וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים יום הולדת 50?

בשיתוף זיו מנור, בשיתוף זיו מנור

27.1.2020 / 14:26

אתם חייבים להכיר את סדנת האלכוהול שכולם מדברים עליה

אלכוהול. pixabay,
אלכוהול/pixabay

את זיו מנור פגשתי לראשונה באירוע יום הולדת 50 של אחד החברים הטובים שלי. בגילנו המופלג, כבר ראינו כמעט הכל, הוזמנו לא מעט פעמים למסיבות יום הולדת כאלה ואחרות ולמרות זאת חייבת לומר שהופתעתי.

זו הייתה מסיבת הפתעה למיכאל בערב חורפי וקר בינואר. אז כמובן שאוכל טעים היה, אבל זה די ברור, אוכל הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו, בעיקר באירועים משמחים. המשפחה הזמינה את זיו כדי להנחות את האירוע. זיו והצוות שלו הגיעו לפני האורחים, עיצבו וארגנו שולחן בר יפה עם כל הפרודוקטים הנדרשים.

על קוקטייל גלידה שמעתם?

מיכאל - חתן יום הולדת 50, הגיע, הופתע מאוד ונרגש מהמעמד, אחרי החיבוקים והנשיקות וכדי להרגיע את ההתרגשות, האורחים הוזמנו לאכול. מכאן השרביט עבר לזיו. הערב נפתח בהרמת כוסית לכבוד חתן יום ההולדת ובמהלכו זיו שיתף את קהל האורחים בפעילויות משעשעות הקשורות באלכוהול.

תחרויות צ'ייסרים, תחרויות בירה, שאלות טריוויה נושאות פרסים שווים כמו: בקבוקי יין , בקבוקי בירה, בקבוקי וודקה, כוסות ועוד. האורחים השתתפו בהכנת קוקטיילים מפתיעים שלא הכירו לפני כן וטעימים מאוד כמו קוקטייל גלידה מדהים שהאורחים טעמו, תוך כדי הסברים של זיו על אופן ההכנה. זיו דאג שכל אורח ייקח חלק בפעילות ואת כל אלה ליוותה מוסיקה מקפיצה שתאמה את האווירה השמחה.

בידור וכיף משולבים בתוכן ועניין

מעבר לאווירה השמחה והכיפית חייבת לומר שהחכמתי. למדתי קצת על עולם האלכוהול באמצעות חידוני טריוויה, סיפורים עסיסיים שסיפר ואנקדוטות מעניינות על עולם האלכוהול.

זיו תיבל את הפעילות בחוש הומור משובח שהעלה חיוך גם על פני הקשוחים שבאורחים.
חתן השמחה קיבל יחס לבבי וחם כשהיה במרכז לאורך כל הערב, אחרי הכל הוא הסיבה למסיבה. מיותר לציין שהאווירה התחממה מהר מאוד כי מה יכול להתאים יותר ביום חורפי וקר אם לא אלכוהול להרמת האוירה.

לקראת סיום העניק זיו לכל אחד מהאורחים חוברת מתכוני קוקטיילים במתנה והמליץ לנסות להכין בבית. האורחים עזבו בחיוך רחב ועם טעם של עוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האורחים שלכם יחייכו כל הערב

הכרתי איש כריזמטי, מיוחד במינו, שופע שמחת החיים, איש של אנשים, שהנחה את הערב במקצועיות ותשומת לב רבה. ברור לי שאת יום הולדת 60 שלי הוא ינחה.

זיו מנור - אמן בידור אבל לא רק. כשתזמינו אותו להנחות אירוע שלכם הוא ידאג גם לסייע לכם בתכנון הערב ובהכנות לקראתו ויותר מזה, במהלך האירוע תוכלו ולהנות ולהרגיש ממש כאחד האורחים ובעיקר תוכלו להישאר רגועים כי הכל יתנהל בצורה הטובה ביותר.

זיו מנוסה בעולם הבידור והאירועים למעלה מ-15 שנים, לפני האירוע הוא יקיים אתכם שיחה שתתן לו רקע ומה הציפיות שלכם ויבנה את הפעילות ואופי האירוע בהתאם למטרת האירוע, לגילאי המשתתפים ולסגנון המבוקש.

הפעילות שזיו מקיים נתפרת במיוחד לכל אירוע, יום הולדת, ערב חברים, גיבוש לעובדי החברה, מסיבות רווקים וכדו' ויכולה להתאים למגוון גילאים.

להתראות בשמחות!

בשיתוף זיו מנור, בשיתוף זיו מנור
  • עוד באותו נושא:
  • אלכוהול
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully