וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאומרים חם מהתנור מתכוונים ל"קונדיטוריה ענבל"!

בשיתוף קונדיטוריה ענבל, בשיתוף קונדיטוריה ענבל

28.1.2020 / 15:00

את משפחת דוד הכרנו במזל. לפני פגישת עסקים קפצנו לקונדיטוריה שגילינו בסביבה וכאן התחיל סיפור אהבה. מרדכי דוד מייסד החנות ובנו מתן מוציאים מהתנור את הלב שלהם בתוך מאפים שגרמו לנו לבכות משמחה

קונדיטוריה ענבל. יח"צ,
קונדיטוריה ענבל/יח"צ

באחד מימי אמצע השבוע קבענו פגישת עסקים והגענו מוקדם מהצפוי. בקצה העין הבחנו בקונדיטוריה. חשבנו לעצמנו שאולי נתפוס איזו עוגייה. אבל אז הכול קרה. נפלנו על קונדיטוריית "ענבל" שהתבררה כמלכה של האזור. לפני 40 שנה מכרו שם ביסקוויטים ועוגיות במשקל קנויות, לפי הטרנד שהיה קיים באייטיז. לאחר ביקוש עצום של הלקוחות למאפים טריים וחמים מרדכי החליט שהקונדיטוריה תאפה בעצמה את כל המוצרים הנמכרים ללקוחות ומאותו יום ואילך נמכרים ב"קונדיטוריה ענבל" מוצרים שנאפים במקום כגון עוגות גבינה ומאפי שמרים, עוגיות, רולדות ועוד מגוון גדול של פינוקים.

כך נבנה הקסם הזה שכל העובדים בו וותיקים מאוד, חלקם בני משפחה. האווירה במקום גורמת לך להתאהב כבר בכניסה. השירות אדיב, מנומס וקשוב. אתה מרגיש שם נוח, רצוי. יש אווירה של בית, של משפחה.

לקוחה שפגשנו במקום מספרת: "הקסם שלהם זה הכישרון לארח בכבוד ולאפות הכל בעצמם. זה לא מקום מסחרי, זה לב ונשמה. כיף לי לדעת שהמאפים הם לא פס ייצור של שומן טרנס ומרגרינה. כאן מרגישים את איכות חומרי הגלם, מקפידים על חמאה יוקרתית ובצק שהוא מלאכת יד".

קונדיטוריה ענבל. יח"צ,
קונדיטוריה ענבל/יח"צ

לקוח אחר המליץ לנו: "המאפים מבצק חמאה פה הם חוויה. לאחרונה התחלתי לקנות פה גם מוצרים מקמח כוסמין ולחמי בריאות המיוצרים ללא סוכר ואפילו חלות של שבת מכוסמין. לבדיקתי הם מובילים מבחינת הטעם והערך התזונתי".

סיבוב קצר בין המדפים חשף שלאחרונה נכנסה הקונדיטוריה לעולם של טבעונות: כריכים, עוגיות ועוגות גבינה ללא מוצרי חלב וללא ביצים. בין סוגי העוגות שטעמנו: קצפת, עוגות מוס, סופלה, פאי ועוגות שמרים מיוחדות על בסיס חמאה.

מרדכי מספר: "אנו משרתים את התושבים כבר ארבעה עשורים וזה אומר שיש לנו לקוחות שהם דור שלישי במשפחה. יצרנו פה קהילה חזקה וכולם מכירים אחד את השני. אנו מלווים אנשים בשמחות ובעצב. המיקום שלנו מרכזי ויש לנו יכולת להקשיב ללקוח ולצרכיו ואז להתאים לו מוצר. הכנסנו לתפריט כריכים לספורטאים ביוזמת הבן מתן במתכון של ארוחת בוקר: בגט מחמצת ללא סוכר, כריכים עתירי חלבון. המחירים שלנו ממוצעים ומתאימים לכל כיס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קונדיטוריה ענבל. יח"צ,
קונדיטוריה ענבל/יח"צ

ההתרשמות שלנו הייתה שכל המוצרים טריים מאוד ונאפים במקום. חומרי הגלם מוקפדים ובאיכות גבוהה. אפשר להתפנק פה בענק וגם לצרוך כריכים בריאים. המקום מזמין ונעים מאוד, הקונדיטוריה כשרה למהדרין, הרגשנו שאנחנו בבית. בקיצור, העברנו את הפגישה לקונדיטוריה והוספנו קפה מצויין להזמנה.

היה לנו בוקר נפלא, מלא בצק ואווירה. נהנינו מכל ביס. עכשיו תורכם!

טלפון ליצירת קשר- 03-6744092

שד' ירושלים 37 רמת גן

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף קונדיטוריה ענבל, בשיתוף קונדיטוריה ענבל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully