וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי חיים מנכ"ל ובעלי פסגות נדל"ן מסביר - איך עושים כסף

בשיתוף פסגות נדל"ן, בשיתוף פסגות נדל"ן

27.1.2020 / 10:27

כסף הוא לאו דווקא תולדה של עבודה קשה אלא תולדה של מיקסום הערך שלכם. איך תוכלו להרוויח יותר ולשפר את חייכם?

חזי חיים. יח"צ,
חזי חיים/יח"צ

כסף עוזר לאנשים לחיות את החיים שהם רוצים, לקנות בקלות כל דבר שהם רוצים ולהעלות את רמת החיים לרמה נוחה ומפנקת, שמאפשרת להם לבחור חיים בריאים יותר, לאכול בריא ולעשות יותר ספורט, לנסוע לטיולים בחו"ל וליהנות ממנעמי החיים. כל אלה, יחד עם משפחה אוהבת, קבוצת חברים נאמנה ומערכת ערכים, שבראשה תרומה לחברה, יכולים לגרום לכל אדם לחיות חיים שלווים ונעימים.

אבל איך אנשים מצליחים להגיע למצב שיש להם הרבה כסף ומה צריך לעשות כדי שגם לכם יהיה? חזי חיים - בעליה של קבוצת פסגות נדל"ן, יזם מצליח ואושיית תרבות מוכרת, מסביר על כל הדרכים להפוך את עצמכם לאנשים שמרוויחים טוב.

מהו כסף ואיך גורמים לו להיכנס לחשבון הבנק שלכם באופן קבוע?

התפיסה הרווחת היא שכסף הוא תמורה שמקבלים עבור עבודה קשה. תמורה שמטרתה לספק את כל צרכי החיים. אבל כסף הוא הרבה יותר מזה. התפיסה האנושית לגבי כסף שונה מאדם לאדם, אבל אלה הנהנים מסכומים גדולים של כסף העומדים לרשותם, מאמינים דווקא שכסף הוא מה שהם מקבלים בתמורה לערך שהם נותנים למישהו, לכמות ולאיכות של הערך הזה.

למה הכוונה?

ערך יכול להיות שירות, מוצר, או פתרון לבעיה.

חזי חיים מסביר למה כדאי לרכוש נדלן מסחרי ולא מגורים.

חברות נדל"ן גדולות הן דוגמה מצוינת - נראה שהן נותנות משהו שאנשים בכל העולם רוצים, או אפילו זקוקים לו. רוב צרכני השירות של החברות האלה שמחים לשלם להם ביד רחבה, כדי להגדיל את הכנסותיהם מנכסים להשקעה, או כדי לגור בבית יפה יותר, או כדי לפתוח עסק במבנה מתאים ובמיקום אטרקטיבי.שירות כזה נחשב לבעל ערך מספיק גבוה, שאנשים מוכנים לשלם עבורו לעיתים כסף רב.

גם חברות ההייטק הגדולות בעולם נותנות ערך, שכל אדם ברחבי העולם רואה בו ערך שימושי ונחוץ. בין אם מדובר בחברה המספקת מנוע חיפוש יעיל וחזק, או רשתות חברתיות, המעניקות לאנשים אפשרות לשמור על קשר באמצעים מגוונים, לפרסם את עצמם , או לעקוב אחר דמויות נערצות, מעניקות ערך, שאולי בעיני אנשים מסוימים מצטייר כערך רדוד, אך עובדה היא כי זהו ערך שאנשים רבים צורכים והחברות המספקות אותו מרוויחות מהמפרסמים הרבים, הזוכים לחשיפה מול מיליוני לקוחות פוטנציאלים, המבלים חלק ניכר מזמנם בתוך המערכת.

אבל לא רק נותני שירות יכולים לתת ערך גבוה ולקבל תמורתו כסף רב. גם מוכרים ויצרנים של מוצרים מבוקשים, או חיוניים מרוויחים היטב - בעיקר אם מדובר ביצרני מזון, או יצרני תרופות, אך גם אם מדובר ביצרנים של צעצועים נחשקים לילדים, גאדג'טים פופולריים, ממתקים, בגדים, מוצרים לעיצוב הבית, כלי גינון ועוד.

כל אחת מהדוגמאות האלה ממחישה היטב מהו הערך ללקוח, שכולם מחפשים, כדי ליצור מוצר, או שירות, שיש לו פוטנציאל גדול לרווח. אבל האם יש דרכים פשוטות יותר להרוויח כסף?

איך תוכלו להפוך את הערך שלכם למקור הכנסה?

אחרי שטיפלתם בגישה שלכם לכסף ואחרי שהבנתם מהו ערך ואיך נותנים לאנשים ערך, שהם ישמחו לשלם עבורו, תוכלו לחשוב על כמה רעיונות, שאולי יתאימו לכם ומהם תוכלו לעשות כסף:

1. השקעות - אם יש לכם סכום קטן שעומד בצד, אתם יכולים להשקיע אותו ולרכוש אתו משהו בעל ערך, אותו תוכלו למכור ולהרוויח ממנו. למשל, אם יש בידכם סכום קטן של עד 1,000 שקל, בדקו אם יש בקרבתכם יריד, או שוק פתוח שאתם יכולים למכור בו מוצרים שלכם.

בכמה מאות שקלים אפשר להכין מוצרי מזון ביתיים, או יצירות אמנות מקוריות שלכם ואפשר גם לקנות באיביי, או עלי אקספרס, כמות גדולה של צעצועים קטנים ונחמדים, או קישוטים יפים לשיער ואפילו אביזרים לתחפושות, אם פורים מתקרב - ולמכור את התוצרת שלכם ביריד ברווח נאה. אמנם מדובר בהכנסה קטנה יחסית, אך היא תואמת את גודל ההשקעה שלכם ותוכלו להתקדם ממנה ולפתח עסק של ממש עם הזמן.

אם יש בידכם סכום גדול יותר, של כמה מאות אלפי שקלים - תוכלו להשקיע בנדל"ן מסחרי, או פרטי, לרכוש נכס, לשפץ ולמכור אותו, או להשכיר אותו וליהנות מהתשואה. השקעה בנדל"ן נחשבת בצדק לאחת מאפיקי ההשקעה המשתלמים והבטוחים שיש וכדאי להכיר את האפשרות הזו לעומק, כדי לדעת איזה אופי של השקעה יכול להתאים לכם וכיצד תוכלו להוציא ממנה את המקסימום האפשרי. יש עוד לא מעט דרכים להשקיע ולהרוויח, אך שתי הדרכים האלה, מצטיינות בסיכון נמוך במיוחד ונחשבות לפשוטות יחסית, כך שגם אם אין לכם כישרון מיוחד להשקעות וכספים - תוכלו ליישם אותן.

2. עבודה מהבית: לכל אחד יש איזשהו כישרון. בין אם מדובר ביכולת כתיבה, יצירתיות, בישול, טיפול בבעלי חיים ובין אם מדובר ביכולת ניתוח מצבים יוצאת דופן, יכולת פתרון בעיות, או אפילו חיבור טוב עם ילדים. כל אחת מהיכולות האלה תזכה אתכם בלקוחות שישמחו לשלם על השירות החיוני שלכם. ייתכן שתצטרכו להקדיש זמן ומאמצים כדי להפוך לדמות מוכרת בתחום, כזו שאנשים מעריכים את יכולותיה ומוכנים לשלם על שירותיה, אך ההשקעה בדרך כלל משתלמת ולאחר פרק זמן שבו תשקיעו בשיווק וברכישת מיומנויות נוספות, תוכלו להתחיל להרוויח ממשהו שאתם אוהבים וטובים בו.

חזי חיים מסביר: "עדיף להשקיע בנדל"ן בארה"ב, ולא באירופה"

בסופו של דבר, להרוויח יותר כסף, זה עניין של גישה. ברגע שאתם בטוחים שיש לכם תפיסה חיובית לגבי כסף ואתם מבינים מה אתם יכולים לתת לאנשים, כדי שהם ישלמו לכם ממיטב כספם, נותר לכם לבדוק מהם הכלים והאמצעים העומדים לרשותכם, כדי להרוויח טוב ולהנות מהחיים.

אם אתם מחפשים דרך שאינה כרוכה בעבודה קשה, כדאי שתשקיעו קצת בלימודים, גם אם מדובר בקורס קצר ומסובסד, העיקר שתלמדו כיצד לנהל נכון את הכסף שלכם ואז תוכלו לפתוח עסק, או להשקיע בקנייה של נדל"ן, שיניב לכם רווחים משתלמים, או במוצר שימושי אחר, שתוכלו לקנות ואז למכור. וזכרו - ערך הוא הדבר שכולם מחפשים ואם אתם יכולים לתת ערך לסביבה, יהיה לכם קל יותר להרוויח ממנו כסף.

בשיתוף פסגות נדל"ן, בשיתוף פסגות נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • כסף
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully