וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאר ליס טרייד אין: הכירו את דוקטור רכב

בשיתוף קאר ליס טרייד אין, בשיתוף קאר ליס טרייד אין

27.1.2020 / 11:47

בית העסק "קאר ליס טרייד אין" בבאר שבע מציע שירות, ליווי, ייעוץ והתאמה בדרככם לרכוש רכב חדש. הגולשים של המדור הצביעו לעסק זה במשאל שערכנו בחודש ינואר והסבירו למה: "אין כמו לקנות רכב אחרי ייעוץ מקצועי ואמין"

קאר ליס. יח"צ,
קאר ליס טרייד אין/יח"צ

מפיקות מדור המומחים הציעו שנעשה כתבה על שירות של מכירת רכב יד ראשונה. הן הסבירו שאלפי קוראים של המדור רוכשים רכב מדי חודש וכדאי להציג בפניהם עסק שישרת אותם כהלכה. פנינו לכמה מאות גולשים וביקשנו מהם להמליץ לנו על בית עסק ממנו הם נהנים לרכוש רכב. התשובות היו רבות ומגוונות, אך בחלקה הדרומי של המדינה, היה שם אחד שחזר על עצמו לרוב. "קאר ליס טרייד אין".

הגולשים ציינו שבעסק הזה לא דוחפים להם בכוח, אלא מייעצים ומכוונים לפני הקנייה. חלק מהגולשים ציינו שהם קיבלו זיכוי בסכום גבוה עבור הרכב הישן שלהם.

קפצנו לרחוב שדרות שז"ר 21 בבאר שבע. חנינו בחניון "בית נעם" וניגשנו לבדוק את העסק הזה שפועל בהצלחה גדולה כבר 14 שנים. כבר מהכניסה מרגישים באוויר שמדובר בעסק מסוג שונה. נעים שם. האווירה רגועה, אין לחץ, צוות השירות נעים, מקצועי ומסביר פנים. אתה מרגיש נוח להסתובב, להתייעץ.

קאר ליס. יח"צ,
קאר ליס טרייד אין/יח"צ

העסק מציע שירות מכירה וטרייד אין לרכב מיד ראשונה. הלקוח מקבל אחריות על הרכב שהוא קונה לשנה הראשונה. אפשר לראות שכל לקוח מקבל ליווי צמוד ואישי ושמשקיעים כאן בתהליך התאמת הרכב ללקוח. לקוחות נהנים פה משירותי העברת טסט, העברת בעלות ויש שקיפות מלאה לגבי היסטורית טיפולי הרכב.

שמחנו לגלות שבמקום יש יחידה שמאפשרת לקבל מימון לרכישת הרכב.
ניתן לשלם דרך חברות מימון עד 60 תשלומים ו-100% מימון, וברכב חדש ניתן גם לפרוס עד ל-96 תשלומים. גם בהעברות בנקאיות ניתן לבצע תשלום, לפרוס תשלומים באשראי, בהמחאות עד סכום של 20 אלף שקל ועד 24 תשלומים.

לקוח קבוע שפגשנו במקום סיפר: "ברוב חברות הליסינג הגדולות יש תחושה שמהרגע הראשון שנכנסת למקום כבר מנווטים אותך לסגור את העסקה. השיטה פה שונה לחלוטין. אני כלקוח לא ממהר לשום מקום. לא רוצה שיפעילו עלי לחץ. כאן, לא ימכרו לך רכב לפני שאקבל את כל המידע בסבלנות. לפני שלוש שנים קניתי פה את הרכב הקודם ולמרות שהגעתי במטרה לקנות רכב מסוים, הסבירו לי למה הרכב שחלמתי עליו, פחות מתאים לי וחסכו לי עשרות אלפי שקלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קאר ליס. יח"צ,
קאר ליס טרייד אין/יח"צ

לקוחה, אשת עסקים שהכרנו במקום אמרה: "מדובר בעסק פרטי, לא בחברת טרייד אין ענקית. זה מאפשר להם לתת מחירי זיכוי גבוהים על הרכב שאתה רוצה למכור. אני כלקוחה מוסיפה כאן מעט כסף באופן יחסי עבור הרכב החדש".

ההתרשמות שלנו הייתה מצוינת. נראה כי המקום מוודא את ההיסטוריה של כל רכב. כל רכב עובר בדיקה מקיפה ומלאה. היחס שלקוח מקבל הוא נפלא, הכל נעשה בסבלנות ונראה שהמחירים כאן טובים.

יש במקום מחלקת רכב עד 25 אלף שקלים, עם אחריות. בדרך כלל רכב במחיר של 10-30 אלף שקלים קשה למצוא בחברות גדולות. החברות מעדיפות לא לספק אחריות לרכב שמחירו 20.000 שקלים. כאן, זה אפשרי מאוד וגם מכוניות בנות שמונה שנים מקבלים פה יחס, אחריות ומענה.

לקוחות קבועים מציינים כי בעל הבית זמין עבורם גם לאחר שהעסקה הושלמה. אפשר להתייעץ לגבי תוספות, תיקונים ועוד. נהנינו למצוא עסק שמשדר משהו אחר בנוף הרכב. המקום נקי, מסודר ומאפשר להרגיש ממש בבית. כל הכבוד.

טלפון: 1-700-500-990 053-7750500
שעות פתיחה: 09:00- 19:00
שישי 09:14:00

עמוד הפייסבוק

בשיתוף קאר ליס טרייד אין, בשיתוף קאר ליס טרייד אין
  • עוד באותו נושא:
  • ליסינג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully