב-EMP תהיה זו המילה, מבריק.

מדובר במקום אשר מעניק דיטיילינג מקיף לרכב וייצור שטיחי יוקרה, שיקום פנימי וחיצוני של כלי רכב, תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר.

הבעלים של החברה הוא אלי מלכה, חבר איגוד של IDA, איגוד הדיטילינג העולמי, יבואן רשמי של חברת ,Nano Ceramic Protect אשר משווקת ציפוי ננו למעלה מ-40 מדינות בעולם.

מוסך EMP. יח"צ,
EMP/יח"צ

שוחחנו עם אלי וביקשנו ממנו לספר לנו, מה הערך המוסף של המקום וכיצד זה יכול לעזור לבעלי הרכבים השונים להגן על רכביהם ונזקי מזג האוויר, הוא שמח להרחיב לנו בצורה מפורטת ומעשירה: "המקום הינו מרכז לשיקום, חידוש ושימור כלי רכב, זה כולל שחזור מקוריות הצבע לרמת יצרן. תוך שימוש בחומרים וציוד המתקדם והאיכותי בעולם. השימור הקרמי של כלי הרכב ממגן מראש את המכונית מפני לשלשת יונים, שרף עצים, קרני שמש UV, הידרופוביה - שריטות עדינות הנוצרות משטיפות ותחזוקה, גשמים עזים וכו'. כך שלאחר מכן קל לתחזק את הרכב ולשטוף אותו ללא יצירת נזקים".

בנוסף גם תא המנוע זוכה לטיפול מפנק והוא עובר תהליך של ניקוי יבש בעזרת חומרי פרימיום מיוחדים שמיובאים מחו"ל ותהליך הניקוי הוא ללא מים כלל לאחר מכן כל תא המנוע מצופה בשכבת ננו כך שהמנוע חוזר להיות נקי וחדש לרמת מפעל.

גם פנים הרכב עובר את אותו התהליך בניקוי עמוק של הריפודים, הפלסטיקה, גג ואפילו חידוש לוח שעונים, הגה וכו'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שטיחים בהתאמה אישית. EMP,
שטיחים בהתאמה אישית/EMP

שטיחי יוקרה

דבר נוסף שמצאנו במקום זו מחלקה מיוחדת לייצור של שטיחי יוקרה לרכב בעיצוב אישי, ניתן לעשות זאת גם עם 100 אחוז התאמה לדגם הרכב.

השטיחים המעוצבים עשויים מעור תעשיתי צמר סינטטי, אלקנטרה. במספר דגמים וצבעים אשר עוצבו בלעדית על ידי מעצבי אופנה וקיבלו את אישור מכון התקנים.

הייחודיות הגדולה ביותר של EMP מעבר לביצוע של ציפוי ננו קרמי או ייצור שטיחים, זו העובדה שכל לקוח שמגיע בבוקר ומשאיר את הרכב שלו לטיפול, מקבל אותו בצורה מושלמת באותו היום, משום שבמקום מקפידים לעבוד על רכב אחד בלבד בכל יום, על מנת להעניק לו את הטיפול הראוי במאה אחוז של תשומת לב של כל העובדים כולם.

שובר שוויון נוסף זו היכולת שלהם לנטרל ריחות עובש, תחב וריקבון בתא הנוסעים. הצטברות בקטריות יכולה להיגרם מאי שימוש במזגן במהלך חלק מעונות השנה, או מגשמים שחדרו אל תוך הרכב, חניה מתחת לעצים ונשירת עלים לתוך כונסי האויר ,הנטרול נעשה על ידי מכשור מיוחד בטכנולוגיה חדישה ובלעדית של EMP.

רכב הוא הקנייה השנייה המשמעותית של כולנו אחרי בית, אנחנו נמצאים בו לא מעט שעות במשך היום, ובמדינה עם מזג אוויר קיצוני של חום וקור, כדאי וחשוב מאוד לשמור גם עליו.

‏EMP מעניקים שירות אישי מיוחד, 100 אחוז של מקצועיות, ידע, טכנולוגיה מתקדמת וגימור סופי שיחזירו לרכבכם את הברק בעיניים ואת היופי הפנימי במחיר שיפתיע גם אתכם!!!

EMP, רחוב העמלים 4, חיפה

מספר טלפון ליצירת קשר: 054-6416460

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף EMP, בשיתוף EMP
  • עוד באותו נושא:
  • מוסך
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully