וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבז מתקן לכם מכשירי חשמל מסביב לשעון!

בשיתוף אלבז, טכנאי מכשירי חשמל, בשיתוף אלבז, טכנאי מכשירי חשמל

27.1.2020 / 12:01

במערכת ה"מומחים" הייתה תקלה רצינית במכשיר חשמלי. בשעות הלילה מצאנו בעל מקצוע שעובד סביב השעון ותיקן את התקלה בקלות. הרגשנו צורך לשתף

אלבז, טכנאי מכשירי חשמל. יח"צ,
אלבז, טכנאי מוצרי חשמל/יח"צ

כשמתקלקל מכשיר חשמלי כמו מכונת כביסה, מייבש, מדיח ותנור, זה גורם לצרות ומצוקה גדולה. גם אנחנו נקלענו לצרה כזו במערכת. ואז הגיע אלבז הבעלים של חברת "אלבז תיקוני חשמל".

מתברר שמדובר בבעל מקצוע עם 21 שנות ניסיון. הוא אשף בכל הקשור לתיקון והפעלת מוצרי חשמל. אלבז פעיל בכל גוש דן הרחב מסביב לשעון שישה ימים בשבוע, ומשתדל לא להיכנס לתל אביב...

אלבז בחור מקסים. השירות שלו קשוב, מקצועי וזריז. הוא מקפיד על יחס אישי וחם ומשרה סביבו אווירה נעימה. "האינטראקציה והעזרה ללקוח, זה מה שגורם לי סיפוק,. חשוב לי שיהיו מבסוטים מהעבודה ושהבעיה תיפתר. חס וחלילה שלא יקרה מצב שיצטרכו להזמין טכנאי אחר..."

אלבז, טכנאי מכשירי חשמל. יח"צ,
ביקורות על אלבז/יח"צ

לקוחה שהכרנו במשרדו, סיפרה לנו: "טכנאים זה עם בעייתי, מילה לא מילה, זמן לא זמן. לקח לי כמה שנים עד שמצאתי את אלבז. היו לי כמה בעלי מקצוע שטיפלו בדיירים ששוכרים ממני דירות. כאשר הפנו אותי אליו, מצאתי אוזן קשבת וזמינות גבוהה מאוד. הוא מגיע מהר, מתעניין, שואל, בודק ומציע פתרון שלם. איש מקצוע שכזה הוא נכס לכל מי שמחזיק בנכסים ובהם מכשירי חשמל. בעבר ניסיתי את הביטוחים למכשירים אלה, אבל הפוליסות מלאות בהחרגות וסייגים. גיליתי שיותר זול להעסיק טכנאי מצוין שכזה מאשר לשלם ביטוח ולגלות שצריך להוסיף משהו בכל קריאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלבז, טכנאי מכשירי חשמל. יח"צ,
ביקורות על אלבז/יח"צ

אלבז אכן מקפיד להגיע באותו היום לסדר את הקלקול. הוא זמין, מיידי וחשוב לו שהכל יתקתק. אם תצטרכו שירות פשוט למוצרי חשמלי, הוא יופיע. המחירים שלו סבירים ואנחנו למשל, ממש שמחנו לשלם לו.

בקיצור - חוויה מצוינת מול בעל מקצוע אמין, ישר ומקצועי. הלוואי שגם אתם תיתקלו באנשים כאלה, ישראל שלנו תהיה מקום הרבה יותר נוח לחיות בו.

בשיתוף אלבז, טכנאי מכשירי חשמל, בשיתוף אלבז, טכנאי מכשירי חשמל
  • עוד באותו נושא:
  • טכנאים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully