וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרת שיער בלייזר - כל מה שצריך לדעת

בשיתוף נאטורפיל, בשיתוף נאטורפיל

29.1.2020 / 13:05

איך עובדת הסרת שיער באמצעות ליזר, מי מוסמך לבצע אותה ולמי זה מתאים? כל מה שרציתם לדעת על הדרך לעור חלק

אשה עם רגליים חלקות. ShutterStock
רגליים חלקות/ShutterStock

בימינו, מקובל מאוד לבצע טיפולים להסרת השיער המיותר מהגוף. אנשים רבים שמאסו בשיטות הגילוח והשעווה וכל יתר הפתרונות הפחות יעילים, עברו לשיטה המקובלת והנפוצה ביותר שהיא - הסרת שיער בלייזר. איך זה עובד? מה הסיכויים? למי מתאים הטיפול? ואיך מתחילים? הגיע זמן לעשות קצת סדר בעניין.

1. מה זה הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר הוא טיפול אסתטי רפואי המתבצע באמצעות מכשיר לייזר רפואי ייעודי, שפולט קרן אור. קרן הלייזר עוברת דרך השכבה העליונה של העור והורסת את זקיק השיער. הפעולה עוצרת את צמיחת השיער מהזקיק. רק זקיק פעיל יכול להיהרס על ידי לייזר. זקיקים רדומים אינם נפגעים וממשיכים להצמיח שיער לפי קצב מחזוריות צמיחת השיער, לכן יש לבצע סדרת טיפולים על מנת להגיע לתוצאה היעילה והרצויה ביותר.

2. האם ניתן להסיר שיער לצמיתות?

לצמיתות הינו מושג שטבעו בחברות רבות על מנת להגיע לקבל רחב יותר בנסיון למכור חלום לא אפשרי של גוף חלק משיערות. השיטה היעילה והבטוחה ביותר שקיימת היום הינה הסרת שיער בלייזר וגם בשיטה זו, לא ניתן להתחייב למאה אחוזים של הסרת השיער. מטרת הטיפול הינה דילול משמעותי של השיער הקיים. השיער הינו חלק מהגוף שלנו שמשתנה כל הזמן. לעיתים צמיחת שיער יכולה להתחזק בתגובה לשינוי הורמונלי ו/או שימוש בתרופות מסוימות, שינויים הורמונליים בעקבות גיל ועוד. אם נסכם, גופנו גוף חי ונושם ואנו עוברים שינויים הורמונליים לאורך כל תקופת החיים שלנו ולא ניתן לתת הבטחה של הסרת שיער לצמיתות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

3. למה מומלץ לבצע סדרת הטיפולים ולא טיפולים יחידיים לפי הצורך?

ברשתות אסתטיקה גדולות, כמו נאטורפיל, ממליצים לרכוש את סדרת הטיפולים ולבצע את הטיפולים לפי רווחים המוקצבים לאזור הטיפול. המרווחים בין הטיפולים נקבעים לפי מחזור צמיחת השיער באזור הטיפול. למשל, מחזור צמיחת שיערה ברגליים הרבה יותר ארוך מאשר באזור הפנים. רכישת סדרת הטיפולים מאפשרת להיצמד לקצב מומלץ של הטיפולים וכך להגיע לתוצאה המיטבית לאורך זמן. אחרי סיום סדרת הטיפולים ניתן לבצע טיפולי תחזוקה בודדים לפי הצורך.

4. מי רשאי לבצע הסרת שיער בלייזר?

מכשיר הלייזר להסרת שיער הינו מכשיר רפואי ולכן הפעלת מכשיר לייזר דורשת מיומנות ואחראיות. לפי התקן רק אדם בעל השכלה רפואית ו/או עובד בפיקוח של רופא, רשאים לבצע טיפולים עם מכשיר לייזר. ברשתות אסתטיקה גדולות מקפידים יותר על כללי הפעלת לייזר על מנת להפחית את הסיכונים.

לפני חתימת חוזה לביצוע טיפולי לייזר - חשוב לברר ולוודא מי מבצע את הטיפול ובאיזה מכשיר.
נאטורפיל נותנת התחייבות בכתב שהצוות המטפל מורכב מרופאים/ות אחים/יות וכן מבעלי השכלה רפואית שאינה מוכרת בישראל, כולם מיומנים בטיפולים להסרת שיער בלייזר.

5. מי אסור לבצע טיפולי לייזר?

הסרת שיער בלייזר הינו הליך אסתטי רפואי ולכן ישנם מצבים בריאותיים שונים שבהם לא ניתן לבצע את הטיפולים. הרשימה היא די ארוכה: נשים בהיריון, אנשים עם בעיות עור שונות, חולי סכרת ומחלות כרוניות שונות וכד'.

בטרם רוכשים סדרת טיפולים להסרת שיער, חשוב להגיע לפגישת יעוץ ואבחון, בנאטורפיל האבחון מתבצע באמצעות מכשיר דרמוסקופ דרכו ניתן לאבחן התאמה טובה יותר לטיפולים, דיאלוג פתוח עם היועצת בסניף יעזור לקדם את יעילות ובטיחות הטיפול.

6. איזה גוון עור ושיער מתאימים להסרת שיער בלייזר?

לבעלי עור בהיר ושיער כהה, אין מה לדאוג, אלו הנתונים האופטימליים לביצוע הטיפול. גם בעלי עור כהה יכולים לבצע את הסרת שיער בלייזר בהצלחה עם מכשירי לייזר שעובדים בשיטת ה-SHR.

ישנם כמה יתרונות למכשירי לייזר העובדים בטכנולוגיית SHR: הטיפול מופחת כאב, מורגש מעין עקצוץ בזמן הפגיעה בזקיקי השיער. שיער בלונדיני בהיר או ג'ינג'י באזור הטיפול עדיין לא ניתנים להסרה בלייזר.

שיער דק מאוד ושיער פלומה קשים להסרה בלייזר ונדרשים יותר טיפולים להשגת דילול משמעותי.

7. כמה עולה הטיפול?

לאור ביקוש גבוה לטיפולי הסרת שיער בלייזר, שאלת המחיר מאוד רלוונטית.

התקדמות הטכנולוגיה ותחרות בתחום הסרת שיער בארץ, הורידו משמעותית את מחירי הטיפול, היום ניתן לרכוש את חבילת הטיפולים של הסרת שיער בלייזר במחיר סביר ולהיעזר בפריסת תשלומים נוחה.

ברשת נאטורפיל ניתן לפרוס את התשלום עד ל- 72 תשלומים.

הרשתות הגדולות לעיתים מציעות ללקוחות חדשים מבצעים שווים לכל נפש - כמו בלאק פריידי, מבצעי חגים וכד'. כך ניתן לרכוש את סדרת הטיפולים במחיר זול יותר.

טיפול הסרת שיער בלייזר הוא הטיפול הנפוץ בארץ בתחום האסתטיקה. ניתן לקבל את הטיפול בקליניקות פרטיות וברשתות הגדולות.

הסרת שיער בלייזר לאורך זמן משפרת את איכות החיים, את הדימוי העצמי ומעניקה הקלה משמעותית ברוטינת הטיפוח היום יומית. הטיפול מתאים הן לנשים והן לגברים ופופולרי באותה מידה. האזורים הנפוצים אצל נשים : שחי, מפשעות, פס טבור רגליים וידיים. גברים נוטים לבצע טיפולי הסרת שיער באזורי חזה, בטן, גב, כתפיים, ידיים ולעיתים גם מכל הגוף.

רוצה לבדוק האם טיפול הסרת שיער בלייזר מתאים עבורך?

חייגו עכשיו 8844* וקבעו תור ליעוץ ואבחון בסניף הקרוב לביתכם, ללא עלות!

בפגישה, תזכו לייעוץ ללא עלות וכן תקבלו אבחון להתאמה לטיפולי הסרת שיער בלייזר- באמצעות מכשיר האבחון-הדרמוסקופ.

בחסות אקטיביטק בע"מ - שיווק דיגיטלי

בשיתוף נאטורפיל, בשיתוף נאטורפיל
  • עוד באותו נושא:
  • הסרת שיער
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully