וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו מקום שבו אופים לחמים במקום, בעבודת יד ועם לב רחב

בשיתוף לחם מאפים עבודת יד, בשיתוף לחם מאפים עבודת יד

28.1.2020 / 8:39

לחם עבודת יד. יח"צ,
לחם עבודת יד/יח"צ

מאז שחר הציוויליזציה האנושית, הלחם משמש כמאכל הבסיסי ביותר. אם בעבר הרחוק בישראל היה מקובל כי יש שני סוגי לחם, השחור ולבן, עם השנים התפתחו עוד ועוד וריאציות וסוגים שונים.

עורך מדור "המומחים" הטיל עלינו משימה, לגלות מקומות שבהם מעניקים ללחם את הכבוד הראוי לו, לאחר בדיקה של עשרות בתי אוכל ברחבי הארץ, שם אחד ומיוחד תפס לנו את העין בגבול פתח תקווה וגבעת שמואל מכל המקומות בחנות הנקראת "לחם מאפים בעבודת יד". שלוש מפיקות חברות הצוות, יצאו לעיר השקטה והגיעו לחנות שנמצאת ברחוב האתרוג בעיר. אלו הרשמים שהביאו מהחנות ומוצריה.

באזור נעים ושקט בגבעת שמואל, שוכנת מאפייה ביתית בה אפשר ליהנות מכמה רגעים של נחת על כוס קפה ומטעמים נוספים, מאפייה בה הלחמים נאפים במקום משלב הקמח, דבר שלא רואים בכל מאפייה היום. המאפייה הינה מאפיית בוטיק ובית קפה, פעילה כבר כ-9 שנים, כאשר במקום מייצרים בעבודת יד לחמי מחמצת ללא חומרים משמרים וללא סוכר.

לחם עבודת יד. יח"צ,
לחם עבודת יד/יח"צ

התפריט כולל מגוון רחב של לחמי מחמצת מקמחים מלאים, חיטה מלאה, שיפון וכוסמין. כל הקמחים מיובאים מגרמניה באיכות הכי גבוהה, כשרים ועומדים בכל התקנים המקומיים, כאשר בנוסף קיים גם מגוון רב של מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות, עוגיות מוצרים ללא סוכר ומוצרים טבעוניים.

קהל לקוחות גדול מילא את המקום כאשר הגענו אליו, שוחחנו עם כמה מהם. רוני מאיר סיפרה לנו: "זו מאפיה קטנה ונחמדה עם מבחר לחמים ומאפים נאה. מבחינתי מדובר בקפה הבית, אני מגיעה לפה כמה ימים בשבוע, היחס הוא כל-כך משפחתי כך שהבעלים כבר הפכו להיות לסוג של חברים".

גם מוטי דנינו, לקוח נוסף, ידע להחמיא. "האיכות הכי גבוהה של אפיית לחמים ומאפים, הבוטיק הכי שווה באזור, אני בחור מסורתי ככה שהעובדה שהמקום כשר מושלמת עבורי".

עוד למדנו מהלקוחות השונים כי כדאי להגיע למקום במיוחד גם בימי שישי, אז במקום מציגים מבחר גדול ומיוחד לשבת עם מגוון חלות, חלות בריוש, חלות מחיטה מלאה, עוגות שמרים במגוון טעמים, עוגות גבינה ועוד.

מי שמנהל את העסק הוא הבעלים רן. לשמחתנו, בין כל עומס העבודה, הוא הצליח למצוא כמה דקות לשוחח עימנו. ביקשנו לדעת על אופן האפייה במקום. על כך הוא סיפר לנו: "אנו אופים במקום בעבודת יד ובאהבה רבה, לחמים ומאפים איכותיים ומשובחים. אפייה בשיטה מסורתית של לישה ומנוחה של הבצק מקמח מלא טרי בחומרים באיכות מעולה ללא פשרות, ללא חומרים משמרים, ללא כימיקלים ומשפרי אפייה, אלא בשיטה הנקראת שאור - מחמצת. בשיטה הזו הלחמים מותפחים בתהליך טבעי ואיטי, ותערובת בריאה יותר של מינרלים והוויטמינים זמינים יותר לגוף".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לחם עבודת יד. יח"צ,
לחם עבודת יד/יח"צ

התיישבנו גם אנחנו, הזמנו וטעמנו מספר מנות של קישים, הטעמים היו מושלמים, בצק פריך, טרי, אי אפשר היה שלא להרגיש כי הם עשויים מחומרי גלם טריים ואיכותיים.

לסיכום, לחם עבודת יד הוא מקום קסום ומזמין, נקי, עשיר במגוון גדול של ארוחות ומאפים, לנו היה עונג גדול של שעתיים באמצע היום, ממליצות בחום לכולם, כי כל מי שלא היה פשוט מפספס.

לחם עבודת יד

מתחם הולמס פלייס רחוב האתרוג, גבעת שמואל

לבירורים והזמנות: 03-5335503

שעות פתיחה:
א'-ה' שעות: 07:00-19:00
ו' שעות: 07:00- עד שעתיים לפני כניסת שבת
שבת- סגור.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף לחם מאפים עבודת יד, בשיתוף לחם מאפים עבודת יד
  • עוד באותו נושא:
  • מאפיה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully