וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריפוליטאית שכבשה אותנו

בשיתוף הקוסקוס של חן, בשיתוף הקוסקוס של חן

28.1.2020 / 14:26

אחרי פגישה עסקית בנתניה, התייעצנו עם תושבי האזור לגבי מסעדה טובה שתתאים לארוחת צהריים. "הקוסקוס של חן", הוזכרה פעמים רבות. קפצנו לאכול ויצאנו מאוהבים

חן אמזלג הבעלים של קוסקוס של חן. יח"צ,
חן אמזלג/יח"צ

תקשיבו טוב, אם אתם מסתובבים בנתניה רעבים ועוד לא טעמתם את המעדנים של מסעדת "הקוסקוס של חן", אתם מפסידים בגדול. אנחנו נפלנו על המקום בטעות ובאמצע יום גשום. סיימנו פגישה עסקית בסביבה והתייעצנו עם המקומיים לגבי מסעדה משביעה לצהריים. רוב התשובות שקבלנו הובילו אותנו הישר לתוך מסעדה אותנטית שגרמה לנו להתרגש כבר מהדלת.

באווירה חמה, משפחתית וביתית הבחנו בשירות הנפלא, ביחס אישי וחם ובחומרי הגלם המוקפדים באיכות מקסימלית. לקוח ירגיש שם רצוי ואהוב ויוכל למצוא בתפריט שפע אפשרויות טריות.

בקיצור, ברחוב שער הגיא 7 נתניה, חן אמזלג מכשפת כבר שנתיים את הסירים. הריחות, הטריות, המגוון משגעים את החושים וכל זה במחירים פשוט מצחיקים.

טבחה בכמון בתוספת קוסקוס בקוסקוס של חן. יח"צ,
טבחה עם קוסקוס/יח"צ

הלכנו על מנת הדגל: קוסקוס מפרום עם בשר שחותכים במקום ובאופן ידני. התברר שזו מנה טריפוליטאית אסלית. ישנו גם ה"עסבן"- מאכל אותנטי מחלקי פנים, שמופיע אצלם בכל יום רביעי. חלקי פנים שגורמים לך לחייך באמצע היום כמו שיכור.

עברנו לטעום את "חלת השניצל הטורפת", פשוט אין מילים, מנה למוזיאון.

טבחה בסלק (עלי מנגולד) נטחן כאן במקום וכולל בשר בבישול ארוך של שלוש שעות - מנה שגרמה לנו לשיר שירי עם טריפוליטאים. חן בת ה-27 לקחה את כל הידע שנצבר במשפחה ועושה כאן ניסים, בחיי.

חן נזכרת שכשאמה הייתה מכינה את המפרום, היא הייתה נדבקת לעמדה ולא זזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חלת השניצל הטורפת בקוסקוס של חן. יח"צ,
חלת השניצל הטורפת בקוסקוס של חן/יח"צ

עוד בתפריט: מפרום צ'רשי (ממרח דלעת) שמוגש עם קוסקוס, חריימה, שעועית ובשר, תבשיל עוף עם ירקות, חלת שניצל, ספגטי בייתי ועוד. בשעות הצהריים פגשנו קהל מקומי שחיכה בהתלהבות אפילו לתה המיוחד של סוף הארוחה. המסעדה מבצעת שירותי משלוחים לכל רחבי העיר נתניה.

המוטו של חן הוא: "אם תרצו אין זו אגדה. לא חלמתי לפתוח מסעדה במרכז העיר בידיעה שזה ימשיך ויגדל יותר ויותר אני תמיד חושבת על התפתחות לעתיד זהו בסך הכל הסניף הראשון בידיעה שיהיו עוד המון".

כל מנה מטופלת פה אישי, לחוד, זה לא עסק שמרביץ אוכל בסיטונאות. המטבוחה הסודית שלהם קנתה לעצמה תהילת עולם. יש במקום מגוון לקוחות מטורף. כל המעמדות, כל המוצאות והגילאים.

פגשנו שם מבוגרים שסיפרו שהמסעדה מחזירה אותם לימים עברו ולאוכל של פעם. הכרנו צעירים שאמרו: "אנחנו צורחים מהדלת, שימי על האש חלת שניצל".

זה מקום שמשחק בליגה של הגדולים, שצריך לככב במרכזה של כל עיר בישראל. תבינו: ארוחת קוסקוס פלוס מפרום לצד סלטים ביתיים וכוס תה נמכרת ב-45 שח בלבד. איכות האוכל נדירה. זה מחיר שהוא בפירוש לטובת הלקוח. נהנינו מכל שניה, מכל ביס. עבורנו זו מסעדת השנה!

לבירורים והזמנות- טלפון של חן: 054-3912021

אתר הבית


עמוד הפייסבוק


עמוד האינסטגרם

בשיתוף הקוסקוס של חן, בשיתוף הקוסקוס של חן
  • עוד באותו נושא:
  • קוסקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully