וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על בועז שוורץ, הנהלת דויטשה בנק העולמית, והקשר לישראל

בשיתוף בועז שוורץ, בשיתוף בועז שוורץ

29.1.2020 / 14:06

לבנק הגרמני הגדול יש קשר רב שנים עם מדינת ישראל, מתוך זיהוי תפקידה המרכזי של המדינה בכלכלה העולמית. המנכ"ל בישראל בועז שוורץ מגשר בין ישראל לבנק

מטה ענקית הפיננסים דויטשה בנק בפרנקפורט. AP
דויטשה בנק/AP

הקשר של דויטשה בנק לישראל אינו חדש. הוא מתקיים כבר עשרות שנים. מלבד מינויו של בועז שוורץ לתפקיד המנכ"ל של סניף ישראל, שהביא את השלוחה הישראלית של הבנק למחזור הכנסות של 150 מיליון דולר לשנה, הבנק יכול לזקוף לזכותו שלל הצלחות בניהול עסקאות ענק מורכבות עם תאגידים וחברות ענק במשק הישראלי.

הנהלת הבנק, המחזיק בסניפים ב-73 מדינות ברחבי העולם, מבינה את כוחה של ישראל כשחקנית מרכזית בתחומים רבים וחשובים ברמה הגלובלית וכחלק מתוכניותיה ארוכות הטווח, מעוניינת גם לחזק את מחויבות הבנק כלפי ישראל וחיזוק מעמדה הכלכלי בעולם.

הבטחה להשקעה מוגברת בטכנולוגיות ישראליות

מקומה הנכבד של ישראל בתחום הטכנולוגיה העולמית, הביא את מנהלי הבנק להבטיח השקעה ניכרת ומוגברת של משאבי הבנק בישראל לצורך הקמה של מרכז טכנולוגי בארץ.

טיפוח והשקעה של הבנק העצום הזה בישראל נובע מיכולתו של המשק הישראלי לשקף יכולות גבוהות במיוחד והחיבור הטבעי עם גרמניה מתבסס על תעשיית הרכב החזקה של גרמניה, עם הפיתוחים הטכנולוגיים המדהימים, שהתרחשו בישראל בשנים האחרונות - דווקא בתחום תעשיית הרכב.

כפי הנראה, השקעת הבנק בישראל משתלבת יפה עם תכנית הייעול של דויטשה בנק, שפתח בסדרת צעדים מרחיקי לכת לצורך צמצום הוצאות והגדלת הרווחים שלו. חיבור כזה של הבנק הגדול, עם גורמים מתפתחים במשק הישראלי, עשוי להיות מעניין ומשמעותי.

דויטשה בנק, סניף ישראל

מאז החל דויטשה בנק לפעול במסגרת סניף ישראלי, בראשותו של דוקטור בועז שוורץ, פעל בעיקר כנותן שירות לחברות ענק ותאגידים, כשהוא מנהל עסקאות נדל"ן, תעשייה והייטק.
בין העסקאות המוכרות, שנוהלו על ידי הבנק, בהובלת שוורץ, ניתן למנות את רכישת סלקום על ידי דיסקונט, רכישת בזק על ידי ידי קרן השקעות, רכישת חלק ממניות בנק דיסקונט וכן מחקרי שוק ופיתוח מוצרים פיננסים אפקטיביים, העוסקים בעיקר בתחום צמצום הסיכונים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בועז שוורץ - מנכ"ל דויטשה בנק בישראל

בועז שוורץ מכהן בתפקיד מנכ"ל הסניף הישראלי 20 שנה בקירוב. הוא הגיע לתפקידו לאחר שרכש תואר דוקטור לכלכלה באוניברסיטאות נכבדות בארצות הברית ושב לישראל, כדי לעסוק בתחום הכלכלה כשכיר, כעצמאי ואף כמרצה באוניברסיטת תל אביב.

כיום שוורץ נחשב לאחת הדמויות המוכרות בכלכלה העולמית, אחד הגורמים החשובים לצמיחה של דויטשה בנק העולמי ונציג נכבד של ישראל בתחום הכלכלה, הפועל ללא הרף לטובת המשק הישראלי.

השילוב של דויטשה בנק ובועז שוורץ

לסיכום, החיבור המסקרן בין דויטשה בנק למשק הישראלי ממשיך ליצור השפעות מעניינות וחיוביות על שני הצדדים, כאשר בועז שוורץ משמש כגשר איתן ונכבד בין השניים. כנציג ישראלי בעולם, הוא מייצג את ארץ מוצאו בכבוד וכנציג הבנק הגדול של גרמניה, הוא נמצא בעמדת כוח המאפשרת לו להשפיע לטובה על התחומים אותם הוא מוביל בהצלחה.

בשיתוף בועז שוורץ, בשיתוף בועז שוורץ
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully