וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן האושר: הכי מעוצבים, הכי חדשניים

בשיתוף גן האושר, בשיתוף גן האושר

27.1.2020 / 9:59

הגולשים שלנו הכתירו את "גן האושר" מאשדוד כחנות הפרחים האהובה עליהם

גן האושר. יח"צ,
גן האושר/יח"צ

במסגרת משאלי החורף שלנו, ביקשנו מהגולשים במדור לבחור את חנויות הפרחים הכי אהובות בישראל. "גן האושר" מרחוב רוגוזין 17 באשדוד, זכתה במירב הקולות.

הגולשים ציינו שהסיבות העיקריות לבחירה הן רמת עיצוב הפרחים בחנות ותכונת ההתחדשות של בעלי הבית שמקפידים להתעדכן ולהציג את הפרחים הכי חדשים.

קפצנו כדי לבדוק את החנות כלקוח אנונימי. בכניסה לחנות פגשנו לקוחות קבועים. אחד מהם סיפר: "מדובר בחנות פרחים שמוכרת זרים מעוצבים ובנויה לשרת חגיגות משפחתיות ואחרות. יש להם גם מארזי מתנות, בלונים, מארזי טיפוח לאישה, זרי יום הולדת, קישוטי רכב, צמחים לבית ולגן, צמחי אקססוריז, יינות, שוקולדים, זרי כלה וכל הציוד הנלווה לחגיגות כאלה.

גן האושר. יח"צ,
גן האושר/יח"צ

לקוחה אחרת סיפרה שבוטיק הפרחים פעיל כשנה, קרוב לחוף. "צוות המוכרות כולל שוזרות מקצועיות שמתוכן השוזרת הכי ותיקה בענף. כולן מקפידות לעבור קורסים של שזירה אומנותית ומלאות אהבה למקצוע".

כבר מהכניסה לחנות הרגשנו שמדובר בחנות פרחים שונה בנוף. באווירה ביתית ומשפחתית נתקלנו בשירות קסום, אדיב, קשוב ואכפתי מאוד. הפרחים וכל חומרי הגלם האחרים נראים מוקפדים ובאיכות אדירה. הכל נקי ומסודר כך שנראה שבתחום מיושן, יצרו כאן פריצת דרך. סיפרנו על תחושתנו לבעלים שאישר: "רצינו להכניס אווירה חדשנית וצעירה לתחום. אני זוכר את אבא שלי מביא לאמא פרחים בכל יום שישי. זוכר את החיוך שזה היה מעלה לאמא על הפנים. רציתי להעלות חיוך על פניהן של מאות נשים נוספות. הפרחים המעוצבים בקפידה הן נוסחה לאושר גדול. אנחנו דוגלים בעיצוב מיוחד של הזרים שלנו, עובדים עם הסחורה הכי טרייה ומובחרת כדי שנוכל להביא את התוצאות הכי יפות".

האמת? הוא לא הגזים. סיבוב בין המדפים משקף שפע השראות לעיצובים מודרנים. שם החנות נגזר מתוך שם הספר של הרב שלום ארוש- "גן האושר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גן האושר. יח"צ,
גן האושר/יח"צ

צוות העובדות אוהבות מאוד את העבודה בחנות. אחת העובדות אמרה: "אי אפשר שלא להתרגש ולהעריך את הבעלים על העבודה המדוייקת והאהבה שהוא משקיע בפרחים ובקהל הלקוחות. בחנות הזו מחפשים לרגש ולהפתיע, נוסעים לכל רחבי העולם כדי לצוד רעיונות וטרנדים. העיצוב והחדשנות הם ערכים שמובילים את כולנו".

אחד מהספקים שפגשנו בחנות הוסיף: "זה לא מספיק לקחת כמה פרחים ולשלב אותם יחד. חשוב להתקדם יחד עם התחום, לתת ללקוח דברים שעדיין לא יצא לו לראות. בחנות הזו מקפידים להביא את הפרחים הכי יפים, זנים יפים ומיוחדים, צבעים ייחודים, הכל כדי לחדש".

המחירים בחנות נוחים והאמת שאין בעיה לשלם אותם לאור הייעוץ וההכוונה המקצועית שמקבלים שם כחוויית קניה נפלאה. אתה לא משלם רק על מוצר, אלא על גם על השירות, הייעוץ, וההכוונה. שירות המשלוחים מביא סחורה מעולה לכל רחבי אשדוד והסביבה.

לנו נראה שזו חנות אחרת בנוף, חנות עם אופי משל עצמה. לא פלא שפגשנו בחנות עשרות אנשים שהגיעו כדי להתייעץ בקשר לזרים מעוצבים לשמחות הקרובות שלהם.

טל' להזמנות: 08-6312733
שעות פתיחה בימי חול: 08:00-20:00
שישי- 8:00- שעה לפני כניסת שבת

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף גן האושר, בשיתוף גן האושר
  • עוד באותו נושא:
  • פרחים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully