וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיים קלים" - הבית שמאפשר להרגיש בטוח ועצמאי בכל גיל

בשיתוף חיים קלים, בשיתוף חיים קלים

27.1.2020 / 12:42

אם יש לכם קרובי משפחה בגיל השלישי, זו כתבה שאתם צריכים לקרוא. חברת "חיים קלים" משווקת עזרים המקלים על החיים של המבוגרים וגם למי שצריך הנגשה בפעולות היומיומיות

חיים קלים. יח"צ,
חיים קלים/יח"צ

כיף לראיין אנשים שפתחו עסק כתוצאה מצורך אישי שלהם. כזה בדיוק הוא משה ברנס, הבעלים של "חיים קלים", שעזר לסבתו הקשישה לתפקד בחיי היום יום והחליט שהוא רוצה לעזור לעוד רבים כמוה. לפני שש שנים, הוא הפך את העזרה הזו לעסק, ברחוב סירקין 11 בגבעתיים.

ברנס מספר: "מה שסייע לסבתא שלי בתפקוד היומי הוא העזרים המיוחדים שמצאתי לה כדי שתוכל לתפקד בעצמאות. רציתי להגיע מדי בוקר למקום שאני יכול לסייע בו ולעזור לאנשים שלא יכולים לעשות זאת בעצמם. מצאתי את השליחות ואת הייעוד שלי בעזרה לבני הגיל השלישי, אוכלוסייה שאין רבים שמבחינים בצרכיה. אנשים אדישים לכאבים, לעייפות ולמוגבלות של זקנים כי זה רחוק מהם. אני מוכר מוצרים ייחודיים ועזרים לשיפור התפקוד היומי של בני גיל הזהב".

ביקרנו בחנות המקסימה שמשדרת ביתיות ואינטימיות. האווירה הנעימה מדגישה את הערך המוסף החברתי הגבוה. השירות קשוב, סבלני ועדין והמקום אסתטי ומאפשר שיחה שקטה שמאפשרת לכל אחד לקבל מענה לצרכיו. לקוחה שהגיעה לחנות עם אמה המבוגרת סיפרה: "אני מגיעה לחנות כמה פעמים בשנה וכמוני עושים גם הנכדים. לעיתים אני פוגשת כאן מטפלות מקצועיות של הקשישים ואת הזקנים בעצמם. כולנו מתייעצים עם משה, הבעלים, בנושאי בטיחות בבית. יש מגוון עזרים שלם לחדר השינה, לחדרי השירותים והאמבטיות שפשוט מקלים על החיים. קניתי כאן כיסא גלגלים, כריות להקלה על כאבים שונים, מוצרי ספיגה. יש גם עזרי שיקום ופיזיותרפיה שעזרו לאמי בתהליך ההחלמה".

חיים קלים. יח"צ,
חיים קלים/יח"צ

שמחנו לשמוע שיש שירות משלוחים לכל רחבי הארץ. אתר האינטרנט של החנות פשוט וקל לשימוש ואפשר לרכוש באמצעותו את מה שצריך.

לקוח מבוגר שהגיע לחנות, ביקש להתנסות במוצר, לפני שיחליט אם לרכוש אותו וללא היסוס, משה הסכים מיד. הבנו שתהליך השירות והתאמת המוצר לשימוש האישי הוא מעל הכל ויש כאן קפיצת מדרגה. חנות התצוגה מאפשרת להתרשם ממגוון רחב של מוצרים וגם ניתן לשוטט ולמצוא רעיונות חדשים להקל על כל צורך. אחד השירותים המשמעותיים שיש פה הוא שכל אדם יכול לספר למשה על הצורך שלו ומשה, מוצא מוצר שיקל עליו. הייעוץ וההכוונה הם ברמה מאוד מקצועית. ניכר שתהליך המכירה כאן מלווה בהמון רגישות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
חיים קלים. יח"צ,
חיים קלים/יח"צ

משה מוסיף "לכל אחד מאיתנו חשוב לקיים שגרת חיים מכובדת, בכל גיל ובכל מצב. ב"חיים קלים" אנו מתאימים עזרי נוחות ובטיחות, להמשך חיי שגרה שלווים. ניתן להיוועץ עמנו ונדע להתאים את הפתרון לכל צורך, כדי להקל על מגבלה או כאב''.

כדאי ומומלץ להתרשם ולהזמין באתר הבית ולשתף .

להזמנות ויעוץ: 03-6705858
תצוגה ברח' סירקין 11 גבעתיים

שעות הפתיחה:
א',ב',ד',ה' 9:30-19:00 רצוף
ג',ו' 9:30-14:30

בשיתוף חיים קלים, בשיתוף חיים קלים
  • עוד באותו נושא:
  • קשישים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully