וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילינו והתאהבנו: "קילר קאט טאטו"

בשיתוף קילר קאט טאטו, בשיתוף קילר קאט טאטו

28.1.2020 / 12:34

גולשי המדור השתתפו ובחרו את העסקים המובילים בתחומים השונים. בתחום הקעקועים ניצחה קייסי גרצ'וב שזכתה לאהבה והערצת הקהל

קילר קאט טאטו קרנף צבעוני- עבודה של קייסי. יח"צ,
קרנף צבעוני- עבודה של קייסי/יח"צ

בחודש האחרון המשכנו לשלוח לגולשי המדור שאלונים עם בקשת המלצה שלהם לעסקים מצוינים בתחומים שונים. כאשר הגענו לתחום הקעקועים, העדפנו לסרוק מקעקעים מיוחדים בעלי סטודיו ביתי. הסטודיו של קייסי, "קילר קאט טאטו", זכה להמלצות רבות וצוין כסטודיו חם, נעים ומשפחתי.

הגולשים סיפרו לנו שקייסי פועלת בתחום מזה עשור. היא בנתה שם גדול בחיפה, רעננה ותל אביב. פתיחת הסטודיו הנוכחי שמה חותמת על סיפור ההצלחה שקירב אליו אלפי לקוחות מרוצים. החלטנו לבקר בטשרניחובסקי 16 בכפר סבא.

יצרנו קשר עם קייסי שסיפרה: "רציתי להקים סטודיו אינטימי. חשוב לי שלקוחות ירגישו בו נוח וטוב. אווירה ביתית וחמה מאפשרת לי לבטא את היצירתיות שלי באופן מושלם. צירפתי לצוות עוד שלושה מקעקעים, ואנחנו עובדים כמו משפחה קטנה. הסטודיו רחב וממוקם בסמוך לכביש הראשי".
התחלנו לסייר בסטודיו וגילינו שממלכת הקעקועים הזו כוללת גם שירותי פיריסינג בסיסיים.

קילר קאט טאטו כלב- עבודה יהונתן והסקייטבורד- עבודה רפאל. יח"צ,
כלב- עבודה יהונתן וסקייטבורד- עבודה רפאל/יח"צ

לקוחה קבועה שפגשנו שם סיפרה: "זה הסטודיו הכי מוקפד, חם ואוהב שאני מכירה. כל העובדים הם ציירים ואומנים. כולם וותיקים ומנוסים ויודעים להפוך את החלום שלי לקעקוע מושלם".

לקוח אחר שהכרנו בסטודיו אמר: "שילוב של חומרי גלם מוקפדים והקשבה מירבית של הצוות הביאו אותו להפוך ללקוח קבוע. בסטודיו אני מרגיש שלווה, איני מוטרד, אני נרגע ונותן לצוות לעבוד על הגוף שלי".

קייסי עצמה למדה מדימה ראסל בחיפה - "ארט טאטו". מאז התפתחה ורכשה ניסיון והשלימה את ההתמחות בסדרת קורסים והשתלמויות מקצועיות באירופה. יש לה הכשרה מקצועית לציור, בבית הספר ויצ"ו לאומנויות וב"שנקר."

השילוב בין כל האומנים בסטודיו יוצר פנטזיה מרגשת. טל עוסקת במנדלות ודוט וורק, צורות גיאומטריות ופרחים. יונתן מצייר בעיקר סביב ריאליזם. ורפאל יוצר קומיקס ואנימה. קייסי עצמה היא מלכת הריאליזם, קומיקס ובלק וורק.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
קילר קאט טאטו הפרחים והמנדלה- עבודה של טל. יח"צ,
הפרחים והמנדלה- עבודה של טל/יח"צ

קייסי הסבירה: "כשאדם מגיע אלינו יש לו חלום. אני צריכה להבין את החלום ולהוריד את העבודה אל הקרקע. אני מחליטה מי יבצע ואיך נגשים ללקוח את התמונה החלומית שקיימת אצלו במחשבה. לפעמים אחד מאיתנו עושה הכול, לעיתים כמה חברי צוות יחלקו בעבודה. נבצע הדמייה על הגוף, מה שעוזר למבקרים להבין כיצד יראה הקעקוע בפועל. הם חשים מעודכנים ושלווים לאורך התהליך.

"אין כמו לעבוד עם אנשים. כל סיפור חשוב ומעניין, כל פגישה היא עולם ומלואו. אנו יודעים ליצור אינטימיות אל מול הלקוח שמגיע אלינו. קעקוע שלוקח 4 שעות, דורש זמן איכות משותף ללקוח ולנו. אנו מכבדים את הזמן ואת האדם ומתחייבים לתהליך קסום, אישי, חם ואוהב. כל קעקוע הוא אתגר, גם הציור הכי פשוט, עבור הלקוח שבחר בו - זה כרגע כל עולמו השלם, שאנחנו יוצרים כאן כצוות, מעניק ללקוחות ביטחון מלא. לקוחות צעירים, מבוגרים, לכל אחד יש את הסיפור שלו".

קייסי הסבירה לנו שלקוחות שמגיעים לבצע קעקוע ראשון עוברים תהליך קצת שונה. להם מסבירים בדיוק רב על התהליך ומתחילים בנקודה הכי מתאימה על הגוף, כזו שתוריד מהם את הלחץ. "ראשית, נוודא מולם שהם באמת מבינים ורוצים קעקוע על הגוף. לעיתים נבצע את הקעקוע הראשון בשתי פגישות, כדי לסייע ללקוח להכיל את הטיפול בקלות".

לדברי לקוחות, סגנונות העבודה של הסטודיו קנו לעצמם תהילה ארצית. אנשים מזהים את אופי העבודה ומגיעים לסטודיו כדי לבקש יצירה דומה.
מה נגיד? הביקור שלנו בסטודיו היה מעולה. מצאנו משפחה מוכשרת שפועלת, המקום חם ומשפחתי. האומנים בסטודיו יודעים להטביע את הרעיונות שלהם על הגוף בצורה מושלמת. הקו האומנותי בא לידי ביטוי גם כשהלקוח בוחר את הקעקוע.

בסטודיו שומרים על כבוד הלקוח ועל המוסריות. אין קעקועי פנים, לא צוואר ולא על גבי כפות ידיים, אם אתם עדיין לא בני 18.

איזה מקום של כיף, של סטייל, של כבוד הדדי בין לקוח לאומן!

מספר טלפון לבירורים: 054-4514298

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף קילר קאט טאטו, בשיתוף קילר קאט טאטו
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully