וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמן עושה את שלו - אבל יש לכם דרך להתמודד עם זה

בשיתוף ד"ר אופיר שיין, בשיתוף ד"ר אופיר שיין

29.1.2020 / 9:22

לא חייבים לתת לזמן לפגוע במראה החיצוני שלכם ובהרגשה הפנימית. מנתח פלסטי טוב יעזור לכם להישאר צעירים

אילוסטרציה. ShutterStock
ניתוח פלסטי/ShutterStock

כולם מכירים את ההרגשה של לקום, להסתכל בראי, ולהיווכח שהפנים הניבטות אליכם הן לא כמו שזכרתם - העור כבר לא מתוח ובוהק, העיניים עייפות והקמטים כבר מופיעים.

אם גם אתם מרגישים את שיני הזמן כדאי שתדעו שהיום אפשר גם אחרת, כלומר להחזיר את הגלגל אחורה ולהיראות צעירים יותר. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות כירורגיה פלסטית. עם זאת, כדי להבטיח שתזכו למראה טבעי ולא מלאכותי כדאי שתפנו לטוב מכולם - ד"ר שיין.

רופא שהוא קודם כל בן אדם

מדובר ברופא שהוא מעל לכל בן אדם. מלבד שירותו הצבאי כרופא הגדודי ה-1 של גדוד הסיור של גולני, הוא שימש גם כראש המדור להדרכת טראומה באקדמיה לרפואה צבאית בצה"ל - מה שאומר שהוא לימד וחינך עשרות חובשים, רופאים ופרמדיקים את תורת הטיפול בנפגעים.

לאחר השחרור הוא התמחה בכירורגיה אסתטית ופלסטית וחסה בצילם של גדולי הפלסטיקאים בישראל, כתב עשרות מאמרים בנושא ואפילו זכה בפרס קפלן. במשלחת החילוץ הישראלית אחרי רעידת האדמה בנפאל ב-2015 הוא היה הרופא הפלסטיקאי היחידי, כך שהוא ביצע מעל ל-20 ניתוחי שחזור מורכבים בבי"ח שדה של צה"ל ששכן באוהל.

הוא חבר (בין השאר) באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית ובעמותה הישראלית לפלסטיקאים בתחום הכירורגיה האסתטית, מרצה בכנסים ומעביר הרצאות בתחומי מומחיותו לקוסמטיקאיות, צוותי סיעוד ורופאים, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים בדבר אחד - שאתם נמצאים תחת ידיו תרתי משמע של הרופא הכי טוב שיש.

מבחינתו רפואה פלסטית היא שילוב של אמנות, אסתטיקה, שליחות ורפואה ודרך למנוע מאנשים סבל מיותר. והוא יודע על מה הוא מדבר - ניסוי לא מוצלח במעבדת הכימיה בתיכון גרם לו לכוויה קשה, מה שהצריך טיפול רפואי במחלקה לכירורגיה פלסטית וגרם לו לבחור ברפואה כמקצוע.

איזה ניתוחים הוא מבצע?

במרפאתו של ד"ר אופיר שיין תוכלו לבצע סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים ואסתטיים, למשל:

• הגדלה והקטנה של חזה

• ניתוחים שונים בפנים, למשל מתיחת פנים, ניתוחי אף, שתל סנטר, ניתוחי עפעפיים, הצמדת אוזניים ועוד

• מתיחת בטן

• שאיבה והזרקה של שומן

• עיצוב של זרועות וירכיים

וגם כאן כמובן אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם - ד"ר אופיר שיין חבר קבוע בוועד הערר העליונה של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית. בתחום ניתוחי החזה המצב בטוח עוד יותר - ד"ר אופיר שיין הוא היועץ והאחראי מטעם האיגוד הנ"ל בכל הנוגע ללימפומה BI-ALCL, לימפומה הקשורה לשתלים בשד.

זאת בדיוק הסיבה שהוא אורח מבוקש בתוכניות טלוויזיה שונות. למשל, בתוכנית "שלום דוקטור" הוא הסביר על הסיבוכים הקושרים לניתוח של הגדלת חזה, בתוכנית "לבחור נכון" הוא התארח כדי לענות על השאלה שמטרידה כל אישה שהיא כמובן - האם ניתוחי חזה אכן עוזרים לדימוי העצמי?

בנוסף, הוא רואיין בעיתונים שונים בתחום זה, למשל במגזין פנאי פלוס לגבי שתלי סיליקון בשפתיים, בעיתון "מעריב לנוער" לגבי ניתוחים פלסטיים בגיל הנעורים ועוד. לקביעת פגישה חייגו03-6424942 ותגלו שאתם יכולים להיראות טוב ולהרגיש טוב בכל גיל. אז למה אתם מחכים?

בשיתוף ד"ר אופיר שיין, בשיתוף ד"ר אופיר שיין
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully